کاراگر: لیورپول در یک حالت قهرمان لیگ برتر انگلیس نمی‌شود

مدافع اسبق لیورپول اعتقاد دارد که لیورپول تنها در یک صورت ممکن است قهرمانی لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جیمی کاراگر، مدافع اسبق تیم فوتبال لیورپول معتقد است مسئولان این باشگاه باید هر چه زودتر یک مدافع جدید به خدمت بگیرند.  

پس از مصدومیت فن دایک و جو گومز، فابینیو در قلب دفاعی قرمز‌ها به میدان می‌رود و تاکنون عملکرد خوبی داشته، اما در صورتی که مدافع برزیلی هم دچار مصدومیت شود، لیورپول وارد بحران بزرگی خواهد شد.  

کاراگر در این باره اظهار داشت: جوئل ماتیپ تا پایان فصل مصدوم است. حتی تا قبل از مصدوم شدن ماتیپ، جذب یک مدافع در نقل و انتقالات زمستانی ضروری به نظر می‌رسید. فابینیو اکنون به عنوان مدافع میانی بازی می‌کند و مردم فکر می‌کنند او یک مهاجم درجه یک است، بنابراین نیازی به جذب فوری مدافع جدید نیست.  

او در ادامه گفت: من هنوز اعتقاد دارم لیورپول حتی بدون فن دایک بهترین تیم لیگ برتر انگلیس است، اما تنها دلیلی که ممکن است باعث شود لیورپول به قهرمانی نرسد، این است که در قلب دفاع دچار مشکل شود و بازیکنانی مانند فیلیپس و ویلیامز برای مدت طولانی در این پُست بازی کنند.  

مدافع اسبق لیورپول افزود: من در پست دفاع وسط بازی کردم و می‌دانم که این پُست برای بازیکنان جوان، موقعیت مناسبی نیست و دچار اشتباه می‌شوند، زیرا آن‌ها جوان هستند.


بیشتر بخوانید:

رکورد شکست ناپذیری لیورپول به ۶۷ بازی رسید


کاراگر با تاکید بر جذب یک مدافع میانی در ژانویه گفت: منظور من این نیست که یک مدافع با قیمت ۷۰، ۸۰ میلیون پوند مانند فن دایک بخرند. فقط لازم است بازیکنی جذب شود که در صورت مصدومیت فابینیو، لیورپول مجبور نباشد با ۲ مدافع میانی جوان در بازی‌ها حاضر شود. فابینیو هم نشان داده مستعد مصدومیت است و این دلیل دیگری برای جذب مدافع در ژانویه است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار