اخبار پنجره زمستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا

در آخرین روز از فصل نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان در اروپا، خبر‌های بسیاری در این باره در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فصل نقل و انتقالات زمستانی امسال  که در لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا و لیگ ۱ فرانسه از  ۲ ژانویه و در لالیگا و سری آ از ۴ ژانویه آغاز شد،امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد.

 فصل نقل و انتقالات زمستانی  در  لیگ های معتبر  فوتبال اروپا امروز (اول فوریه) به پایان می رسد و به همین دلیل خبرهایی از قرارداد های منعقد شده و دیگر اخبار مربوطه در رسانه‌های مختلف منتشر شده است.

در این گزارش به مهمترین اخبار نقل و انتقالات  اشاره می‌کنیم.

دوشنبه ۱۳ بهمن

دنیله روگانی، مدافع ایتالیایی یوونتوس با قراردادی قرضی تا پایان فصل به کالیاری پیوست.

خدیرا به هرتا پیوست

سامی خدیرا بازیکن آلمانی یوونتوس در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی با عقد قراردادی به هرتابرلین پیوست. این بازیکن در ماه‌های اخیر جایی در ترکیب ثابت یوونتوس نداشت مورد توجه تیم‌های تاتنهام و اورتون نیز قرار داشت، اما ترجیح داد به کشورش برگردد.

مهاجم بایرن به پارما پیوست

یاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی به صورت قرضی از بایرن مونیخ به پارما پیوست.

باشگاه ایتالیایی پارما یاشوا زیرکزی را به صورت قرضی انجام از بایرن مونیخ به خدمت گرفت. بند خرید غیر اجباری ۱۵ میلیون یورویی در قرارداد زیرکزکی گنجانده شده است.

جو ویلوک هافبک آرسنال تا پایان فصل به صورت قرضی به نیوکاسل یونایتد پیوست.

فادیگا به صورت قرضی از PSG به برست پیوست

باندیوگو فادیگا به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به برست پیوست.

این هافبک تا سال ۲۰۲۲ با PSG قرارداد دارد، اما برست می‌تواند در پایان فصل حق جذب او را به صورت دائمی دارد.

مدافع یونایتد را به دربی پیوست

تدن منگی، مدافع منچستریونایتد به صورت قرضی به دربی کانتی با هدایت وین رونی پیوست.
منگی ۱۸ ساله بقیه فصل را در این باشگاه چمپیونشی سپری خواهد کرد.

میراندا از جمع گرگ‌ها جدا شد

تیم ولوز انگلیس جدایی رودریک میراندا را تایید کرد. فسخ قرارداد به این مدافع  امکان را می‌دهد تا به دنبال باشگاه جدیدی باشد. او به دلیل این که بازیکن آزاد است پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هم می‌تواند این کار را انجام دهد.

برایتون خرید کایسدو را تأیید کرد

برایتون خرید مویزس کایسدو هافبک ایندیپندنته دل واله تایید کرد. قرارداد این بازیکن اکوادوری تا ژوئن ۲۰۲۵ معتبر است.
طبق گفته کوریره دلا سرا، آث میلان برای تمدید قرارداد جانلوئیجی دوناروما دروازه بان جوان خود با او به توافق نرسیده است.

تلاش لیورپول برای خریدمدافع جوان شالکه

لیورپول برای تقویت خط دفاعی خود چند بازیکن را زیر نظر دارد که اوزان کاباک از شالکه و دیو کالتا کار از مارسی از جمله گزینه‌های یورگن کلوپ است.

در آخرین روز نقل و انتقالات  توپچی‌ها مقدمات لازم را برای جذب کاباک بازیکن ۲۰ ساله شالکه آماده کرده اند و اگر توافق بین باشگاه ها صورت بگیرد او به سرعت در آزمایش‌های پزشکی لیورپول شرکت خواهد شد.

شالکه هنوز با جدایی کاباک موافقت نکرده، زیرا هنوز نتوانسته است جانشینی برای او پیدا کند. لیورپول برای این انتقال قرضی ۲.۵ میلیون پوند هزینه خواهد کرد و بند خرید اجباری به ارزش ۳۰ میلیون یورو نیز در قرارداد این بازیکن جوان گنجانده خواهد شد.

لسترسیتی هم به جمع مشتریان بازیکن آرسنال پیوست

باشگاه لسترسیتی نیز مانند وست بروم و ساوتهمپتون خواهان به خدمت گرفتن اینزلی نایلز از آرسنال است. این بازیکن ملی پوش به دنبال آن است تا به صورت قرضی آرسنال را ترک کند تا بتواند در ترکیب ثابت به میدان برود و در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا بازی کند.

منچستریونایتد خروج روخو را تأیید کرد

منچستر یونایتد در آخرین روز نقل و انتقالات روز آرامی را سپری می‌کند و ممکن است چند خروجی تنها فعالیت این باشگاه باشد.

انتظار می‌رود انتقال مارکوس روخو مدافع آرژانتینی منچستریونایتد به بوکا جونیورز به زودی نهایی شود. یونایتد ۶ ماه زودتر با فسخ قرارداد موافقت کرد تا انتقال او به آرژانتین را تسهیل کند، اما با توجه به باز بودن پنجره نقل و انتقالات در آرژانتین تا ۱۹ فوریه، این احتمال وجود دارد که این قرارداد تا بعد از دوشنبه انجام شود.

هم‌تیمی جهانبخش به ناتینگهام فارست پیوست

گلن مورای مهاجم ۳۷ ساله تیم برایتون که نیم فصل اول به صورت قرضی در واتفورد باز می‌کرد تا  پایان فصل به ناتینگهام فارست پیوست تا بار دیگر زیر نظر هیوتن سرمربی سابق سابق برایتون در این تیم بازی کند.

گلیمور در چلسی می‌ماند

در حالی که تصور می‌شد بیلی گلیمور هافبک چلسی این تیم را به صورت قرضی ترک خواهد کرد و چندین باشگاه به دنبال جذب بودند، اما این بازیکن اسکاتلندی تصمیم گرفت در استمفوردبریج بماند و شانس خود را با توماس توخل سرمربی جدید چلسی امتحان کند.

نیوکاسل و خرید بازیکن جدید در آخرین روز

نیوکاسل امیدوار است که در آخرین روز نقل و انتقالات یک یا ۲ بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

از سوی دیگر این تیم پیشنهاد بورنموث برای مت ریچی را نپذیرفت و عنوان کرد که این بازیکن امروز این تیم را ترک نخواهد کرد.

بازیکن آرسنال راهی چارلتون شد

مت اسمیت هافبک آرسنال با قراردادی قرضی تا پایان فصل به چارلتون پیوست. این بازیکن ۲۶ ساله در نیم فصل اول نیز به طور قرضی برای سیندون تاون بازی می‌کرد.

ورود گیت سرمربی بورنموث شد

جاناتان وودگیت بازیکن سابق رئال مادرید و سرمربی فصل گذشته میدلزبرو با امضای قراردادی هدایت تیم بزرگسالان بورنموث را تا پایان فصل برعهده گرفت. وود گیت دراولین تجربه مربیگری خود تابستان گذشته از میدلزبرو اخراج شد.

آلابا آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد

دیوید آلابا مدافع اتریشی تیم بایرن مونیخ آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد این تیم را رد کرد و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد بایرن را ترک خواهد کرد. 
آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ به آلابا ۱۳ میلیون پوند در سال بود. این بازیکن گفته است تا پایان ماه می‌درباره آینده خود تصمیم نخواهد گرفت.

آرسنال امیدوار به روز آخر

میکل آرتتا سرمربی آرسنال خرید بازیکن در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی را منتفی ندانست.

مخالفت آرسنال با پیوستن نایلز به لستر

باشگاه آرسنال با پیوستن بازیکن جوان خود به لسترسیتی به صورت قرضی مخالفت کرد. آن‌ها نمی‌خواهند یکی از حریفان خود در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان را تقویت کنند.

موافقت لسترسیتی با انتقال قرضی چادری

لسترسیتی با جدایی حمزه چادری بازیکن جوان خود به صورت موافقت کرد.

تیم‌های نیوکاسل و وست بروم خواهان خرید این بازیکن ۲۳ ساله هستند. به نظر می‌رسد چادری بیشتر موافق پیوستن به نیوکاسل است.

انتقال دنی رز به لیگ ترکیه منتفی شد

مدافع ۳۰ ساله تاتنهام که قرار بود به تیم ترابزون اسپور ترکیه بپیوندد، راهی این تیم نخواهد شد و به نظر می‌رسد باید تا پایان فصل حاشیه نشین شود، زیرا ژوزه مورینیو هیچ اعتقادی به او ندارد. قرارداد رز با تاتنهام تابستان به پایان می‌رسد.

پسر برگکمپ به واتفورد پیوست

میشل، پسر دنیس برگکمپ اسطوره باشگاه آرسنال تا پایان فصل به تیم زیر ۲۳ ساله واتفورد پیوست. او ۹ سال برای تیم آلمرسیتی در هلند بازی می‌کرد. علاوه بر این پسر کوچک پوچتینو نیز به تیم پایه‌های واتفورد پیوست.

دروازه بان اورتون راهی دانمارک شد

یوناس لوسل دروازه بان اورتون با قراردادی قطعی به تیم میتیلند دانمارک پیوست. این دروازه‌بان ۳۱ ساله تابستان سال ۲۰۱۹ از هادرسفیلد به اورتون پیوسته بود، اما در تیم کارلو آنچلوتی به بازی گرفته نشد.

کریستین اریکسن در اینتر ماندگار شد

با وجود این که در طول فصل نقل و انتقالات زمستانی از جدایی کریستین اریکسن هافبک دانمارکی اینتر خبر‌هایی بسیاری منتشر شد، اما حالا تایید شده است که این بازیکن در این تیم خواهد ماند.

تاتنهام می‌خواست او را به عنوان جانشین دله الی بار دیگر به تیم بازگرداند، اما ۲ باشگاه با هم به توافق نرسیدند. لسترسیتی نیز خواهان خرید این بازیکن بود.

لیورپول یک مدافع جدید خرید

بن دیویس بازیکن پرستون با قراردادی ۲ میلیون پوندی به لیورپول پیوست.

باشگاه لیورپول در آخرین روز نقل و انتقالات برای خرید بن دیویس مدافع تیم پرستون با قراردادی به ارزش ۲ میلیون پوند با این باشگاه به توافق رسید. لیورپول مدت ها پیش مذاکرات خود را با این باشگاه چمپیونشیپ آغاز کرده بود و امروز دیویس در آزمایش‌های پزشکی لیورپول شرکت و با قرمزها قرارداد امضا کرد.

نیمار در پاری سن ژرمن می‌ماند

بر خلاف شایعات و گمانه زنی‌هایی که درباره آینده نیمار در فرانسه مطرح است، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن برای اولین بار تایید کرد که از بودن در پاری سن ژرمن راضی است.

همچنین ستاره سابق بارسلونا عنوان کرد که امباپه نیز در این تیم خواهد ماند.

دله الی در تاتنهام خواهد ماند

دله الی بازیکن تیم تاتنهام قرار بود راهی پاری‌سن‌ژرمن شود و تاتنهام قصد داشت اریکسن دانمارکی را جایگزین او کند، اما اینتر اعلام کرد اریکسن را در این فصل فروش نمی‌رساند. قرارداد انتقال قرضی الی تقریباً آماده بود، ولی تاتنهام حالا بدون داشتن جانشینی برای این بازیکن او را نمی‌فروشد.

مهاجم اورتون به بشیکتاش پیوست

بشیکتاش چنگ توسان مهاجم تیم اورتون را به صورت قرضی به خدمت گرفت.

منچستر یونایتد به دنبال سانچو و دمبله

باشگاه منچستر یونایتد در فصل تابستان برای خرید جیدون سانچو از دورتموند و عثمان دمبله از بارسلونا اقدام خواهد کرد. البته شیاطین سرخ یکی از این ۲ بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.

آن‌ها می‌خواهند شرایط ۲ تیم را بسنجند و سپس پیشنهاد خود را ارائه دهند و منتظر باشند تا مشخص شود کدام پیشنهاد پذیرفته خواهد شد.

یکشنبه ۱۲ بهمن

خدیرا به هرتابرلین نزدیک شد

سامی خدیرا هافبک تیم یوونتوس در آستانه پیوستن به تیم هرتابرلین قرار دارد.

به گزارش نشریه کیکر این بازیکن ۳۳ ساله وارد برلین شده است تا در آزمایش‌های پزشکی هرتا شرکت کند. قرارداد او با این تیم طی روز‌های آینده نهایی خواهد شد.
خدیرا زیر نظر آندره پیرلو حتی یک بازی هم برای یوونتوس انجام نداده و قرارداد فعلی او با این تیم تابستان امسال به پایان می‌رسد.

ترابزون از خرید دنی رز منصرف شد

باشگاه ترابزون اسپور ترکیه که گفته می‌شد به دنبال خرید دنی روز مدافع تیم تاتنهام است از تصمیم خود منصرف شد.

از این باشگاه ترکیه به عنوان مقصد محتمل این بازیکن ۳۰ ساله نام برده می‌شد، اما سران این باشگاه از مذاکره با تاتنهام در دقیقه ۹۰ منصرف شدند. ترابزون معتقد است آن‌ها زمان کافی برای نهایی کردن این قرارداد در ماه ژانویه ندارند و حالا رز قرار است تا پایان فصل در تاتنهام بماند.

تمایل تورینو برای خرید روگانی

باشگاه تورینو علاقه‌مند است دنیله روگانی مدافع تیم یوونتوس را به خدمت بگیرد.

این بازیکن ۲۶ ساله در حال حاضر به صورت قرضی برای رن فرانسه بازی می‌کند، اما امیدوار است که به تیم اصلی یووه بازگردد.

تورینو امیدوار است بتواند از شرایط نامشخصی که روگانی دارد، استفاده کند و قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی او را به خدمت بگیرد.

تماس با لیورپول با وستهام برای دیوپ

باشگاه لیورپول برای خرید عیسی دیوپ بازیکن خط دفاعی وستهام با این باشگاه وارد مذاکره شد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با توجه به مصدومیت چند بازیکن خط دفاعی اش، به دنبال تقویت خرید یک مدافع در ماه ژانویه است و این بازیکن ۲۴ ساله در صدر فهرست او قرار دارد.

دیوپ امیدوار است که انتتقال به لیورپول نقطه عطفی در فوتبالش شود. او در ماه‌های اخیر از ترکیب اصلی وستهام خارج شده است.

بایرن مونیخ مذاکره با نمایندگان اوپامکانو را تایید کرد

باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که آن‌ها مذاکرات مثبتی با نمایندگان دیوت اوپامکانو مدافع تیم لایپزیگ داشتند. نشریه بیلد روز شنبه از مذاکرات مخفیانه بایرن مونیخ با نمایندگان این مدافع پرده برداشت.

بازیکن سابق بارسلونا به اودینزه پیوست

جرارد دلوفئو مدافع سابق تیم بارسلونا که برای واتفورد بازی می‌کرد و اکتبر سال گذشته به صورت قرضی به اودینزه پیوسته بود، با این تیم قرارداد قطعی ۳.۵ ساله امضا کرد.

تمایل مارتینز برای تمدید قرارداد با اینترمیلان

لائوتارو مارتینز مهاجم اینتر میلان مایل است قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند. این بازیکن آرژانتینی برسر قراردادی تا سال ۲۰۲۴ با این باشگاه وارد مذاکره شده است.

او گفت: من از بودن در اینتر راضی هستم و اینجا با من برخورد خوبی می‌شود. باشگاه و مربی به من اعتقاد دارند.

توسان در آستانه پیوستن به بشیکتاش

چنگ توسان مهاجم تیم اورتون امروز به ترکیه سفر می‌کند تا قرارداد خود با بشیکتاش را نهایی کند. این مهاجم به صورت قرضی راهی این تیم ترکیه‌ای خواهد شد.

سولشر جدایی ویلیامز را تکذیب کرد

اوله گونار سولشر سرمربی تیم منچستر یونایتد شایعات مربوط به جدایی براندون ویلیامز مدافع جوان تیمش را تکذیب کرد.

تیم‌های نیوکاسل و ساوتهمپتون علاقمند به جذب قرضی این بازیکن برای فصل آینده هستند، اما سولشر تایید کرد که ویلیامز در اولدترافورد خواهد ماند. او روز شنبه برای تیم زیر ۲۳ ساله‌های منچستر و برابر لیورپول بازی کرد.

دمبله خواستار تمدید قرارداد با بارسلونا

عثمان دمبله بازیکن فرانسوی بارسلونا مایل است قرارداد جدیدی با کاتالان‌ها امضا کند.

۱۸ ماه از قرارداد فعلی این بازیکن با باشگاه بارسلونا باقی مانده است و او مورد توجه سه تیم بزرگ منچستریونایتد یوونتوس منچستر سیتی قرار دارد، اما دمبله ترجیح می‌دهد که در نوکمپ بماند و قرارداد خود را تمدید کند.

راموس رئال را به مقصد منچستریونایتد ترک می‌کند

سرخیو راموس کاپیتان تیم رئال مادرید قرار است این تیم را به مقصد منچستر ترک کند.

قرارداد این مدافع ملی پوش با رئال تابستان امسال تمام خواهد شد و به لیگ جزیره خواهد پیوست. اگرچه منچستر یونایتد گزینه اصلی راموس است، اما او تیم‌هایی مانند منچسترسیتی و لیورپول را نیز رد نخواهد کرد.

اقدام منچستر یونایتد برای خرید مدافع گران قیمت سویا

سرمربی منچستریونایتد ژول کنده ستاره فرانسوی تیم سویا را گزینه‌ای مناسب برای تیمش می‌داند تا در کنار مگوایر از او بهره ببرد. به نوشته میرر منچستریونایتد تصمیم دارد پیشنهادی برای جذب این بازیکن ۲۲ ساله به سویا ارائه کند.

این بازیکن جوان مورد توجه تیم‌های بایرن مونیخ، یوونتوس و رئال مادرید نیز قرار دارد، اما شیاطین سرخ امیدوار هستند که بتوانند قبل از این تیم‌ها او را به خدمت بگیرند.

گفته می‌شود سویا ۶۰ میلیون پوند برای این بازیکن قیمت تعیین کرده است.

دست رد پریشیچ بر سینه دورتموند و بوندسلیگا

ایوان پریشیچ بازیکن اینترمیلان بازگشت به تیم بورسیا دورتموند را رد کرد. ضمن آنکه هرتابرلین هم خواستار جذب او بود، اما این بازیکن اینتر را فقط به مقصد تیم‌های انگلیسی یا اسپانیایی ترک خواهد کرد.

تمایل آرسنال برای خرید مدافع کریستال‌پالاس
باشگاه آرسنال در نظر دارد پاتریک وان آنهولت مدافع میانی تیم کریستال پالاس را به خدمت بگیرد.

به نوشته میرر توپچی‌ها می‌خواهند این بازیکن ملی پوش هلندی را برای تقویت خط دفاع خود و به عنوان جانشینی برای کیران تیرانی به خدمت بگیرند.

قرارداد وان آنهولت در پایان فصل به اتمام می‌رسد و کریستال پالاس شاید بخواهد قبل از این اینکه او بازیکن آزاد شود و به طور رایگان تیم را ترک کند در ماه ژانویه و قبل از بسته شدن فصل نقل و انتقالات او را بفروشد.

شنبه ۱۱ بهمن

اقدامات مخفیانه بایرن مونیخ برای خرید مدافع لایپزیگ

سران بایرن مونیخ برای جذب دایوت اوپامکانو مدافع لایپزیگ با مدیر برنامه‌های این بازیکن جلسه مخفیانه برگزار کردند.

بایرن مونیخ علنا تمایل خود را برای خرید این مدافع نشان داده و نشریه بیلد آلمان ادعا کرده است که نمایندگان این بازیکن در خودرویی که در زیر زمین دفتر بایرن مونیخ وجود داشت با مسئولان این تیم دیدار و گفت و گو کرده اند.

ساوتهمپتون به دنبال بازیکنان چند پسته

رالف هازنهوتل سرمربی تیم ساوتهمپتون گفت به دنبال جذب بازیکنانی است که بتوانند در چندین پست مختلف بازی کنند.

او بدون اینکه از بازیکن خاصی نام ببرد گفت ما به دنبال بازیکنان چند پسته هستیم که انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند و بتوانند در چند پست بازی کنند. براندون ویلیامز از منچستریونایتد و اینزلی میتلند نایلزاز آرسنال مورد توجه این مربی قرار دارند.

الچه و آلاوس به دنبال خرید بازیکن بارسلونا

۲ باشگاه اسپانیایی الچه و آلاوس تمایل دارند متئو فرناندز هافبک بارسلونا را به طور قرضی به خدمت بگیرند.

این بازیکن تابستان سال گذشته از پالمیراس برزیل به بارسا پیوست، اما هنوز برای این باشگاه بازی نکرده است. رونالد کومان با انتقال قرضی او موافق است.

پول، مشکل اصلی یورگن کلوپ

سرمربی آلمانی تیم لیورپول گفت دستمزد‌های بالا و هنگفت باعث شده است این تیم نتواند به دنبال خرید مدافع میانی برود.

کلوپ اوایل هفته گذشته عنوان کرد که قصد دارد برای خرید یک مدافع میانی اقدام کند، اما مسئله بزرگ او پول است.

روخو در آستانه پیوستن به بوکاجونیورز

به گزارش اسکای اسپورت مارکوس روخو مدافع منچستریونایتد قرار است به تیم بوکاجونیورز آرژانتین بپیوندد.

منچستریونایتد برای فسخ قرارداد روخو با او به توافق رسید و این بازیکن به صورت بازیکن آزاد راهی بوکاجونیورز خواهد شد.

این بازیکن ۳۰ ساله سال ۲۰۱۴ از اسپورتینگ به منچستر یونایتد پیوست و  ۶.۵ سال در اولدترافورد سپری کرد.

دنی رز در راه ترابزون اسپور

هافبک تیم تاتنهام تصمیم دارد به تیم ترکیه‌ای ترابزون اسپور بپیوندد. این بازیکن که در ترکیب ژوزه مورینیو جایی ندارد این فصل هنوز برای تاتنهام بازی نکرده است. ترابزون برای جذب او قراردادی ۳.۵ ساله پیشنهاد کرده است.

فاوره هدایت مارسی را در دست می‌گیرد

لوسین فاوره سرمربی سابق دورتموند علاقمند است فصل آینده هدایت تیم مارسی را برعهده بگیرد.

او که ماه دسامبر از دورتموند اخراج شد قرار است جانشین آندره ویلاس بواسی شود که گفته است این آخرین فصل حضورش در مارسی خواهد بود.

جنگ مقامات ۲ باشگاه بارسا و پاری سن ژرمن بر سر لیونل مسی

لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا و نامزد انتخابات ریاست این باشگاه به اظهارات مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن درباره مسی واکنش تندی نشان داد و  او را بی تجربه خواند.

لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن در باره مسی گفته بود بازیکنان بزرگی مانند مسی همیشه در فهرست باشگاه پاری سن ژرمن قرار دارند، اما الان زمان مناسبی نیست تا درباره آن صحبت یا رویاپردازی کنیم، اما ما از باشگاه‌هایی هستیم که به دقت اوضاع را زیر نظر دارند.

لاپورتا در واکنش به این سخنان گفت، این صحبت‌ها بی جا بود و بی تجربگی آن‌ها را در این سطح نشان می‌دهد. آن‌ها هنوز باید در جهان فوتبال چیز‌های زیادی بیاموزند. من نمی‌دانم آیا این واکنش غریزی است یا خطای ارتباطی.

پاری‌سن‌ژرمن همچنان به دنبال دله الی

مائوریسیو پوچتینو سرمربی باشگاه پاری سن ژرمن امیدوار است که بتواند دله الی را با قراردادی قرضی و سپس دائمی به خدمت بگیرد.

پوچتینو که قبلاً در تاتنهام با این بازیکن کار کرده است معتقد است اگر الی مدتی در این باشگاه بماند می‌تواند او را برای امضای قرارداد طولانی مدت متقاعد کند.

ویلاس بواس در آستانه جدایی از مارسی

سرمربی تیم المپیک مارسی در عین ناباوری گفت که در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. او در کنفرانس خبری گفت با شرایط فعلی فکر می‌کنم که این تیم را ترک خواهم کرد.

منچسترسیتی ژکو را نخواست

باشگاه منچستر سیتی حاضر نشد در فصل نقل و انتقالات ماه ژانویه ادین ژکو مهاجم سابق خود را از باشگاه رم به خدمت بگیرد. پپ گواردیولا عنوان کرد که از بازیکنان فعلی تیمش رضایت دارد.

راموس به در‌های خروجی برنابئو نزدیک شد

قرارداد سرخیو راموس با رئال در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و با توجه به اینکه ۲ طرف برای امضای قرارداد جدید با هم به توافق نرسیده اند کاپیتان ۳۵ ساله رئال به جدایی از این تیم نزدیک‌تر شد.

از زمانی که رئال آخرین پیشنهاد خود را به راموس ارائه کرد یک ماه می‌گذرد و بعید به نظر می‌رسد این باشگاه توافق بیشتری با راموس داشته باشد.

هالک به برزیل بازگشت

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال برزیل با امضای قراردادی به تیم اتلتیکو مینیرو در کشورش  پیوست. او به ۴ سال حضور خود در باشگاه چینی شانگ‌های اس آی پی جی پایان داد.

جمعه ۱۰ بهمن

رناتو سانچز در رادار لیورپول

فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور شبکه اسکای اسپورت گزارش داد که رناتو سانچز ستاره سابق بایرن مونیخ که در حال حاضر برای لیل فرانسه بازی می‌کند در فهرست خرید لیورپول قرار دارد. سرخپوشان بندر لیورپول مایل هستند این بازیکن را جانشین جورجینیو واینالدوم بکنند.

علاوه بر سانچز، یوس بیسوما ستاره برایتون هم مد نظر یورگن کلوپ سرمربی لیورپول قرار دارد.

پوچتینو: امباپه سال‌ها در پاری سن ژرمن خواهد ماند

سرمربی پاری سن ژرمن در رابطه با شایعاتی که درباره آینده کیلیان امباپه ستاره ۱۹ ساله این تیم مطرح می‌شود گفت:" چه کسی است که امباپه را دوست نداشته باشد، اما من فکر می‌کنم او سال‌ها در پاری سن ژرمن خواهد ماند. ما برای سال‌های آینده و مدت طولانی روی او حساب می‌کنیم. "

پارما برای جذب بازیکن بایرن مونیخ از اورتون پیشی گرفت

رومانو ادعا کرد که باشگاه پارما موفق شد در راه خرید جوشوا زیرکزی مهاجم بایرن مونیخ، اورتون انگلیس را کنار بزند. این مهاجم قرار است ابتدا با قراردادی قرضی به سری آ منتقل شود و در صورت رضایت کادر فنی پارما قرارداد او قطعی خواهد شد.

چلسی برای خرید هالند اقدام می‌کند

به گزارش اسکای اسپورت باشگاه چلسی قصد دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای خرید ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند اقدام کند.

توماس توخل که به تازگی هدایت تیم چلسی را برعهده گرفته است قصد دارد، برای تقویت چلسی به تیم سابق خود یعنی دورتمند مراجعه کند.
هالند مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپا قرار دارد.

توافق یوونتوس و جنوا بر سر رولا

باشگاه یوونتوس تایید کرد که برای خرید قطعی نیکولو رولا از جنوا، با این باشگاه به توافق رسیده است.

مادرید راموس را از دست می‌دهد

نشریه الچرینگیتو ادعا کرد که رئال مادرید خود را برای از دست دادن سرخیو راموس در پایان فصل آماده می‌کند. این مدافع ملی پوش که قراردادش این فصل به پایان می‌رسد، اکنون مجاز است که با دیگر باشگاه‌ها مذاکره کند.
او مورد توجه باشگاه‌های پاری سن ژرمن، منچستر یونایتد، تاتنهام و بایرن مونیخ قرار دارد.

اطمینان لورکوزن از جذب مدافع لسترسیتی

باشگاه بایرلورکوزن مطمئن است که دی ماریا گری را از لسترسی به خدمت خواهد گرفت.

قرارداد این بازیکن با لستر در پایان فصل به اتمام می‌رسد و گزارش شده است که طی ساعات آینده قرارداد او با لورکوزن نهایی خواهد شد.

لیورپول به دنبال جذب مدافع

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول پس از مصدومیت جوئل ماتیپ مدافع این تیم به دنبال خرید بازیکنی برای تقویت خط دفاعی خود است.

استقبال پوچتینو از راموس
مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید باشگاه ژرمن آماده خرید سرخیو راموس مدافع و کاپیتان رئال مادرید است.

قرارداد راموس با رئال پایان این فصل به اتمام می‌رسد و سران این تیم برای تمدید قرارداد کاپیتان خود از او خواستند دستمزد خود را کاهش دهد که با مخالفت راموس مواجه شدند.

پنجشنبه  ۹ بهمن

ادین ژکو به منچستریونایتد پیشنهاد شد

به نوشته روزنامه گازتا دلو اسپورت ادین ژکو مهاجم تیم فوتبال آ اس رم به منچستر یونایتد پیشنهاد شد. این بازیکن بوسنیایی می‌تواند جانشینی برای اودیون ایگالو باشد.

معاوضه بازیکن بین یوونتوس و مارسی

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که با باشگاه مارسی برای جذب مارلی آکه طی یک قرارداد معاوضه‌ای به توافق رسیده است.

بر اساس این توافق مارلی آکه با قراردادی ۵ ساله به تیم یوونتوس پیوست و فرانکو تونگا به عنوان بخشی از قرارداد راهی این تیم فرانسوی شد

نیس به دنبال مدافع بارسلونا

باشگاه نیس فرانسه برای جذب ژان-کلر تودیبو مدافع جوان باشگاه بارسلونا با این تیم وارد مذاکره شده است.

این بازیکن ۲۱ ساله به طور قرضی برای بنفیکا بازی می‌کرد، اما به دلیل آن که نتوانست در این تیم فرصت بازی پیدا کند ماه ژانویه به بارسا برگشت و حالا ممکن است راهی فرانسه شود.

بشیکتاش به دنبال بازگرداندن توسان

باشگاه بشیکتاش ترکیه علاقمند است که چنگ توسان مهاجم سابق خود را از اورتون به خدمت بگیرد.

این بازیکن ۲۹ ساله در این فصل فقط ۵ بار در لیگ برای تافی‌ها بازی کرده و از پیشنهاد‌های رسیده استقبال خواهد کرد. زسکا مسکو نیز از دیگر علاقمندان به این بازیکن است.

ستاره‌های اتلتیکومادرید و نوریچ در رادار منچستر یونایتد

باشگاه منچستریونایتد قصد تقویت خط دفاعی خود را دارد و علاقمند است مکس ارونز را از نوریچ و کیران تریپر را از اتلتیکومادرید به خدمت بگیرد.
لیورپول هیچ مدافعی به خدمت نخواهد گرفت

باشگاه لیورپول اعلام کرد که قصد ندارد قبل از نقل و انتقالات تابستانی مدافع دیگری به خدمت بگیرد.

این تیم به دلیل مصدومیت مدافعانش با کمبود بازیکن در این پست مواجه است، اما بودجه باشاه به حدی نیست که بتواند بازیکن دیگری به خدمت بگیرد.

تمایل مورینیو برای خرید مدافع لاتزیو

به نوشته نشریه سان تاتنهام علاقمند است نیکولا ماکسیموویچ مدافع لاتزیو را به خدمت بگیرد.

خوزه مورینیو برای تقویت دفاع خود به دنبال خرید یک بازیکن است و با توجه به اینکه این ماکسیموویچ تابستان امسال بازیکن آزاد خواهد شد، ممکن است او را به خدمت بگیرد.

دورتموند جانشین سانچو را پیدا کرد

به نوشته نشریه بیلد دورتموند سوفیان دیوپ مهاجم موناکو را به دقت زیر نظر دارد.

این باشگاه آلمانی ادعا می‌کند که مهاجم ۱۰ میلیون یورویی موناکو در کنار دنیل مالن از آژاکس و براف از منچسترسیتی جانشینان احتمالی سانچو خواهند بود.
اگر در تابستان پیشنهادی ۱۲۰ میلیون یورویی برای سانچو به دست بورسیا دورتموند برسد، این بازیکن انگلیسی را خواهد فروخت.

گلیمور خواهان جدایی از چلسی

بیلی گلیمور وینگر اسکاتلندی چلسی امیدوار است که قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی چلسی را با قراردادی قرضی ترک کند.

این بازیکن اسکاتلندی می‌خواهد در سال رقابت‌های قهرمانی اروپا به صورت ثابت در تیمی بازی کند و گفته می‌شود چند تیم در چمپیونشیپ ممکن است برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند.

یورنته به اودینزه پیوست

فرناندو یورنته مهاجم ناپولی به باشگاه اودینزه پیوست. این مهاجم اسپانیایی تا سال ۲۰۲۲ با این تیم قرارداد امضا کرد.

مذاکره یوونتوس با لیون برای بر سر عوار

باشگاه یوونتوس برای جذب حسام عوار تصمیم دارد با نمایندگان این بازیکن گفتگو کند. ستاره لیون قصد داشت به آرسنال بپیوندد، اما قهرمان سری آ امیدوار است که بتواند در این راه توپچی‌ها را کنار بزند. قرار داد این بازیکن ۲۲ ساله با لیون سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

رامیرس به آفریقای جنوبی می‌رود
رامیرس هافبک سابق تیم چلسی ممکن است به تیمی از آفریقای جنوبی بپیوندد.

این بازیکن ۳۳ ساله پس از ترک باشگاه پالمیراس درسال گذشته، اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود. همچنین رامیرس مورد توجه تیم‌هایی از قطر و ترکیه قرار گرفته است.

چهارشنبه ۸ بهمن

اودگارد به آرسنال پیوست

بازیکن ۲۲ ساله تیم رئال مادرید با امضای قراردادی قرضی به آرسنال انگلیس پیوست.

این بازیکن نروژی تا پایان سال برای توپچی‌ها بازی خواهد کرد و به نوعی جانشین اوزیل خواهد شد.

اودگارد در رئال مادرید به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شده بود و این فصل فقط هفت بار در لالیگا به میدان رفت. او سال گذشته نیز به طور قرضی برای رئال سوسیداد بازی می‌کرد.

توافق سیتی با بارسا بر سر گارسیا

طبق ادعای ویکتور فونت یکی از نامزد‌های پست ریاست باشگاه بارسلونا، باشگاه منچسترسیتی موافقت کرده است که اریک گارسیا مدافع خود را با سه میلیون یورو به بارسلونا منتقل کند و این بازیکن ۶ ماه به طور رایگان برای بارسا بازی خواهد کرد. او افزود این مبلغ بسیار کمتر از آن چیزی است که بارسا ۴ ماه قبل پیشنهاد کرده بود.

والدانو: رئال باید هالند را به جای امباپه به خدمت بگیرد

خورخه والدانو سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است این باشگاه قبل از کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن باید اریک هالند مهاجم بورسیا دورتموند را به خدمت بگیرد.

او گفت اگر من مربی بودم قبل از امباپه هالند را به خدمت می‌گرفتم. می‌دانم که امباپه ستاره بزرگی است، اما تحت تاثیر بازی هالند قرار گرفتم او همه نوع گلی می‌زند.

رم در آستانه خرید مدافع دالاس

رایان رینولدز مدافع تیم دالاس در آستانه پیوستن به روم ایتالیا است.

این بازیکن ۱۹ ساله ابتدا به صورت قرضی به رم می‌پیوندد، اما در قرارداد او بند خرید اجباری به قیمت ۷ میلیون یورو  وجود دارد.

بارسلونا به دنبال مارکوس آلونسو

باشگاه بارسلونا در نظر دارد مارکوس آلونسو بازیکن ۳۰ ساله تیم چلسی را به خدمت بگیرد.

با توجه به اینکه رونالد کومان تصمیم دارد دفاع چپ خود را تقویت کند بارسا نام مارکوس آلونسو را در فهرست خرید خود قرار داده است.

علاوه بر این، بارسلونا خوزه گایا کاپیتان۲۵ ساله والنسیا را نیز  زیر نظر دارد.

بنیتز در راه بازگشت به ناپولی

به گزارش کویره دلا اسپورت، رافا بنیتز پس از ترک باشگاه چینی دالیان در راه بازگشت به ناپولی قرار دارد.

در صورتی که گتوزو سرمربی ناپولی نتواند ۲ بازی آینده خود را ببرد بنیتز جانشین او خواهد شد. دی لارنتیس رئیس باشگاه ناپولی با بنیتز تماس‌هایی برقرار کرده و گفت و گو‌هایی داشته است. این مربی طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ هدایت ناپولی را بر عهده داشت.

ستاره مارسی یک گام تا یوونتوسی شدن

مارلی آکه بازیکن ۲۰ ساله تیم مارسی امروز وارد تورین شده تا در آزمایش‌های پزشکی یوونتوس شرکت کند و پس از آن به جمع بیانکونری‌ها بپیوندد.

هم تیمی سابق سردار آزمون به فیورنتینا پیوست

الکساندر کوکورین که تابستان امسال با قراردادی ۳ ساله از زنیت به اسپارتاک مسکو پیوسته بود، راهی فیورنتینا شد.

منچستریونایتد در زمستان بازیکنی نمی‌خرد

اوله گونار سولشر سرمربی تیم منچستر یونایتد اعلام کرد که این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هیچ بازیکنی به خدمت نخواهد گرفت.

قرارداد راموس و واسکز همچنان نامشخص

روزنامه مارکا نوشت رئال مادرید هنوز با سرخیو راموس و لوکاس واسکز بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده است.

این روزنامه نوشته است فلورنتینو پرز رئیس باشگاه در این موضوع بیشتر از آن که به قلبش رجوع کند از مغزش استفاده می‌کند. این ۲ بازیکن مورد علاقه زیدان هستند، اما پرز نمی‌خواهد برای نگه داشتن آن‌ها در شرایط اقتصادی فعلی پول هنگفتی هزینه کند.

کریستال پالاس قرارداد بنتکه را تمدید می‌کند

به نوشته نشریه دیلی میل باشگاه کریستال پالاس تصمیم دارد قرارداد کریستین بنتکه مهاجم قدیمی خود را تمدید کند.

قرارداد فعلی بنتکه با پالاس تابستان به پایان می‌رسد و این بازیکن مورد توجه وست بروم قرار دارد، اما کریستال پالاس می‌خواهد قرارداد این بازیکن ۳۰ ساله را یک سال دیگر تمدید کند.

اریکسن در اینتر می‌ماند

آنتونیو کونته سرمربی تیم اینترمیلان پیش‌بینی کرد که کریستین اریکسن هافبک دانمارکی این تیم در سن‌سیرو بماند.

اریکسن که یک سال قبل از تاتنهام به اینتر پیوست در این تیم نتوانست در ترکیب اصلی جایی برای خود پیدا کند، اما او روز سه‌شنبه در پیروزی اینتر برابر میلان گل مهمی به ثمر رساند.

نیوکاسل و ساوتهمپتون به دنبال مدافع جوان منچستر یونایتد

۲ باشگاه نیوکاسل و ساوتهمپتون در نظر دارند براندون ویلیامز مدافع ۲۰ ساله تیم منچستر یونایتد را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.
منچستریونایتد هنوز درباره آینده این بازیکن جوان تصمیمی نگرفته است. او در این فصل فقط یک بار برای منچستریونایتد بازی کرده است.

توخل خواستار حضور هالند در چلسی

توخل سرمربی جدید چلسی تصمیم دارد در فصل تابستان ارلینگ هالند مهاجم دورتموند را به خدمت بگیرد. او مهاجم جوان دورتموند را گزینه خوبی برای رقابت با تامی آبراهام و تیمو ورنر می‌داند.

رقابت اورتون با پارما بر سر بازیکن بایرن مونیخ

۲ باشگاه اورتون و پارما برای خرید زیرکزی بازیکن بایرن مونیخ پیشنهادی بیش از ۱۰ میلیون یورو ارائه کردند.
آن‌ها قصد دارند این بازیکن را به صورت قرضی و با گزینه خرید قطعی به خدمت بگیرند. حالا بایرن باید درباره فروش این بازیکن تصمیم بگیرد.

ارزانی در راه دانمارک

دنیل ارزانی بازیکن ایرانی- استرالیایی باشگاه منچستر سیتی به طور قرضی تا پایان فصل به تیم AGF دانمارک پیوست.
این بازیکن ۲۲ ساله پیش از این به طور قرضی برای تیم اوترخت هلند بازی می‌کرد، اما نتوانست در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد.

سه شنبه ۷ بهمن ماه

مصطفی آرسنال را ترک خواهد کرد
شکودران مصطفی مدافع تیم آرسنال پس از اینکه در این تیم به بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد تابستان امسال ورزشگاه امارات را ترک خواهد کرد.
این بازیکن که سال ۲۰۱۶ از والنسیا به آرسنال پیوست در این مدت ۱۵۰ بازی برای توپچی‌ها انجام داده است. او در زمان مربیگری آرسن ونگر و اونای امری بازیکن اصلی این تیم بود، اما با آمدن آرتتا به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شد.

دی ماریا آماده تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن

به ادعای اکیپ آنخل دی ماریا آماده تمدید قرارداد خود با پاری سن ژرمن است.

گفته می‌شد این بازیکن قصد دارد با مربی سابق خود مورینیو در تاتنهام همکاری کند، اما به نظر می‌رسد تاتنهام قصد خرید او را ندارد.

آرسنال به دنبال معاوضه گوندوزی با دراکسلر

باشگاه آرسنال تمایل دارد متئو گندوزی هافبک تهاجمی فرانسوی خود را برای معاوضه با یولیان دراکسلر بازیکن مهاجم آلمانی پاری سن ژرمن راهی این تیم کند.

پاری سن ژرمن قصد دارد دراکسلر را به فروش برساند و مایل است گندوزی را به فرانسه بازگرداند.

دمبله عجله‌ای برای تمدید قرارداد با بارسا ندارد

عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا عجله‌ای برای امضای قرارداد جدید با این باشگاه ندارد. قرارداد این بازیکن سال ۲۰۲۲ پایان می‌رسد و گفته می‌شود قصد دارد نیوکمپ را ترک کند.

تمایل آرسنال برای خرید ستاره مارسی

جردن اماوی مدافع مارسی مد نظر باشگاه آرسنال قرار دارد.

کریستال پالاس و ناپولی هم از دیگر تیم‌های علاقمند به جذب این مدافع ۲۶ ساله هستند.

اماوی تابستان امسال بازیکن آزاد خواهد بود. او در ۹ بازی برای مارسی به میدان رفته و یک گل زده است.

پیشنهاد پاری سن ژرمن برای جذب راموس

باشگاه پاری سن ژرمن قراردادی سه ساله را به سرخیو راموس مدافع ۳۴ ساله رئال پیشنهاد داده است.

این باشگاه فرانسوی مایل است در هر فصل ۱۵ میلیون یورو به راموس بپردازد مبلغی که مادریدی‌ها به دلیل بحران مالی قادر به پرداخت آن نیستند.
مادرید حاضر است قرارداد او را به مدت ۲ سال تمدید کند.

تخفیف ویژه اوزیل به فنرباغچه

مسوت اوزیل که در آرسنال سالانه ۱۶ میلیون یورو دستمزد می‌گرفت قرار است در فنرباغچه سه میلیون یورو دستمزد دریافت کند.

اوزیل که قرارداد خود را با آرسنال ۶ ماه پیش از موعد فسخ کرده بود روز یکشنبه قراردادی سه ساله و نیم با تیم ترکیه امضا کرد.

اوزیل در دوران حضور خود در آرسنال ۲۵۴ بازی برای این تیم انجام داد و ۴۴ گل به ثمر رساند.

دورتموند آماده فروش سانچو

به گزارش روزنامه اکسپرس باشگاه بورسیا دورتموند آماده است جیدون سانچو مهاجم انگلیسی خود را در فصل تابستان به فروش برساند تا در بودجه باشگاه توازن ایجاد کند.

این خبر برای باشگاه منچستریونایتد که مدت‌ها به دنبال خرید این بازیکن جوان بود، خبر خوشی محسوب می‌شود.


هشدار لاپورتا به PSG
خوان لاپورتا، نامزد انتخابات ریاست بارسلونا از پاری سن ژرمن خواسته است به این باشگاه احترام بگذارد.

گفته می‌شود در صورت تصمیم لیونل مسی برای جدایی از بارسا ، پی اس جی او را جذب خواهد کرد، اما لاپورتا  که شانس اصلی ریاست بارسا محسوب می شود،گفته است از غول‌های فرانسوی می‌خواهد قواعد بازی منصفانه را رعایت کنند.

لاپورتا گفت: "ما از PSG می‌خواهیم به بارسا احترام بگذارد و سعی در ایجاد بی ثباتی در تیم ما را نداشته باشد. "

لیورپولی‌ها آماده خرید امباپه
رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه دچار مشکل مالی شده است و این می‌تواند به لیورپول امکان بدهد ستاره فرانسه را به خدمت بگیرد.

در حالی که رئال از بازیکنانش می‌خواهد دستمزد‌های خود را کاهش دهند، پرداخت دستمزد و هزینه هنگفت برای امباپه باعث ایجاد تنش و بی ثباتی می‌شود؛ و در این شرایط موندو دپورتیوو می‌گوید لیورپول در منتظر است تا ستاره پاری سن ژرمن را جذب کند.

دوشنبه ۶ بهمن

تمایل میلان برای خرید ستاره آژاکس

تیم فوتبال آث‌میلان ایتالیا مایل است لیساندرو مارتینز ستاره تیم آژاکس آمستردام را به خدمت بگیرد.

میلان می‌خواهد این بازیکن ۲۳ ساله را به صورت قرضی و با گزینه خرید قطعی در ماه در تابستان به خدمت بگیرد، اما آژاکس خواهان انتقال قطعی در همین مقطع است.

این بازیکن ۲۳ ساله که ۲۰ میلیون یورو ارزش گذاری شده است در این فصل ۱۱ بار برای آژاکس بازی کرده و ۲ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ به دنبال ستاره ویارئال باشگاه بایرن

بایرن مونیخ آلمان پائو تورس مدافع تیم فوتبال ویارئال را در فهرست خرید خود قرار داد.

بایرن می‌خواهد این مدافع ۲۴ ساله را جانشین دیوید آلابا کند که قرار است تابستان آلیانس آرنا را ترک کند. تورس در ۲۰ بازی برای ویارئال ۲ گل به ثمر رسانده است.

هالند می‌خواهد در دورتموند بماند

ارلینگ هالند ستاره نروژی بورسیا دورتموند تصمیم دارد حتی در صورت حذف این تیم از لیگ قهرمانان در این باشگاه بماند.

این بازیکن جوان مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی مانند رئال مادرید و منچستریونایتد قرار گرفته، اما تصمیمی برای ترک دورتموند ندارد.

توخل جانشین لمپارد می‌شود

توماس توخل سرمربی سابق تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه جایگزین فرانک لمپارد در چلسی خواهد شد.

رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه چلسی لمپارد را پس از ۱۸ ماه از کار برکنار کرد و حالا گفته می‌شود توخل آلمانی گزینه اصلی برای جانشینی او است.

اودگارد در لندن

مارتین اودگارد برای قطعی کردن انتقال خود از رئال مادرید به آرسنال وارد لندن شد.

این هافبک تهاجمی که دیروز به انگلیس سفر کرد امروز وارد لندن شد تا در آزمایش‌های پزشکی آرسنال شرکت کرده و قرارداد قرضی خود را با این تیم امضا کنده

رقابت دورتموند و بایرن مونیخ برای جذب ستاره گلادباخ

تیم‌های بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ در تلاش هستند تا فلورین نیوهاوس بازیکن ۲۳ ساله تیم مونشن گلادباخ را به خدمت بگیرند. بند فسخ قرارداد این بازیکن جوان ۴۰ میلیون یورو است. این بازیکن ۲۳ ساله در ۱۷ بازی بوندسلیگا سه گل زده و چهار پاس گل داده است.

تماس لیورپول با سوکراتیس

باشگاه لیورپول با سوکراتیس مدافع سابق باشگاه آرسنال وارد مذاکره شد.

این بازیکن ۳۲ ساله هفته گذشته از آرسنال جدا شد و لیورپول که به دلیل مصدومیت مدافعانش با کمبود بازیکن در این پست مواجه شده با این بازیکن تماس‌هایی گرفته است، اما به نظر می‌رسد این مدافع یونانی قصد دارد به جای لیورپول راهی المپیاکوس شود.

تلاش یوونتوس برای قطعی کردن قرارداد مک کنی

باشگاه یوونتوس قصد دارد قرارداد قرضی وستون مک کنی را قطعی کند.

این بازیکن ۲۲ ساله که تابستان گذشته به طور قرضی از شالکه به یوونتوس پیوست در این تیم درخشان ظاهر شده و نظر کادر فنی را به خود جلب کرده است.

حالا یوونتوس قصد دارد ۱۹ میلیون یورو در پایان فصل برای خرید قطعی این بازیکن بپردازد.

گواردیولا: گارسیا سیتی را ترک می‌کند

سرمربی اسپانیایی تیم منچسترسیتی ابراز اطمینان کرد که اریک گارسیا مدافع این تیم قرارداد خود را با سیتی تمدید نخواهد کرد.

این بازیکن چندین ماه است که به شدت مورد توجه بارسلونا قرار دارد و گفته می‌شود بر سر مسائل شخصی با این باشگاه به توافق رسیده است.
البته انتقال او تا پایان انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به تعویق خواهد افتاد.

یوونتوس به دنبال ۲ بازیکن بایرن مونیخ

باشگاه یوونتوس در نظر دارد جوشوا زیرکزی و کروتین تولیسو ۲ بازیکن بایرن مونیخ را قبل از پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گیرد.
زیرکزی به دنبال آن است که در تیمی در ترکیب اصلی قرار بگیرد و بایرن حاضر است او را به صورت قرضی به تیم دیگر منتقل کند.

علاوه بر این تولیسو هافبک فرانسوی بایرن هم مورد توجه یووه قرار دارد و ممکن است بایرن با جدایی او در این ماه موافقت کند.

یورگن کلوپ به دنبال آلابا

یورگن کلوپ سرمربی باشگاه لیورپول از سران این تیم خواست تا برای خرید دیوید آلابا از بایرن مونیخ به سرعت اقدام کنند تا مانع پیوستن او به رئال مادرید شوند.

قرارداد آلابا با بایرن تابستان امسال به پایان می‌رسد و بعید به نظر می‌رسد که قرارداد خود را با این تیم تمدید کند.

یکشنبه ۵ بهمن

توافق رئال مادرید و آرسنال بر سر اودگارد

مارتین اودگارد به زودی از رئال مادرید راهی آرسنال خواهد شد. امروز توافقی بین ۲ باشگاه انجام شد و این بازیکن تا پایان فصل به طور قرضی در ورزشگاه امارات حضور خواهد داشت. دستمزد ادگارد توسط ارسنال پرداخت خواهد شد.

اودگارد ابتدا در آزمایش‌های پزشکی آرسنال شرکت خواهد کرد و پس از آن خبر خرید قطعی او اعلام خواهد شد.

اوزیل به فنرباغچه پیوست

هافبک آلمانی فصل گذشته آرسنال به عنوان بازیکن آزاد با امضای قراردادی به فنرباغچه پیوست.

آرسنال حاضر شد قرارداد این بازیکن را که ۷۵۰ هزار پوند در هفته دستمزد می‌گرفت ۶ ماه زودتر از موعد مقرر فسخ کنند و حالا او به باشگاه محبوب خود منتقل شده است.

رافا بنیتز به نیوکاسل یا سلتیک نخواهد پیوست

در حالی که گفته می‌شود ممکن است رافا بنیتز سرمربی سابق نیوکاسل به این تیم بازگردد، اما خبر‌ها حاکی از آن است که این مربی فرانسوی پیشنهاد‌هایی از باشگاه‌های آلمانی و یک تیم ملی دارد.

یکی از نزدیکان او گفت در شرایط فعلی و تحت مالکیت فعلی، نیوکاسل گزینه‌ای برای رافا نیست. او احترام زیادی برای هواداران باشگاه و شهر قائل است، اما با مالکیت فعلی نمی‌تواند همکاری کند.

لینگارد در صدد ترک من یونایتد

جسه لینگارد به طور قرضی یونایتد را ترک می‌کند باشگاه منچستر یونایتد لینگارد را در فصل نقل و انتقالات زمستانی این ماه به طور قرضی راهی تیم‌های دیگر خواهد کرد.

سولشر سرمربی یونایتد بار‌ها گفته بود که امید علاقمند است این بازیکن را در باشگاه نگه دارد، اما با توجه به ابراز علاقه تیم‌های لیگ برتری و خارج از انگلیس او اجازه خواهد یافت تا به دنبال تیم باشد که بتواند در ترکیب اصلی به میدان برود.

منچستریونایتد تصمیم گیری درباره لینگارد را به پس از بازی امشب خود برابر لیورپول موکول کرد.

هرتابرلین سرمربی خود را اخراج کرد

سران هرتابرلین پس از شکست ۴-یک روز شنبه این تیم برابر وردربرمن برونو لابادیا  سرمربی خود را از کار برکنار کرد.

گفته می‌شود پال داردای مربی سابق این تیم به طور موقت هدایت هرتا را برعهده خواهد گرفت.

رقابت کریستال پالاس و لورکوزن

باشگاه کریستال پالاس برای خرید "گری" بازیکن تیم لسترسیتی ابراز علاقه کرد.

قرارداد این بازیکن ۲۴ ساله تابستان به پایان می‌رسد و باشگاه لورکوزن نیز از جمله مشتریان این بازیکن است. ممکن است لستر پیشنهاد این تیم آلمانی را در ماه ژانویه بپذیرد.

ابراز علاقه سلتیک برای استخدام بنیتز

باشگاه سلتیک گلاسکو اسکاتلند تمایل دارد رافا بنیتز سرمربی صاحب‌نام اسپانیایی را به خدمت بگیرد این مربی با تجربه پس از ترک دالیان می‌تواند هدایت تیمی را برعهده بگیرد.

واسکز پیشنهاد رئال مادرید را نپذیرفت

واسکز بازیکن جوان تیم رئال‌مادرید پیشنهاد جدید این باشگاه را نپذیرفت و خواهان دستمزد بالاتری شد.

رئال پیشنهاد قراردادی سه ساله را با دستمزد فعلی به او پیشنهاد داده، اما واسکز مبلغ بیشتری را می‌خواهد.

این بازیکن که فصل تابستان در فهرست فروش قرار گرفته بود از این موضوع ناراحت است.

آژاکس خواهان لوکا یوویچ شد

باشگاه آژاکس آمستردام هلند تمایل دارد لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید را در ماه جاری به خدمت بگیرد.

یوویچ که از فرانکفورت به رئال مادرید آمده بود نتوانست در این تیم موفق ظاهر شود و بار دیگر به تیم سابق خود قرض داده شد.

یوویچ با بازگشت به فرانکفورت گلزنی‌های خود را از سر گرفت

دالیان به دنبال استخدام سرمربی سابق بارسلونا

باشگاه" دالیان پرفشنال"می خواهد کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا را به‌عنوان جانشین رفا بنیتز استخدام کند.

بنیتز به تازگی این تیم چینی را ترک کرده، اما انتظار می‌رود به زودی روی نیمکت مربیگری یک تیم دیگر بنشیند

وستهام و ساوتهمپتون به جذب مدافع منچستر

براندان ویلیامز مدافع جوان تیم منچستر یونایتد در آستانه انتقال قرضی به تیم دیگری است. تیم‌های وستهام و ساوتهمپتون از جمله کاندیدا‌های اصلی برای خرید این بازیکن هستند. این مدافع چپ در منچستریونایتد ذخیره لوک شاو و الکس تلس بود.

رونالد کومان: بارسا باید بازیکن جدید به خدمت بگیرد
سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است در صورتی که این باشگاه نتواند بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد شاهد افت بیش از این خواهد بود.
بارسلونا پس از اتلتیکو مادرید در رتبه دوم لالیگا قرار دارد و شروع ضعیفی را در لیگ داشته است، اما سه پیروزی برابر اوئسکا، اتلتیک و گرانادا باعث شد این تیم به کورس برگردد، اما کومان معتقد است که این تیم همچنان از قدرت کافی برخوردار نیست و برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ دچار مشکل خواهد شد.

شانس لیورپول برای خرید اوپامکانو کاهش یافت

باشگاه لیورپول و منچستریونایتد برای جذب اوپامکانو مدافع تیم لایپزیگ با هم رقابت می‌کنند، اما با توجه به این که مالکان باشگاه لیورپول تاکید دارند که آن‌ها نمی‌توانند مبلغ ۳۸ میلیون پوند مورد نظر این تیم را بپردازند شانس این تیم برای جذب این بازیکن کاهش یافت.

نارضایتی فن دبیک از حضور در منچستریونایتد
سرمربی تیم منچستریونایتد اعتراف کرد که دونی فن دبیک خرید تابستانی این تیم از نیمکت نشینی در این تیم ناراحت است.

این بازیکن ۲۳ ساله که فصل تابستان از آژاکس اولترافورد منتقل شد نتوانسته است در ترکیب اصلی یونایتد‌ها به میدان برود.

او در این فصل در مجموع ۲۱ بازی برای این تیم انجام داده و فقط ۱۰ بار در لیگ برتر به میدان رفته است که فقط ۲ بار آن در ترکیب اصلی بود.

شنبه ۴ بهمن

وستهام قیمت رایس را کاهش داد

به گزارش گاردین، وستهام قیمت دکلان رایس ستاره ملی پوش خود را کاهش داده است.

چکش‌ها در ابتدا مبلغی معادل ۸۰ میلیون پوند (۱۰۹ میلیون دلار) برای بازیکن ملی پوش انگلیس که به شدت مورد توجه چلسی است، قیمت تعیین کرده بودند.

رایس اکنون با قیمتی معادل ۵۰ میلیون پوند (۶۸ میلیون دلار) در دسترس است، وستهام در پایان فصل پیشنهاد‌های او را بررسی خواهد کرد.

الشعراوی در آستانه بازگشت به رم

استفان الشعراوی بازیکن سابق تیم فوتبال رم ایتالیا در آستانه بازگشت به این تیم است.

این بازیکن ۲۸ ساله سال ۲۰۱۹ به شانگ‌های شنهوای چین پیوست، اما اکنون تصمیم دارد به ورزشگاه المپیک بازگردد.

او طی روز‌های آینده در آزمایش‌های پزشکی رم شرکت خواهم کرد و پیش بینی می‌شود که قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه خبر پیوستن او به رم به طور رسمی اعلام شود.

وستهام قرارداد سرمربی خود را تمدید می‌کند

وستهام تصمیم دارد در پایان فصل جاری قرارداد دیوید مویس سرمربی خود را تمدید کند. قرارداد این مربی اسکاتلندی تابستان امسال به پایان می‌رسد، اما چکش‌ها می‌خواهند با او قرارداد جدیدی امضا کنند.

رم قصد خرید ژکو را ندارد

با وجود اینکه ادین ژکو مهاجم بوسنیایی رم با این باشگاه تنش ایجاد شده است، باشگاه یوونتوس برای خرید او با رم وارد مذاکره نمی‌شود.

روز جمعه رم در رقابت‌های کوپا ایتالیا برابر اسپزیا شکست خورد و حذف شد. پس از حذف رم جانلوکا گومبارسرمربی این تیم برکنار شد.

ژکو و برخی از هم تیمی‌ها تصمیم گرفتند در اعتراض به اخراج او تمرین نکنند و یک جلسه ۴ ساعته برای بازگشت بازیکنان ترتیب داده شد.

واران خواستار خروج از رئال مادرید

رافائل واران مدافع فرانسوی تیم رئال مادرید می‌خواهد از این تیم جدا شود.

این مدافع فرانسوی از سال ۲۰۱۱ به عضویت رئال درآمده، اما اکنون به دنبال جدایی از این تیم است. قرارداد واران با رئال سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و این تیم در نظر دارد قبل از پایان قرارداد او این بازیکن را به تیم دیگری منتقل کند تا از این راه کسب درآمد کند.

توافق اودینزه با یورنته

باشگاه اودینزه برای خرید فرناندو یورنته از ناپولی با این تیم به توافق رسید.

۲ باشگاه بر سر انتقال این مهاجم اسپانیایی به توافق رسیده اند و قرارداد او پس از بازی روز دوشنبه ناپولی برابر ورونا نهایی خواهد شد.

امباپه هنوز در مورد آینده خود تصمیمی نگرفته است

کیلیان امباپه ستاره جوان تیم پاری‌سن‌ژرمن عنوان کرد که هنوز درباره آینده خود تصمیم نگرفته است.

از مدت‌ها قبل شایعه شده است که ۲ باشگاه رئال مادرید و بارسلونا خواهان خرید این ستاره ملی‌پوش پاری‌سن‌ژرمن هستند، اما این بازیکن گفت هنوز برای آینده خود تصمیمی نگرفته است.

جمعه سوم بهمن

واکنش لایپزیگ به تمایل بایرن برای خرید اوپامکانو

یولیان ناگلزمان سرمربی تیم لایپزیگ به ابراز علاقه تیم بایرن مونیخ برای خرید اوپامکانو مدافع این تیم واکنش نشان داد.

او گفت: آن‌ها می‌خواهند آرامش من و باشگاه ما را به هم بزنند این کار جواب نمی‌دهد. من فکر می‌کنم نیت اصلی آن‌ها خرید این بازیکن نیست. فقط می‌خواهند آرامش دیگر باشگاه‌ها را به هم بزنند.

تاثیر بیماری زیدان بر انتقال اودگارد به آرسنال

آرسنال امیدوار است طی روز‌های آینده اودگارد را به صورت قرضی از رئال به خدمت بگیرد، اما خبر کرونایی شدن زیدان این موضوع را تحت الشاع قرار داده است.

به نوشته "اثلتیک"، به نظر می‌رسد که مبتلا شدن زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید به کرونا تاثیری در انتقال قرضی مارتین اودگارد به آرسنال نداشته باشد.

این بازیکن نروژی ظاهراً تماس نزدیکی با زیدان نداشته است و در نتیجه بیماری او انتقال قرضی این بازیکن را به آرسنال به تعویق نخواهد انداخت.

توموری امروز به آث میلان می‌پیوندد

توموری امروز وارد ایتالیا می‌شود تا در آزمایش‌های پزشکی میلان شرکت کند. او تا پایان فصل به طور قرضی به میلان می‌پیوندد و بند خرید قطعی او بیست و ۲۸ میلیون یورو است. باشگاه آث میلان در ساعت پایانی امروز خبر انتقال توموری را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

مت رایان آرسنال پیوست

باشگاه آرسنال مت  رایان دروازبان تیم برایتون را با قرارداد قرضی تا پایان فصل به خدمت گرفت.

ناگلزمن و توخل نامزد‌های جایگزینی فرانک لمپارد

به ادعای اکسپرس اسپورت رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی در حال بررسی گزینه‌های جانشینی فرانک لمپارد است. در حال حاضر نام ۲ مربی سرشناس در فهرست به چشم می‌خورد؛ ناگزمن سرمربی لایپزیگ و توماس توخل سرمربی سابق پاری سن ژرمن

لستر از خرید اریکسون منصرف شد

به گزارش دیلی میل باشگاه لسترسیتی از خرید کریستین اریکسن ستاره سابق تاتنهام منصرف شد.

این بازیکن دانمارکی ژانویه سال گذشته از تاتنهام به اینتر پیوست، اما نتوانست در این تیم موفق شود. لستر درباره انتقال قرضی اریکسن با اینتر صحبت کرده بود، اما دستمزد بالای این بازیکن باعث شد آن‌ها به دنبال گزینه‌های دیگری باشند.

بنتکه در کریستال‌پالاس می‌ماند

کریستین بنتکه مهاجم کهنه کار کریستال پالاس با وجود آمدن یک مهاجم جدید به این تیم از کریستال پلاس جدا نخواهد شد.

قرارداد این بازیکن ۳۰ ساله بلژیکی تابستان به پایان می‌رسد، اما او مخالف جدایی از این تیم در ماه ژانویه است. وستهام و وست بروموویچ از جمله مشتریان این مهاجم سابق لیورپول و استون ویلا هستند.

اوپامکانو در رادار تیم‌های بزرگ

اوپامکانو مدافع لایپزیگ مورد توجه تیم‌های بزرگ منچستر یونایتد، چلسی، منچستر سیتی و بایرن مونیخ قرار دارد.

این بازیکن تصمیم گیری درباره آینده خود را به آینده موکول کرده است.

سبقت رم از یوونتوس برای خرید رینولدز

تیم فوتبال باشگاه رم برای خرید برایان رینولدز مدافع جوان اف سی دالاس از شانس بیشتری نسبت به یوونتوس برخوردار است.

در حالی که گفته می‌شد یوونتوس برای جذب این بازیکن ۱۹ ساله با او به توافق رسیده، اما رمی‌ها تصمیم دارند با پیشنهادی ۹ میلیون یورویی به علاوه پاداش یوونتوس را کنار بزنند. رم قرار است به این بازیکن سالانه ۸۰۰ هزار یورو دستمزد بپردازد.

پنج شنبه ۲ بهمن

آرکادیوش میلیک به مارسی پیوست

آرکادیوش میلیک،  با قراردادی قرضی به مدت ۱۸ ماه و با بند خرید اجباری از ناپولی راهی مارسی شد.

باشگاه مارسی اعلام کرد این مهاجم لهستانی ۲۶ ساله  را با قراردادی قرضی از ناپولی به خدمت گرفته است. مارسی باید در انتهای فصل آینده قرارداد او  را  قطعی کند. گفته می شود هزینه این انتقال ۱۲ میلیون یورو است (۸ میلیون رقم ثابت + ۴ میلیون یورو پاداش)

ولوز به دنبال داگلاس کاستا

تیم ولور همپتون در نظر دارد  برای تقویت خط حمله خود در ماه ژانویه داگلاس کاستا، مهاجم یوونتوس را که در حال حاضر به صورت قرضی در بایرن مونیخ حضور دارد، به خدمت بگیرد.

اریکسن به منچستریونایتد پیشنهاد شد

به منچستریونایتد پیشنهاد شده است تا کریستین اریکسن هافبک دانمارکی اینتر را جذب کند.

این بازیکن ۲۸ ساله در ۱۲ ماه حضورش در ایتالیا موفق نبوده و احتمال بازگشت او به تاتنهام وجود دارد، اما گفته می‌شود که او به صورت قرضی به یونایتد پیشنهاد شده است.

گفته می‌شود در این پیشنهاد گزینه‌ خرید قطعی وجود ندارد، اما یونایتد به جذب اریکسن علاقمند است زیرا در راه کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر به دنبال گزینه‌هایی با کیفیت در خط میانی است.

میلیک در راه مارسی

بر اساس ادعای فابریتزیو رومانو خبرنگار معروف اسکای اسپورتس، آرکادیوش میلیک مهاجم ناپولی به زودی به تیم المپیک مارسی نقل مکان خواهد کرد.

قرارداد او به صورت قرضی و با گزینه خرید است. خبر توافق ۲ باشگاه به زودی اعلام خواهد شد.

مدافع سنت ترودن زیر نظر یوونتوس

باشگاه یوونتوس لیبراتو کاکاس بازیکن جوان تیم سنت ترودن را زیر نظر دارد. این مدافع ۲۳ ساله ۱۵ بازی برای باشگاه خود انجام داده و عضو تیم ملی نیوزیلند است و سه بازی ملی در کارنامه دارد.

تاتنهام به جمع مشتریان اینگز پیوست

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در نظر دارد دنی اینگز بازیکن تیم ساوتهمپتون را به خدمت بگیرد.

این مهاجم گلزن از تمدید قرارداد با تیمش خود داری کرده و قصد دارد به تیمی برود که بتواند جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

مورینیو تابستان گذشته نیز برای خرید این بازیکن اقدام کرد که موفق نشد.

چهارشنبه اول بهمن

فرانک لمپارد: سرنوشتم در دست خودم نیست

فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی اذعان کرد که در حال حاضر سرنوشت او در اختیار خودش نیست.

لمپارد پس از شکست سه شنبه شب برابر لسترسیتی بیش از پیش تحت فشار قرار گرفته و گفته می‌شود آینده‌ای در استمفوردبریج ندارد.

با شکست چلسی مقابل لستر آبی‌پوشان لندنی به رتبه هشتم سقوط کردند و شانس آن‌ها کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ضعیف شده است.

توموری در آستانه پیوستن به میلان

فیکایو توموری مدافع تیم چلسی در آستانه پوشیدن پیراهن تیم آث میلان ایتالیا است.

به گزارش کالچو مرکاتو این بازیکن امروز (چهارشنبه) برای شرکت در آزمایش‌های پزشکی میلان راه ایتالیا می‌شود و قراردادی قرضی با روسونری‌ها امضا خواهد کرد.

اینتر در آستانه خرید پدیده ایرلند

باشگاه اینتر میلان در آستانه خرید کوین زفی بازیکن ۱۵ ساله تیم ملی نوجوانان ایرلند است. او که در ماه فوریه ۱۶ سال خواهد شد در حال حاضر برای تیم دوم شامروک روورز در دسته دوم ایرلند بازی می‌کند.

آلابا بارسلونا مذاکره می‌کند

در حالی که گفته می‌شد دیوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ با رئال مادرید به توافق رسیده و قرارداد ۴ ساله امضا کرده است اسکای اسپورت آلمان مدعی شد که این بازیکن تا قبل از مذاکره با بارسلونا تصمیمی درباره آینده خود نخواهد گرفت.

بر اساس این گزارش اگر خوان لاپورتا به ریاست باشگاه بارسلونا برسد آلابا و مدیر برنامه هایش قصد دارند با او وارد مذاکره شوند.
قرارداد آلابا بایرن مونیخ در پایان این فصل اتمام می‌رسد و پس از اینکه مذاکره بر سر تمدید قرارداد به بن‌بست خورد قصد جدایی از این تیم را دارد.

خودداری دنی اینگز از تمدید قرارداد با ساوتهمپتون

ستاره تیم ساوتهمپتون گفتگو بر سر قرارداد جدید با این باشگاه را متوقف کرده است، زیرا او تصمیم دارد به یکی از چهار باشگاه برتر انگلیس بازگردد. این بازیکن ۲۸ ساله که ۳ سال برای لیورپول بازی می‌کرد از سال ۲۰۱۸ به ساوتهمپتون پیوسته است.

سه شنبه ۳۰ دی

رئال مادرید با آلابا قرارداد امضا کرد

به گزارش مارکا، رئال مادرید قراردادی با داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن منعقد کرده است.

قرارداد مدافع اتریشی با بایرن تابستان امسال به پایان می‌رسد. او قراردادی چهار ساله با رئال مادرید امضا کرده است.

آلابا آزمایش‌های پزشکی رئال  را پشت سر گذاشته و مسیرش را برای انتقال به لالیگا هموار کرده است.

اطمینان دله الی از پیوستن به پاری سن ژرمن

 به گزارش نشریه سان دله الی بازیکن تیم تاتنهام از اینکه این ماه به پاری‌سن‌ژرمن خواهد پیوست اطمینان دارد.

 این هافبک انتظار دارد که پیش از پایان نقل و انتقالات در دوم فوریه به صورت قرضی به تیم پاریسی بپیوندد و بار دیگر با پوچتینو کار کند.

 الی در این فصل فقط یک بازی در لیگ برتر برای تاتنهام انجام داده و معتقد است که تاتنهام  می‌داند که او قصد دارد این باشگاه  را به صورت قرضی ترک کند تا در جای دیگری در ترکیب اصلی بازی کند.

مخالفت دربی کانتی با پیوستن قطعی کارسون به من سیتی

 تیم فوتبال دربی کانتی که اسکات کارسون دروازه بان خود را به صورت قرضی به منچسترسیتی منتقل کرده است با قرارداد قطعی او مخالفت کرد.

منچستر سیتی  بابت دستمزد قرضی کارسون 2 بار در سال پانصد هزار پوند به دربی کانتی می پردازد و حالا حاضر شده است قرارداد او را قطعی  کند اما دربی با این قرارداد مخالفت کرده است.

پاری سن ژرمن برای ماندن امباپه و نیمار التماس نخواهد کرد

لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه در واکنش به شایعات جدایی 2 ستاره این تیم گفت:" پاری سن ژرمن برای ماندن امباپه و نیمار به آنها التماس نخواهد کرد."

 با توجه به اینکه قرارداد این 2 بازیکن سال ۲۰۲۲ به پایان می رسد،گمانه ‌زنی‌های فراوانی در نشریات درباره آنها منتشر می شود.

 رئال مادرید از مشتریان پرو پا قرص کلیان امباپه است. گزارش ها حاکی از آن است که این باشگاه تصمیم دارد در فصل تابستان امسال برای خرید این مهاجم جوان اقدام کند.

دوشنبه ۲۹ دی ماه

وست بروم به دنبال کاروالیو

تیم فوتبال وست برومویچ انگلیس ویلیام کاروالیو را در فهرست خرید زمستانی خود قرار داد.

این هافبک تیم ملی پرتغال که در حال حاضر در تیم رئال بتیس بازی می‌کند در گذشته در رادار چندین تیم انگلیسی قرار داشت و حالا دیلی‌میل گزارش می‌دهد که وست بروم هم به جمع مشتریان او پیوسته است.

اینتر اریکسن را قرضی به تاتنهام نمی‌دهد

باشگاه اینترمیلان تمایل ندارد کریستین اریکسن هافبک دانمارکی خود به طور قرضی را به تیم سابقش یعنی تاتنهام منتقل کند.

پس از یک فصل ناموفق اریکسن در اینتر، این تیم تمایل دارد با او قطع همکاری کند. در این میان تاتنهام علاقمند است به صورت قرضی او را به خدمت بگیرد، اما اینتر تمایلی به چنین قراردادی ندارد.

سولشر لینگارد را حفظ می‌کند

سولشر سرمربی نروژی تیم فوتبال منچستریونایتد قصد دارد جسه لینگارد را پس از فصل نقل و انتقالات زمستانی هم در منچستر یونایتد حفظ کند. این بازیکن ۲۸ ساله که در ترکیب اصلی یونایتد‌ها جایی ندارد مصمم است که در ماه ژانویه اولدترافورد را ترک کند، اما به خاطر برنامه‌های فشرده در این فصل سولشر امیدوار است که او را متقاعد کند تا پایان فصل در این تیم بماند.

در این فصل او فقط سه بار بازی کرده است و گفته می‌شود مورد علاقه تیم‌های اینتر میلان، نیس فرانسه، تاتنهام، شفیلد یونایتد و وستهام قرار دارد.

درینک واتر به لیگ ترکیه پیوست

درینک واتر به طور قرضی از چلسی به باشگاه قاسم پاشا در لیگ ترکیه پیوست.

تیم‌های لیگ برتری به دنبال هم تیمی جهانبخش

با وجود آنکه طارق لامپتی بازیکن ۲۰ ساله تیم برایتون قرارداد خود را با این تیم تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده است، اما سه تیم اورتون، منچسترسیتی و آرسنال همچنان به دنبال جذب این مدافع جوان هستند.

لامپتی که فوتبال حرفه‌ای خود را از چلسی آغاز کرد در این فصل ۱۱ بازی برای برایتون انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

بازگشت خوان ماتا به والنسیا

به نوشته گاردین خوان ماتا بازیکن سابق چلسی و منچستریونایتد ممکن است در پایان فصل جاری به والنسیا بازگردد.

این بازیکن اسپانیایی ۱۰ سال از فوتبال خود را در تیم‌های انگلیسی چلسی و منچستر یونایتد گذراند، اما حالا ممکن است در پایان فصل به اسپانیا و والنسیا بازگردد.

آرسنال به دنبال وینگر شاختار

به گزارش دیلی میل، آرسنال در نظر دارد برای خرید مانور سولومون وینگر شاختار دونات پیشنهادی ارائه کند.

این بازیکن ۲۱ ساله پیش از این مورد توجه به منچسترسیتی قرار داشت، اما اگر بخواهد فوتبال خود را انگلیس دنبال کند ورزشگاه امارات ممکن است مقصد بعدی او باشد.

تیم‌های بزرگ اروپا به دنبال بیرین

به گزارش کالچو مرکاتو سه تیم بزرگ بارسلونا، پاری سن ژرمن و یوونتوس به دنبال خرید هکتور بیرین مدافع تیم آرسنال هستند.

قرارداد بیرین با آرسنال سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. با توجه به سابقه حضور بیرین در آکادمی لاماسیا به نظر می‌رسد که بارسلونا مقصد بعدی این بازیکن ۲۵ ساله باشد.

رکورد شکنی چلسی برای خرید هالند

باشگاه چلسی در نظر دارد با پیشنهادی هنگفت که در این باشگاه یک رکورد حساب می‌شود برای خرید ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند اقدام کند.

بند فسخ قرارداد این بازیکن ملی پوش با دورتموند ۷۵ میلیون یورو است، اما تا سال ۲۰۲۲ فعال نخواهد شد و این به آن معنی است که دورتموند برای فروش او مبلغی بیش از این خواهد خواست.

چلسی هالند را اولویت اول خود می‌داند و مشتاق است که او را برای تقویت خط حمله خود برای مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به خدمت بگیرد.

پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی وستهام برای مهاجم سویا

باشگاه وستهام انگلیس برای خرید یوسف النصیری مهاجم تیم سویا پیشنهادی ۳۰ میلیون یورویی ارائه کرده است.

گفته می‌شود باشگاه اسپانیایی پیشنهاد اول وستهام را نپذیرفته، اما مذاکرات بین ۲ باشگاه همچنان ادامه دارد. النصیری در ۱۷ بازی این فصل لالیگا ۸ گل برای سویا به ثمر رسانده است.

میلان به جذب توموری نزدیک شد

باشگاه آث میلان در آستانه خرید قرضی فیکایو توموری مدافع تیم چلسی قرار دارد.

قرارداد او بند خرید قطعی ۲۵ میلیون یورویی نیز خواهد داشت. توموری تا آخر فصل به صورت قرضی به میلان خواهد پیوست.

گزینه اول میلانی‌ها سیماکان مدافع استراسبورگ بود، اما این بازیکن نیاز به جراحی دارد و ۲ ماه از مسابقات دور خواهد بود.

یوونتوس و تاتنهام به دنبال خرید دی ماریا

آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی تیم پاری سن ژرمن مورد توجه تیم‌های یوونتوس و تاتنهام قرار گرفته است.

با حضور پوچتینو به نظر می‌رسد او جایی در ترکیب اصلی پاری‌سن‌ژرمن نخواهد داشت.

جدایی توز از بوکاجونیورز

با توجه به ناکامی باشگاه بوکاجونیورز در رقابت‌های کوپا لیبرتادورس کارلوس توز مهاجم کهنه کارآرژانتینی تصمیم دارد این تیم را ترک کند.

قرارداد توز تابستان امسال به پایان می‌رسد، اما ممکن است طی چند روز آینده این باشگاه را ترک کند و شاید برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد.

بن عطیه در آستانه پیوستن به پارما

بن عطیه ستاره سابق باشگاه یوونتوس که در حال حاضر برای الدحیل قطر بازی می‌کند تا پایان فصل به صورت قرضی به پارما خواهد پیوست. قرارداد او طی روز‌های آینده رسمی خواهد شد. همچنین پارما تصمیم دارد آندرا کونتی را از آث‌میلان به خدمت بگیرد.

اوزیل وارد ترکیه شد

هافبک سابق تیم آرسنال با جدایی از این تیم به فنرباغچه خواهد پیوست. مسئولان تیم ترکیه‌ای ورود او را به ترکیه تایید کردند.

یکشنبه ۲۸ دی ماه

میلان و تصمیم گیری برای جذب مانژوکیچ

باشگاه آث میلان امروز (یکشنبه) درباره خرید ماریو مانژوکیچ بازیکن سابق یوونتوس تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

این بازیکن ۳۴ ساله در حال حاضر بازیکن آزاد است و می‌تواند بازیکن چرخشی مناسبی برای زلاتان ابراهیموویچ باشد. روسنری‌ها تصمیم دارند امروز درباره اینکه به سراغ این بازیکن باتجربه بروند یا خیر تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

دکلان رایس هیچ پیشنهادی نداشته است

دیوید مویس سرمربی وستهام ادعا کرد که دکلان رایس ستاره این تیم هیچ پیشنهادی از باشگاه‌های منچستریونایتد و چلسی نداشته است.

مویس در رابطه با شایعات پیشنهاد این ۲ تیم انگلیسی به رایس گفت: آن‌ها درست نیستند. ما هیچ تماسی از سوی این ۲ تیم در رابطه با دکلان نداشته ایم و خواهان هیچ تماسی هم نیستیم. رایس برای ما بسیار عالی کار می‌کند. او اکنون یک رهبر بزرگ است.

تیم‌های انگلیسی به دنبال هافبک مارسی

آندره ویلاس بواس سرمربی تیم المپیک مارسی تایید کرد که باشگاه‌های انگلیسی خواهان به خدمت گرفتن مورگان سانسون ستاره خط میانی این تیم هستند.

گفته می‌شود تیم‌های استون ویلا و وستهام از مشتریان این بازیکن خط میانی هستند.

رئال خواستار کاهش دستمزد راموس شد

باشگاه رئال مادرید از سرخیو راموس کاپیتان خود خواست برای تمدید قراردادش و ماندن در سانتیاگو برنابئو دستمزد خود را کاهش دهد.

گفته می‌شود فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال از راموس خواسته با کاهش ۱۰ درصدی از دستمزدش قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کند.
راموس قراردادی ۲ ساله با دستمزد فعلی می‌خواهد، اما از طرف دیگر او خواستار ماندن در مادرید است.

بازیکن ژاپنی پورتو به العین پیوست

ناکاجیما بازیکن ژاپنی تیم پورتو پرتغال با قراردادی قرضی به العین امارات پیوست.

این بازیکن ۲۶ ساله سال ۲۰۱۹ از تیم الدحیل قطر به پورتو پرتغال پیوست و در این فصل ۹ بازی برای این تیم انجام داد، اما اکنون بقیه فصل را در العین امارات سپری خواهد کرد.

سیتی برای تمدید قرارداد آگوئرو شرط گذاشت

باشگاه منچستر سیتی قصد دارد قرارداد سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی خود را به مدت ۱۲ ماه تمدید کند، اما این مهاجم برای ماندن در ورزشگاه اتحاد باید دستمزد خود را تا حد زیادی کاهش دهد.

از سوی دیگر گفته می‌شود که سران سیتی به دنبال خرید مهاجمی برای جایگزینی بلند مدت این بازیکن هستند.

منچستر سیتی به دنبال هالند و لوکاکو

به گزارش نشریه تلگراف، گواردیولا ۲۰۰ میلیون پوند برای خرید بازیکنان مورد نظرش در اختیار خواهد داشت.

سیتی پیش از این بازیکنان دفاعی را برای تقویت تیم خود خریده و حالا تصمیم دارد مناطق دیگر را نیز در طول تابستان تقویت کند. اریک هالند و روملو لوکاکو از بازیکنانی هستند که در فهرست خرید گواردیولا قرار دارند همچنین داروین نونز ستاره بنفیکا نیز در این فهرست جای دارد.

پوگبا در فهرست خرید تابستانی یوونتوس

با توجه به اینکه شیاطین سرخ تمایل ندارند پل پوگبا ستاره فرانسوی خود را در فصل زمستان از دست بدهند، یوونتوس برای خرید این بازیکن در فصل تابستان برنامه‌هایی دارد.

مدیر برنامه‌های پوگبا ماه گذشته عنوان کرد که او از بودن در منچستر یونایتد راضی نیست و می‌خواهد این تیم را ترک کند، اما شیاطین سرخ به او اجازه نخواهند داد که در فصل نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک کند.

یوونتوس مصمم است که بازیکن سابق خود را به تورین بازگرداند و در پایان فصل برای خرید او اقدام خواهد کرد.

ناپولی از خرید ستاره مارسی منصرف شد

باشگاه ناپولی از خرید فلورین تائوین بازیکن ملی پوش المپیک مارسی منصرف شد.

ناپولی تصمیم داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما به دلیل بالا بودن دستمزد درخواستی این بازیکن ملی پوش ناپولی از خرید او منصرف شد.

بازیکن ۱۶ ساله آژاکس به دورتموند می‌پیوندد

باشگاه بورسیا دورتموند در آستانه خرید یولیان رایکوف از آژاکس است.

این بازیکن که روز ۲۵ ژانویه ۱۶ ساله خواهد شد با دورتموند قراردادی سه ساله امضا خواهد کرد.

شنبه ۲۷ دی ماه

بن عطیه در راه بازگشت به سری آ

مهدی بن عطیه مدافع سابق تیم فوتبال یوونتوس در راه بازگشت به سری آ و پیوستن به تیم پارما است.

این مدافع ۳۳ ساله در حال حاضر عضو تیم الدحیل قطر است، اما به پارما پیشنهاد شده است. به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا بن عطیه در حال بررسی این پیشنهاد است و تا هفته آینده به آن پاسخ خواهد داد.

ستاره آتالانتا در رادار باشگاه پاری سن ژرمن

الخاندرو پاپو گومز ستاره آرژانتینی تیم آتالانتا در فهرست خرید باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفت.
به دنبال تیره شدن روابط گومز با جان پیرو گاسپرینی سرمربی این تیم، این بازیکن یقین دارد که این ماه آتالانتا را ترک خواهد کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن هم وطن خود را به لئوناردو مدیر ورزشی این باشگاه معرفی کرده است.

پیشرفت مذاکرات اوزیل با آرسنال

با پیشرفت مذاکرات مسوت اوزیل با آرسنال بر سر فسخ قرارداد، این هافبک آلمانی در آستانه ترک ورزشگاه امارات و پیوستن به فنرباغچه قرار دارد.
به نظر می‌رسد روز یکشنبه جدایی رسمی او از آرسنال اعلام شود و او اجازه داشته باشد برای نهایی کردن انتقالش به فنرباغچه راهی ترکیه شود.

انتقال گارسیا به بارسلونا متوقف شد

انتقال لوئیس گارسیا مدافع تیم منچستر سیتی به بارسلونا در ماه ژانویه صورت نخواهد گرفت.

این مدافع در اولویت خرید باشگاه بارسلونا بود و گزارش‌ها حاکی از آن بود که او با کاتالان‌ها بر سر مسائل شخصی به توافق رسیده است و بارسا هم برای نهایی کردن این انتقال در حال مذاکره با سیتی بود، اما نشریه آاس می‌کند که سه نامزد ریاست باشگاه این انتقال را متوقف کرده اند.

مدافع لایپزیگ در فهرست خرید لیورپول

ابراهیم کوناته مدافع تیم لایپزیگ در فهرست خرید لیورپول جایگزین دایوت اوپامکانو شد.

لیورپول پیش از این در تلاش بود تا اوپامکانو را از لایپزیگ به خدمت بگیرد، اما این باشگاه آلمانی با فروش ستاره خط دفاعی خود مخالفت کرد و حالا سرخپوشان انگلیسی به دنبال خرید ابراهیم کوناته از این تیم هستند. به نظر می‌رسد لایپزیگ با فروش کوناته به لیورپول مشکلی ندارد.

دستمزد اریکسن مانع بازگشت او به تاتنهام

کریستین اریکسن ستاره سابق باشگاه تاتنهام خواهان بازگشت به این تیم است، اما دستمزد بالای او مانع بزرگی بر سر راه بازگشتش است.

این بازیکن دانمارکی ژانویه سال ۲۰۲۰ از تاتنهام به اینتر پیوست، اما نتوانست در این تیم ایتالیایی درخشش سابق را داشته باشد و حالا قصد ترک این باشگاه را دارد.

مدیر برنامه‌های اریکسن به دنبال راه حلی برای بازگشت او به تاتنهام است، اما مسئله مالی مانع بزرگی است.

کاروالیو در رئال بتیس می‌ماند

ویلیام کاروالیو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال بتیس اسپانیا در این تیم خواهد ماند.

این هافبک پرتغالی مورد توجه باشگاه بنفیکا قرار داشت، اما مانوئل پیگرینی سرمربی بتیس معتقد است که او به باشگاه خود وفادار خواهد ماند و تمام تمرکزش روی این تیم است.

مورینیو: دله الی از شرایطش در تاتنهام راضی نیست

ژوزه مورینیو سرمربی تیم تاتنهام گفت دل الی از شرایط خود در تاتنهام رضایت ندارد.

این بازیکن بیشتر در رقابت‌های جام حذفی به میدان رفته و بازی نکردن در لیگ باعث شده است که چندین پیشنهاد برای او مطرح شود. پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن یکی از مشتریان این بازیکن انگلیسی است.

آث میلان خواهان خرید قطعی توموری

باشگاه آث میلان تمایل دارد در قرارداد قرضی فیکایو توموری بازیکن چلسی بند خرید قطعی نیز گنجانده شود.

این بازیکن در این فصل فقط یک بار در لیگ برای چلسی بازی کرده است و میلان او را ۱۸ ماه به طور قرضی می‌خواهد، اما قصد دارد با گنجاندن بند خرید قطعی، در پایان فصل او را با ۲۹ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

مقصد دنی رز مشخص شد

دنی رز مدافع تیم فوتبال تاتنهام تصمیم دارد با جدایی از این تیم فوتبال خود را در یکی از ۲ کشور آلمان یا اسپانیا ادامه دهد.

در حالی که باشگاه وست بروم خواهان به خدمت گرفتن دنی رز بود، اما او ترجیح می‌دهد فوتبال خود را در لالیگا یا بوندسلیگا پیگیری کند.

ناپولی خواستار خرید قرضی مدافع اصلی بارسلونا

به گزارش اسکای اسپورت، ناپولی امیدوار است جونیور فیرپو را به صورت قرضی از بارسلونا به خدمت بگیرد.

این تیم برای اینکه بتواند این مدافع چپ ۲۴ ساله را به خدمت بگیرد، باید ابتدا کوین مالکوئیت را بفروشد.

الشعراوی خواهان بازگشت به رم شد

استفان الشعراوی خواهان جدایی از شنهوا و بازگشت به رم است.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، این وینگر ۲۸ ساله از شانگهای شنهوا می‌خواهد قراردادش را فسخ کند و به او اجازه دهد به تیم سری A بپیوندد.

رم خواهان بازگرداندن او است، اما نمی‌خواهد برای جذب او هزینه‌ای پرداخت کند.

جمعه ۲۶ دی ماه

مخالفت رئیس باشگاه تاتنهام با فروش دله الی به پاری سن ژرمن

دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام با با فروش دله الی به پاری سن ژرمن مخالف است.او نگران آن است که بخاطر مصدومیت و یا ابتلای بازیکنان تاتنهام به کرونا این تیم در رقابت های لیگ برتر انگلیس یا لیگ اروپا با کمبود بازیکن مواجه شود.

باشگاه پاری سن ژرمن مصمم است که دله الی بازیکن تیم تاتنهام را به خدمت بگیرد. او بازیکن مورد علاقه پوچتینو است و این مربی آرژانتینی علاقمند است که در ماه ژانویه بازیکن سابق خود را به صورت قرضی به پارک دو پرنس منتقل کند.

بازگشت یوویچ به آینتراخت

لوکا یوویچ مهاجم صربستانی تیم فوتبال رئال مادرید به طور قرضی به تیم سابق خود یعنی آینتراخت فرانکفورت برگشت.

این مهاجم ۲۳ ساله که سال ۲۰۱۹ با قراردادی ۶۰ میلیون یورویی فرانکفورت را به مقصد رئال مادرید ترک کرد در تیم مادریدی نتوانست انتظارات را برآورده سازد.

قرارداد قدوس با برنتفورد قطعی شد

سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم برنتفورد که به صورت قرضی از آمیان فرانسه به این تیم پیوسته بود قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ قطعی کرد.

به دلیل درخشش قدوس در این تیم دسته اولی سران باشگاه بند خرید قطعی او را فعال کردند و سامان تا سال ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد قطعی با امکان تمدید برای یک سال دیگر امضا کرد. او در این مدت ۱۹ بازی برای برنتفورد انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

جانشین کی روش در کلمبیا معرفی شد

فدراسیون فوتبال کلمبیا رینالدو روئدا را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور معرفی کرد.

روئدا پیش از این هدایت تیم شیلی را برعهده داشت و جانشین کارلوس کی‌روش شد که پایان سال گذشته میلادی از تیم ملی کلمبیا اخراج شده بود.

بارسلونا در یک قدمی خرید گارسیا

به گزارش نشریه اسپورت اسپانیا بارسلونا با خرید اریک گارسیا مدافع تیم منچسترسیتی فقط یک گام فاصله دارد.

۲ طرف در حال نهایی کردن این انتقال هستند و قرار است گارسیا قرارداد ۵ ساله با بارسلونا امضا کند.

پیشرفت مذاکرات میلان و توموری

مذاکرات بین ۲ باشگاه آث میلان و چلسی بر سر فیکایو توموری بازیکن آبی‌پوشان لندنی در حال پیشرفت است. ۳ روز پیش بود که او به عنوان یک گزینه جدی از سوی میلانی‌ها اعلام شد.

چلسی خواستار انتقال قرضی با گزینه خرید به مبلغ ۳۰ میلیون یورو است و مذاکرات ادامه دارد. اگر ۲ باشگاه بر سر این انتقال با هم به توافق برسند توموری نیز آن را خواهد پذیرفت.

تردید آرسنال درباره تمدید قرارداد داوید لوئیز

باشگاه آرسنال تصمیم‌گیری درباره تمدید قرارداد داوید لوئیز را به تاریخ دیگری موکول کرد.

قرارداد فعلی این مدافع برزیلی با آرسنال در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما باشگاه هیچ عجله‌ای برای آغاز مذاکره بر سر تمدید قرارداد او ندارد.

قرارداد گرت بیل در تاتنهام تمدید نمی‌شود

نشریه تایمز مدعی شد گرت بیل هافبک ولزی رئال مادرید که به طور قرضی برای تاتنهام بازی می‌کند نتوانسته است نظر ژوزه مورینیو را به خود جلب کند و بعید به نظر می‌رسد تاتنهام قرارداد قرضی او را برای یک فصل دیگر تمدید کند.

این بازیکن ولزی تابستان گذشته به صورت قرضی از رئال به تاتنهام پیوست، اما نتوانست برای تیم مورینیو درخشش لازم را داشته باشد.

هانتلار در فهرست خرید شالکه

کلاس یان هانتلار مهاجم کهنه کار هلندی مورد توجه باشگاه شالکه قرار گرفته است و این تیم امیدوار است که بتواند این بازیکن ۳۷ ساله را برای تقویت خط حمله خود و باقی ماندن در بوندسلیگا به خدمت بگیرد.

شالکه در حال حاضر در رتبه ماقبل آخر جدول قرار دارد و فقط ۷ امتیاز از ۱۵ بازی به دست آورده است.

پنجشنبه ۲۵ دی

مدافع منچستر یونایتد به بایر لورکوزن پیوست 

منچستر یونایتد انتقال تیموتی فوسو-منساه مدافع جوان خود  به بایر لورکوزن را تایید کرد.

این بازیکن ۲۳ ساله که قبلاً برای کریستال پالاس و فولام قرضی بازی می کرد با عقد قرارداد دائمی راهی بوندسلیگا شد.

برایتون در آستانه خرید ستاره اکوادور

مذاکرات باشگاه برایتون با ایندیپندنته برای خرید مویزز کاسیدو ستاره جوان این تیم وارد مراحل پیشرفته شده است.

در حالی که گفته می‌شد این بازیکن ۱۹ ساله راهی منچستریونایتد می‌شود، اما او در آستانه پیوستن به یاران جهانبخش با قراردادی به ارزش چهار و نیم میلیون پوند است.

این بازیکن جوان ۴ بازی برای تیم ملی بزرگسالان اکوادور انجام داده است.

رفت و آمد مهاجمان در لیون 

اسلام اسلیمانی مهاجم فصل گذشته لسترسیتی به لیون  پیوست.در همین حال، این تیم فرانسوی موسی دمبله مهاجم خود را با قراردادی قرضی تا ۳۰ ژوئن  راهی  اتلتیکو مادرید کرد.

مذاکرات آث میلان با مانژوکیچ

سران باشگاه آث میلان با مدیر برنامه‌های ماریو مانژوکیچ ستاره سابق یوونتوس دیدار و گفتگو کردند. این بازیکن پس از ترک باشگاه الدحیل قطر در فصل تابستان اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود. مانژوکیچ طی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ برای تیم یوونتوس بازی می‌کرد.

تمایل آرسنال برای خرید دروازه بان بارسلونا

باشگاه آرسنال علاقمند است که برند لنو سنگربان تیم بارسلونا را به خدمت بگیرد.

توپچی‌ها به دنبال دروازبانی هستند که با الکس رو نارسون رقابت کند. آن‌ها امیدوارند بتوانند نتو را با قراردادی قرضی و با گزینه خرید قطعی به خدمت بگیرند.این در حالی است که بارسا تابستان گذشته نتو را ۱۸.۶میلیون پوند ارزش گذاری کرده بود.

رونارسون که فصل تابستان به آرسنال پیوست نتوانسته است رضایت کادر فنی این تیم را جلب کند.

تاتنهام قرارداد دنی رز را فسخ می‌کند

باشگاه تاتنهام ممکن است قرارداد دنی روز مدافع خود را فسخ کند.

ژوزه مورینیو این بازیکن را از فهرست بازیکنانش برای رقابت‌های لیگ برتر و لیگ اروپا کنار گذاشته و او در این فصل برای تاتنهام بازی نکرده است.
در صورتی که تاتنهام قرار داد این مدافع ۳۰ ساله را فسخ کند ممکن است او راهی وست بروم شود.

چهارشنبه ۲۴ دی ماه

تمایل بازیکن تیم ملی هلند برای پیوستن به لیگ برتر انگلیس

دنزل دومفرایز بازیکن تیم ملی هلند در حالی که همچنان سرگرم مذاکره با پی اس وی آیندهوون برای تمدید قراردادش است، ابراز امیدواری کرد که بتواند برای یکی از تیم‌های لیگ جزیره بازی کند.

این مدافع راست سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۵ ساله از هیرنفین به پی اس وی پیوست و ۲ فصل و نیم موفق را در کلیپس اشتادیون پشت سر گذاشت.
این بازیکن ۲۴ ساله قبلا مورد توجه تیم‌های آرسنال و نیوکاسل قرار داشت و حالا ابراز امیدواری کرده است که بتواند روزی فوتبال خود را در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

فابینیو :صلاح از بودن در لیورپول راضی است

دنبال انتشار شایعاتی درباره آینده محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، فابینیو بازیکن این تیم تاکید کرد که محمد صلاح از بودن در آنفیلد راضی است.

پس از اینکه او در ماه دسامبر عنوان کرد که مایل است از آنفیلد جدا شود تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا به جمع مشتریان محمدصلاح پیوستند.

لیورپول از خرید آلابا منصرف شد

به گزارش نشریه ایندیپندنت باشگاه لیورپول دیگر تمایلی به جذب دیوید آلابا ستاره اتریشی بایرن مونیخ ندارد.

با توجه به مصدومیت چندین بازیکن خط دفاعی لیورپول گفته می‌شد سرخپوشان قصد خرید این بازیکن ۲۸ ساله را دارند، اما حالا لیورپول از خرید بازیکن اتریشی منصرف شده و آلابا ممکن است راهی رئال مادرید شود.

بایرن مونیخ به دنبال هافبک مونشن گلادباخ

باشگاه بایرن‌مونیخ در نظر دارد " نوهاوس" هافبک تیم بورسیا مونشن‌گلادباخ را به خدمت بگیرد. این بازیکن ۲۳ ساله در این فصل برای تیمش بسیار درخشان ظاهر شد و مورد توجه چندین باشگاه قرار گرفته است. گفته می‌شود بند فسخ قرارداد این بازیکن ۴۰ میلیون یورو است.

ناگلزمان در فهرست چلسی

یولیان ناگلزمان سرمربی تیم لایپزیگ به فهرست مربیان مدنظر باشگاه چلسی افزوده شد.

شکست‌های اخیر چلسی برابر آرسنال و منچسترسیتی و همینطور تساوی برابر است استون ویلا جایگاه فرانک لمپارد سرمربی این تیم را متزلزل کرده است و حالا گفته می‌شود سران این تیم به دنبال جایگزینی برای او هستند.

اکنون ناگلزمن هم به فهرست مربیان مدنظر چلسی که شامل توماس توخل، ماسیمیلیانو الگری، برندان راجرز و رالف هازنهوتل است اضافه شده است.

بارسلونا خواهان آگوئرو

باشگاه بارسلونا مایل است سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی تیم منچستر سیتی را به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل به خدمت بگیرد.

قرارداد این بازیکن ۳۲ ساله تابستان پایان می‌رسد و هنوز با تیم پپ گواردیولا بر سر تمدید قرارداد وارد مذاکره نشده است.

بارسلونا پس از جدایی لوئیز سوارز به دنبال یک مهاجم گلزن است و با توجه به اینکه آگوئرو رفاقت خوبی با لیونل مسی دارد او را گزینه خوبی برای خود می‌دانند.

جدایی اسکرتل از باشاک شهیر

مارتین اسکرتل بازیکن تیم باشاک شهیر با توافقی دو جانبه از این تیم جدا شد.

بازیکن سابق لیورپول اوایل فصل دچار مصدومیت شدیدی شد و با توجه به اینکه در این فصل شانس بازگشت به میدان را ندارد و قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسید، توافق کرد که زودتر از موعد قرارداد خود را فسخ کند.

بازیکن منچستریونایتد در راه لورکوزن

منساه بازیکن ۲۳ ساله تیم منچستریونایتد برسر قراردادی به ارزش ۱.۸ میلیون پوند با بایرلورکوزن به توافق رسیده است. قرارداد این بازیکن سه ساله خواهد بود. قرارداد منسا با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.

سیتی به دنبال هافبک ساسولو

منچسترسیتی در تلاش است تا مانوئل لوکاتلی هافبک تیم ساسولو ایتالیا را به خدمت بگیرند.

این هافبک ۲۳ ساله یکی از برترین هافبک‌های میانی لیگ ایتالیا محسوب می‌شود و تیم‌های یوونتوس و آث میلان هم برای خرید و ابراز تمایل کرده اند. ارزش این بازیکن جوان ۳۰ میلیون پوند عنوان شده است

فرناندینیو تصمیمی برای آینده نگرفته است

فرناندینیو هافبک ۳۵ ساله باشگاه منچسترسیتی هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته است.

قرارداد این بازیکن برزیلی پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و ممکن است او به کشورش بازگردد تا برای باشگاه سابق خود اتلتیکو پارانانزه بازی کند، اما ممکن است در صورت پیشنهاد منچستر سیتی یک فصل دیگر در این تیم بماند.

تاتنهام به دنبال مهاجم اشتوتگارت

به نوشته روزنامه آاس باشگاه تاتنهام در نظر دارد نیکو گونزالس مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان را به خدمت بگیرد. این بازیکن ۲۲ ساله این فصل ۵ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

یوونتوس و لاتزیو هم از جمله تیم‌هایی هستند که این مهاجم جوان را زیر نظر دارند قرارداد گونزالس با اشتوتگارت سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

سه شنبه ۲۳ دی ماه

فنرباغچه به اوزیل نزدیک شد

علی کوچ، رئیس باشگاه فنرباغچه  گفت به امضای قرارداد با مسوت اوزیل  هافبک  آرسنال بیش از پیش نزدیک شده ایم.

او گفت مسائلی بین اوزیل و آرسنال وجود دارد که باید حل شود، ما بیش از همیشه به جذب او نزدیک شده ایم. هرگاه که قرارداد امضا شد در این باره صحبت می‌کنیم.

تیم‌های انگلیسی به دنبال مهاجم بورساسپور

تیم‌های انگلیسی چلسی و آرسنال به جمع مشتریان علی اکمان مهاجم تیم بورساسپور پیوستند.

این بازیکن ۱۸ ساله در ۱۶ بازی این فصل ۹ گل به ثمر رسانده است.

آرسنال دروازه بان هم تیمی قدوس را نمی‌خواهد

میکل آرتتا سرمربی آرسنال تصمیمی برای خرید دروازبان برنتفورد ندارد.

آرتا مایل است که یک دروازه‌بان دیگر به تیم خود اضافه کنند، اما او در طول فصل نقل و انتقالات ماه ژانویه به سراغ دیوید رایا دروازبان برنتفورد نخواهد رفت.

آرسنال و اورتون به دنبال انزونزی

استیون انزونزی بازیکن ۳۲ ساله تیم ملی فرانسه قصد دارد قرارداد خود را با رم ایتالیا فسخ کند. این هافبک ۳۲ ساله مذاکرات خود را با رم جهت فسخ قرارداد این ماه آغاز خواهد کرد و تصمیم دارد به لیگ برتر انگلیس بازگردد.

او در حال حاضر به طور قرضی در رن فرانسه بازی می‌کند و این تیم فرانسوی قرارداد طولانی مدتی به او پیشنهاد خواهد کرد، اما رن تنها تیمی نیست که خواهان جذب انزونزی است تیم‌های آرسنال و اورتون هم تمایل دارند این هافبک باتجربه را به خدمت بگیرند.

‏ مارسی در یک قدمی خرید بازیکن فیورنتینا

باشگاه مارسی فرانسه این هفته خبر جذب پل لیرولا مدافع فیورنتینا را اعلام خواهد کرد.

این مدافع راست ۲۳ ساله تا پایان فصل به صورت قرضی به مارسی خواهد پیوست، اما باشگاه فرانسوی می‌تواند با پرداخت ۱۱ میلیون یورو قرارداد او را قطعی کند.

پیشنهاد وستهام برای خرید میلیک

باشگاه وستهام پیشنهادی ۷ میلیون پوندی برای خرید آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی لیورپول ارائه کرد.

پیش‌بینی می‌شود مهاجم تیم ملی لهستان در ماه جاری میلادی ناپولی را ترک کند. او توجه چندین باشگاه را به خود جلب کرده و وستهام امیدوار است که پیش از دیگر رقبا بتواند این مهاجم را به خدمت بگیرد.

سنگربان آرسنال در اندیشه جدایی از این تیم

الکس رونارسون دروازبان تیم آرسنال تصمیم دارد ماه ژانویه از این تیم جدا شود. آرسنال برای خرید دروازبان جدید مذاکرات خود را با چندین تیم اروپایی را شروع کرده است.

فیورنتینا به دنبال مدافع آث میلان

باشگاه فیورنتینا در نظر دارد آندره ا کونتی مدافع تیم آث میلان را به خدمت بگیرد. نماینده کونتی قرار است در ساعات پیش رو با فیورنتینا مذاکره کند گرچه هنوز آن‌ها با باشگاه میلان بر سر مبلغ قرارداد گفتگو نکرده اند.

ممکن است کونتی با قراردادی قرضی ۱۸ ماهه و با گزینه خرید قطعی به فیورنتینا بپیوندد.

سولشر: منچستر نیازی به خرید بازیکن بزرگ ندارد

سرمربی نروژی منچستریونایتد گفت این تیم در ماه ژانویه نیازی به خرید بازیکن بزرگی ندارد.

سال گذشته آن‌ها برونو فرناندز را در ماه ژانویه به خدمت گرفتند که خرید بزرگ این تیم بود، اما سولشر انتظار ندارد که این فصل هم چنین اتفاقی بیفتد.

آث میلان به دنبال بازیکن چلسی

باشگاه آث میلان فیکایو توموری بازیکن چلسی را در فهرست خرید خود قرار داده است.

این باشگاه ایتالیایی با باشگاه چلسی درباره انتقال توموری وارد مذاکره شده و این بازیکن هم از این انتقال استقبال کرده است، اما محمد سیماکان بازیکن استراسبورگ اولویت اصلی میلان است و چنانچه روسنری نتواند سیماکان را به خدمت بگیرد برای خرید توموری اقدام خواهد کرد.

اوزیل: می‌خواهم در فنر باغچه یا لیگ آمریکا بازی کنم

مسوت اوزیل هافبک آلمانی تیم آرسنال گفت قصد دارد فوتبال خود را در لیگ ترکیه و آمریکا ادامه دهد.

این بازیکن ۳۲ ساله در آستانه جدایی از آرسنال است و تایید کرد که در حال حاضر ۲ مقصد را پیش روی خود دارد.

دوشنبه ۲۲ دی ماه

قیمت پوگبا مشخص شد

به نوشته اکسپرس اسپورت باشگاه پاری سن ژرمن خواهان خرید پل پوگبا از منچستر یونایتد است و شیاطین سرخ برای فروش این ستاره فرانسوی خود ۷۵ میلیون پوند معادل ۱۰۱ میلیون دلار قیمت گذاشته است.

یوویچ به دنبال جدایی از رئال مادرید

لوکا یوویچ مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید پس از آن که نتوانست اعتماد زین الدین زیدان را جلب کند به دنبال ترک این تیم است.

این بازیکن ۲۳ ساله که سال ۲۰۱۹ با ۵۵ میلیون پوند از اینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست نتوانست موفقیت‌های گذشته خود را در این تیم تکرار کند.

یوویچ در ۴۸ بازی برای ما اینتراخت فرانکفورت ۲۷ گل به ثمر رساند، اما در ۳۲ بازی برای رئال فقط دو گل زد

حالا به ادعای مارکا‌ی امیدوار است که بتواند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی رئال را ترک کند و زیدان هم با جدایی او موافقت کند .

یوویچ مورد توجه باشگاه ولورهمپتون قرار دارد.

چلسی به دنبال جذب مدافع لایپزیگ

فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی تصمیم دارد برای تقویت خط دفاعی خود دایوت اوپامکانو مدافع تیم لایپزیگ را به خدمت بگیرد.

در طول چند نقل و انتقالات گذشته صحبت‌هایی از پیوستن این بازیکن به لیگ برتر انگلیس مطرح شده بود که در این میان از لیورپول به عنوان یکی از مقصد‌های احتمالی او نام برده می‌شد.

دمبله در آستانه پیوستن به اتلتیکو

 مدیر ورزشی باشگاه لیون فرانسه از توافق موسی دمبله ستاره تیمش با اتلتیکو مادرید خبر داد.جونینیو با اشاره به این موضوع گفت البته  هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و ما در حال مذاکره با اتلتیکومادرید هستیم. دمبله تمایلی به ماندن در لیوان ندارد  و نگه داشتن بازیکنی با این شرایط برای ۵ ماه آینده معقول نیست.

اینتر در ماه ژانویه بازیکن‌ای نخواهد خرید

آنتونیو کونته سرمربی تیم اینترمیلان گفت این باشگاه هیچ تصمیمی برای خرید بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات ماه ژانویه ندارد

کونته پس از تساوی روز یکشنبه با رم گفت قصد دارد با تیم فعلی به کار خود ادامه دهد.

رقابت منچستریونایتد با پاری سن ژرمن بر سر هافبک برست

روماین فایوره مورد توجه ۲ تیم منچستریونایتد و پاری سن ژرمن قرار دارد. باشگاه منچستریونایتد این هافبک ۲۲ ساله را جایگزین ارزانی برای جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند می‌داند.

کاماوینگا تصمیمی برای آینده ندارد

ادواردو کاماوینگا ستاره جوان تیم رن فرانسه گفته است درباره آینده خود تا پایان فصل جاری هیچ تصمیمی نخواهد گرفت.

این ستاره جوان مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد و گفته می‌شد به زودی فرانسه را ترک خواهد کرد، اما اون یک بار دیگر تعهد خود را به رن نشان داد و عنوان کرد تا پایان فصل جاری تصمیمی برای آینده خود نخواهد گرفت.

رن با درخشش این ستاره خود توانست جواز حضور در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان را کسب کند.

مخالفت منچستریونایتد با پیوستن مدافعش به نیوکاسل

باشگاه منچستر یونایتد با پیوستن براندون ویلیامز مدافع جوان خود به نیوکاسل در فصل نقل و انتقالات زمستانی مخالفت کرد.

استیو بروس سرمربی نیوکاسل امیدوار بود که بتواند این بازیکن را برای تقویت تیمش به خدمت بگیرد و ویلیامز هم که در منچستریونایتد نیمکت‌نشین است علاقمند به این انتقال بود، اما سولشر گفت این مدافع چپ همچنان در اولترافورد خواهد ماند.

بتیس هم خواهان خرید سوکراتیس شد

در حالی که گفته می‌شد باشگاه جنوا ایتالیا در آستانه جذب سوکراتیس از آرسنال است، اما به نوشته توتومرکاتو رئال بتیس ممکن است این مدافع یونانی را به خدمت بگیرد.

تمام تمایل ناپولی برای خرید تیرنی

باشگاه ناپولی ایتالیا کیران تیرنی بازیکن آرسنال را به خدمت خواهد گرفت.

توافق هلدینگ و آرسنال بر سر تمدید قرارداد

راب هولدینگ بازیکن ۲۵ ساله آرسنال قرارداد خود را با این به زودی تیم تمدید می‌کند.

قرارداد فعلی این بازیکن سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و او بر سر تمدید قرارداد خود با آن‌ها به توافق رسیده است. طی هفته جاری تمدید قرارداد او به طور رسمی اعلام خواهد شد.

این بازیکن تابستان قرار بود به نیوکاسل بپیوندد، اما از آن پس خود را به عنوان یکی از بازیکنان ثابت آرتتا نشان داده است.

یکشنبه ۲۱ دی ماه

مذاکره لیون و آتلتیکو بر سر دمبله

باشگاه لیون فرانسه تایید کرد که آن‌ها با باشگاه آتلتیکو مادرید برای فروش موسی دمبله به این تیم اسپانیایی در حال مذاکره هستند.

باشگاه اتلتیکو مادرید به دنبال جایگزینی برای دیگو کاستا است که ماه گذشته قرارداد خود را با این تیم به صورت توافقی فسخ کرد.

دست رد ستاره وستهام به سینه منچستر یونایتد

دکلان رایس ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال وستهام گفت هیچ تمایلی برای پیوستن به منچستریونایتد ندارد.

این هافبک ملی پوش از حضور در وستهام راضی است و به ادعای میرر مقصد مورد علاقه او باشگاه چلسی است.

روی کین در اندیشه بازگشت به مربیگری

روی کین سرمربی سابق ساندرلند و تیم ملی ایرلند در اندیشه بازگشت به دنیای مربیگری است.
کی ۳۹ ساله سال ۲۰۱۹ به عنوان دستیار در ناتینگهام فارست کارمی کرد و از آن پس به عنوان کارشناس در شبکه‌های تلویزیونی فعالیت می‌کند.

لینگارد در راه اینترمیلان

جسه لینگارد بازیکن منچستر یونایتد که در این تیم فرصت بازی پیدا نکرده است در راه اینتر میلان قرار دارد.

این وینگر این فصل به ندرت برای شیاطین سرخ بازی کرده است و گفته می‌شود به محض اینکه اینترمیلان بتواند کریستین اریکسن هافبک دانمارکی خود را به فروش برساند لینگارد راهی این تیم خواهد شد.

شرط اوزیل برای ترک آرسنال

مسوت اوزیل هافبک آلمانی گفت در صورتی آرسنال را ترک خواهد کرد که این باشگاه بخش عمده‌ای از دستمزد مد نظر او را بپردازد.

این هافبک بازیساز که مورد توجه باشگاه‌های فنرباغچه و دی سی یونایتد قرار دارد از آرسنال خواسته تا سال ۲۰۲۳ بخشی از مبلغ قرارداد او با تیم مقصدش را بپردازند. اوزیل در هفته ۳۵۰ هزار پوند از آرسنال دستمزد دریافت می‌کند.

پوگبا در فهرست خرید پوچتینو

پوچتینو سرمربی جدید پاری سن ژرمن از طرفداران پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد است و به گزارش دیلی استار او را در فهرست خرید زمستانی خود قرار داده است. مدت‌ها است که خبر جدایی پل پوگبا از منچستر یونایتد مطرح است و پوچتینو او را گزینه‌ای بی نقص برای تیمش می‌داند.

شنبه ۲۰ دی ماه

مدافع منچستریونایتد خواستار پیوستن به نیوکاسل

براندون ویلیامز مدافع جوان تیم منچستر یونایتد می‌خواهد به صورت قرضی راهی تیم نیوکاسل شود.

نیوکاسل برای جذب این مدافع با شیاطین سرخ تماس گرفته و امیدوار است که باشگاه به او اجازه بدهد تا پایان فصل به این تیم بپیوندد.

رقابت تیم‌های رنجرز نیوکاسل و وستهام بر سر مهاجم اوستنده 

فشن ساکالا مهاجم ۲۳ ساله تیم اوستنده بلژیک مورد توجه تیم‌های گلاسکو رنجرز نیوکاسل و وستهام قراردارد این مهاجم جوان در ۱۵ بازی این فصل برای تیمش ۵ گل به ثمر رسانده است.

ساکالا مورد توجه وستهام و نیوکاسل قرار دارد، اما تیم اسکاتلندی امیدوار است که بتواند پیش از اینکه این او بازیکن آزاد شود با او قرارداد پیش قرارداد امضا کند.

مارسی به دنبال مدافع فیورنتینا

باشگاه المپیک مارسی قصد دارد برای تقویت خط دفاعی تیم خود پل لیرولا مدافع تیم فیورنتینا را به خدمت بگیرد.

این باشگاه فرانسوی قصد دارد لیرولا را تا پایان فصل به صورت قرضی به خدمت بگیرد و در بند قرارداد او خرید قطعی ۱۳ میلیون یورو گنجانده خواهد شد.

بنفیکا به دنبال کاروالیو

باشگاه بنفیکا امیدوار است که بتواند ویلیام کاروالیو را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد.

این بازیکن ۲۶ ساله سال ۲۰۱۸ از اسپورتینگ به رئال بتیس پیوست، اما در ترکیب اصلی این تیم جایی ندارد.
با وجود اینکه کاروالیو در حال حاضر مصدوم است، اما بنفیکا می‌خواهد او را به پرتغال بازگرداند و با او قرارداد قرضی با گزینه خرید قطعی امضا کند.

لیون نیز به جمع مشتریان مدافع ریورپلات پیوست

باشگاه لیون فرانسه خواهان خرید گونزالو مونتیل مدافع تیم ریورپلات آرژانتین شد.

گزارش‌های ایتالیایی حاکی از آن است که رم خواهان خرید این مدافع ۲۴ ساله است، اما رسانه‌های فرانسوی نیز می‌گویند لیون آماده رقابت با رم است قرارداد مونتیل با ریور پلات پایان این فصل به اتمام می‌رسد.

توافق میختاریان با رم برای تمدید قرارداد

بر اساس گزارش فابریتزیو رومانو، هنریک میختاریان بازیکن ارمنستانی تیم رم برای تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۲ با این تیم به توافق رسیده است و تابستان آینده بازیکن آزاد نخواهد بود.

دروازبان وست بروم به گلکسی لس آنجلس گلکسی می‌پیوندد

جاناتان باند دروازهبان تیم وست بروم در آستانه پیوستن به لس‌آنجلس گلکسی قرار دارد و پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی با این تیم قرارداد ۲ ساله امضا خواهد کرد.

از سوی دیگر وست بروم با اندی لونرگان سنگربان تیم استوک سیتی قرارداد امضا کرده است.

دمبله به اتلتیکو مادرید نزدیک شد

اتلتیکو مادرید یک گام دیگر به جذب موسی دمبله مهاجم تیم لیون فرانسه نزدیک شد.

به گزارش مارکا بازیکن تیم ملی فرانسه با قراردادی قرضی به اتلتیکو خواهد پیوست تا جایگزین دیگو‌کاستا شود.

پاردس همچنان در فهرست خرید اینتر میلان

لیندرو پاردس هافبک تیم پاری‌سن‌ژرمن همچنان در فهرست خرید زمستانی باشگاه اینترمیلان قرار دارد. اینتر برای خرید پاردس، باید کریستین اریکسن هافبک دانمارکی خود را به فروش برساند. اریکسن سال گذشته از تاتنهام به اینتر پیوست، اما نتوانست در این تیم موفق شود.

سولشر جدایی بازیکن هلندی خود را تایید کرد

سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که تیموتی منساه ماه ژانویه منچستر یونایتد را ترک خواهد کرد.

این بازیکن هلندی در این فصل فقط سه بازی برای یونایتد انجام داد و قراردادش ۶ ماه دیگر به پایان می‌رسد.

اورتون آماده فروش مویزه کین به پاری سن ژرمن

به گفته کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون این باشگاه مایل است مویزه کین بازیکن جوان خود را به طور قطعی به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بفروشد.

این بازیکن ۲۰ ساله که به صورت قرضی در پاری سن ژرمن بازی می‌کند در این تیم درخشان ظاهر شده و در۱۷ بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده است و حالا پاریسی‌ها مایل هستند قرارداد قرضی او را به قطعی تبدیل کنند.

جدایی اوزیل از آرسنال پیچیده شد

در حالی که گفته می‌شود مسوت اوزیل با باشگاه فنرباغچه به توافق رسیده است، اما آرسنال گفته است که حاضر نیست باقی‌مانده دستمزد او را بپردازد.

قرارداد اوزیل تابستان امسال به پایان می‌رسد و او در هفته ۳۵۰ هزار پوند دریافت می‌کند.

از فنرباغچه و دی سی یونایتد به عنوان مقصد‌های احتمالی این بازیکن یاد می‌شود.

باشگاه تاتنهام به دنبال بازیکن جوان رئال مادرید

ادر میلیتائو بازیکن ۲۲ ساله رئال مادرید مورد توجه ژوزه مورینیو قرار گرفته است.

میلیتائو که سال ۲۰۱۹ از پرتغال به رئال مادرید پیوست در این تیم به ندرت به بازی گرفته می‌شود و موندو دیپورتیوو گزارش می‌دهد که ممکن است او در ماه ژانویه مادرید را ترک کند.

میلیک آماده پیوستن به یووه یا رم

مدیر برنامه‌های آرکادیوش میلیک مهاجم تیم ناپولی گفت این بازیکن مایل است به یکی از ۲ تیم یوونتوس و آث رم ایتالیا بپیوندد.

قرارداد میلیک با ناپولی تابستان به پایان می‌رسد و این فصل هنوز برای این تیم به میدان نرفته است.

مدیر برنامه‌های میلیک گفت علاوه بر رم و یوونتوس باشگاه‌هایی در انگلیس و همین طور اتلتیکومادرید و مارسی خواهان این مهاجم هستند.

جمعه ۱۹ دی ماه

وستهام ژیرو را می‌خواهد

به ادعای یورو اسپورت وستهام می‌خواهد اولیویه ژیرو را از چلسی به خدمت بگیرد تا جای خالی سباستین هالر، بازیکن مد نظرآژاکس را پر کند.

آژاکس قرار است با قراردادی ۲۳ میلیون پوندی هالر را به خدمت بگیرد و چکش‌ها برای تقویت خط حمله خود نیاز به مهاجم دیگری خواهد داشت.

ژیرو که این فصل در ترکیب اصلی چلسی جا ندارد، یکی از اهداف اصلی است.

پی اس وی آیندهوون به دنبال مدافع تاتنهام

باشگاه پی اس وی آیندهوون امیدوار است بتواند توبی آلدرویرلد را از تاتنهام به خدمت بگیرد.

به نوشته دی تلگراف مدافع سابق تیم آژاکس که در فصل برای تاتنهام بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته ممکن است بار دیگر به لیگ برتر هلند باز‌گردد، زیرا پی اس وی آیندهوون قصد دارد در ماه ژانویه پیشنهادی برای جذب او به این تیم انگلیسی ارائه کند.

هرتابرلین به دنبال هافبک ولفسبورگ

باشگاه هرتابرلین در نظر دارد یانیک گرهارت هافبک تیم ولفسبورگ را به خدمت بگیرد.

هرتابرلین پیش‌بینی می‌کند که متئو گوئندوزی که به صورت قرضی از آرسنال به این تیم پیوسته است این ماه به ورزشگاه امارات باز گردد به همین دلیل آن‌ها گرهارت هافبک ۲۶ ساله ولفسبورگ را بازیکن مناسب برای جایگزینی او می‌دانند، اما برای خرید او باید با باشگاه کلن نیز رقابت کنند.
چالهان اوغلو ۲ برابر دستمزد می‌خواهد

باشگاه آث میلان قصد دارد مذاکرات خود با هاکان چالهان اوغلو را از سر بگیرد.

روسنری‌ها دستمزد سه و نیم میلیون یورویی را به این بازیکن پیشنهاد کرده اند، اما این هافبک تهاجمی ترک تبار ۲ برابر این مبلغ را می‌خواهد.

او می‌تواند در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد ترک میلان را کند.

توافق مهاجم وستهام با آژاکس

باشگاه آژاکس آمستردام در آستانه امضای قرارداد با سباستین هالر مهاجم وستهام قرار دارد.

نشریه دی تلگراف هلند ادعا کرد که آژاکس برای جذب هالر بر سر مبلغ ۲۰ میلیون یورو با وستهام به توافق رسیده است و با این مهاجم قراردادی چهار و نیم ساله امضا خواهد کرد.

یوونتوس به جذب رینولدز نزدیک شد

باشگاه یوونتوس در آستانه جذب قرضی رایان رینولدز از اف سی دالاس است. در قرارداد قرضی او بند خرید قطعی به مبلغ ۷ میلیون دلار نیز گنجانده شده است.

البته بیانکونری‌ها نمی‌توانند نام این مدافع را به فهرست بازیکنان خود اضافه کنند، زیرا سهمیه بازیکنان غیر اروپایی آن‌ها پر شده است. یووه قصد دارد او را برای ادامه فصل به بنونتو منتقل کند.

پاری سن ژرمن به دنبال مدافع بارسلونا

امرسون مدافع بارسلونا در فهرست خرید باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفت.

این بازیکن ۲۱ ساله که به طور قرضی برای رئال بتیس بازی می‌کند در این تیم نمایش درخشانی داشته است و حالا پاریسی‌ها قصد دارند با خرید او خط دفاعی خود را تقویت کنند.

پنجشنبه ۱۸ دی ماه

میلان به دنبال وینگر مارسی

به‌گزارش کالچو مرکاتو باشگاه آث میلان فلوریان تائوین وینگر فرانسوی باشگاه المپیک مارسی را زیر نظر دارد.

قرارداد این بازیکن با المپیک مارسی تابستان امسال به پایان می‌رسد و این تیم قصد فروش او را دارد. میلان مایل است قراردادی ۴ ساله را به وینگر المپیک مارسی پیشنهاد دهد.

ابراز علاقه لیورپول برای جذب راموس

باشگاه لیورپول علاقمند است سرخیو راموس کاپیتان تیم رئال مادرید را به خدمت بگیرد.

قرارداد راموس با رئال تابستان امسال به پایان می‌رسد و لیورپول قصد دارد به منظور تقویت خط دفاعی خود این بازیکن اسپانیایی را به خدمت بگیرد.

دیپای تا پایان فصل در لیون می‌ماند

ممفیس دیپای مهاجم هلندی تیم لیون که مورد توجه باشگاه بارسلونا نیز قرار دارد گفت ممکن است تا پایان فصل در این تیم فرانسوی بماند.

قرارداد دیپای تابستان امسال به پایان می‌رسد و در طول تابستان چندین بار نام او به عنوان بازیکن فصل آینده بارسلونا مطرح‌شد.

اینترمیامی به دنبال دروازه‌بان اورتون

باشگاه اینتر میامی آمریکا در نظر دارد یوناس لوسل دروازه بان تیم اورتون را به خدمت بگیرد.

لوسل که به همراه دانمارک در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشت مورد توجه مارسی نیز قرار دارد.

این دروازه‌بان در اورتون نیمکت نشین است و قصد دارد این تیم را ترک کند تا در ترکیب ثابت باشگاه جدید به میدان برود. دروازه‌بان ۳۱ ساله که جولای سال ۲۰۱۹ به اورتون پیوست هنوز در ترکیب اصلی تیمش باز نکرده است. لوسل سابقه حضور در تیم‌های هادرسفیلد، ماینتس و گینگام فرانسه را دارد.

من یونایتد برای خرید گریلیش باید ۹۰ میلیون پوند بپردازد

باشگاه منچستریونایتد برای خرید جک گریلیش ستاره تیم استون ویلا باید ۹۰ میلیون پوند (۱۲۲ میلیون دلار) بپردازد.

ارزش گریلیش پس از آن که تابستان گذشته قرارداد خود را با استون ویلا تمدید کرد، افزایش یافت. یونایتد‌ها تابستان گذشته هم به دنبال گریلیش بودند، اما به جای او دونی فن دبیک را به خدمت گرفتند.

آژاکس در آستانه خرید مهاجم وستهام

باشگاه آژاکس آمستردام در آستانه امضای قرارداد با سباستین هالر مهاجم وستهام انگلیس است.

این بازیکن تابستان سال ۲۰۱۹ از آینتراخت فرانکفورت به وستهام پیوست و در ۵۰ بازی ۱۴ گل به ثمر رسانده است. آژاکس برای جذب هالر ۲۵ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

جدایی سیمئونه از اتلتیکو مادرید

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید پس از حذف تیمش از رقابت های کوپا دل ری تلویحا اشاره کرد که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. تیم او چهارشنبه شب برابر تیم دسته سومی کرونیا در جام حذفی اسپانیا شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

چهار شنبه ۱۷ دی

توافق اوزیل با فنرباغچه

مسوت اوزیل هافبک آلمانی تیم آرسنال با باشگاه فنرباغچه ترکیه به توافق رسید.

در حالی که رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند، اوزیل برای پیوستن به تیم دی سی یونایتد آمریکا با این تیم وارد مذاکره شده است، اکنون رسانه‌های ترکیه‌ای ادعا می‌کنند که این بازیکن با تیم فنرباغچه به توافق رسیده است. او قرار است تا سال ۲۰۲۴ برای فنرباغچه بازی کند.

اوزیل ۳۱ ساله مدت طولانی است که در ترکیب آرسنال جایی ندارد و منتظر پیشنهادی بود تا این تیم را ترک کند.

مک کارتی از آپوئل قبرس خارج شد

میک مک کارتی سرمربی سابق تیم ملی ایرلند جنوبی پس از گذشت فقط چهار مسابقه از هدایت تیم آپوئل نیکوزیا قبرس برکنار شد.

این مربی ۶۱ ساله که ماه نوامبر تا سال ۲۰۲۲ با آپوئل قرارداد امضا کرده بود پس از اینکه ۲ ماه هدایت این تیم را برعهده گرفت و در تمامی مسابقات شکست خورد از سمت خود برکنار شد.

آپوئل موفق‌ترین تیم قبرس است، اما در حال حاضر فقط یک امتیاز و یک پله بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد.

کوالیارلا برای یووه شرط گذاشت

باشگاه یوونتوس تصمیم دارد مهاجم کهنه کار تیم سامپدوریا را به خدمت بگیرد، اما  کوالیارلا  گفته است فقط در صورتی به این پیشنهاد پاسخ مثبت خواهد داد که یووه او با او قرارداد ۱۸ ماهه منعقد کند.

قهرمان سری آ به دنبال مهاجم است تا خط حمله خود را برای کوتاه مدت تقویت کند، پیش از این نام الیور ژیرو مهاجم چلسی هم مطرح بود.

کوالیارلا ۳۷ ساله که سابقه حضور در یووه را دارد هنوز یکی از مهره‌های تأثیرگذار در سری آ به شمار می‌آید، اما فقط در صورتی پیشنهاد یووه را خواهد پذیرفت که قراردادی تا سال ۲۰۲۲ به او پیشنهاد شود.

پوچتینو و سرنوشت نیمار و امباپه

مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پاری سن ژرمن باید نیمار و امباپه را برای ماندن در پاریس متقاعد سازد.

پوچتینو چه بخواهد و چه نخواهد مجبور است روی توانایی‌های نیمار و امباپه حساب کند. او که قرارداد ۱۸ ماهه‌ای با پاری‌سن‌ژرمن منعقد کرده است حالا باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا این ۲ ستاره را در تیمش حفظ کند، زیرا کار کردن در این باشگاه بدون این ستاره‌ها بسیار مشکل خواهد بود.

به خصوص نیمار، شاید او بتواند لیونل مسی را وسوسه کند تا به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن بپیوندد و این امر ارزش این ستاره برزیلی را بیش از پیش نشان می‌دهد.

تمایل بارسلونا برای خرید ستاره جوان به لسترسیتی

باشگاه بارسلونا تمایل دارد سیدنی تاوارس بازیکن جوان تیم لسترسیتی را به خدمت بگیرد.

بارسلونا تصمیم دارد قبل از اینکه پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شود پیشنهادی برای خرید این هافبک ارائه کند.

اگر لسترسیتی پیشنهاد بارسا را رد کند کاتالان‌ها این فرصت را دارند که در پایان فصل وقتی که تاوارس بازیکن آزاد محسوب می‌شود او را به خدمت بگیرند.

مدافع آرسنال به جنوا می‌پیوندد

سوکراتیس مدافع تیم فوتبال بارسلونا آرسنال راهی جنوا می‌شود.

این باشگاه ایتالیایی آماده است قراردادی ۲ سال و نیمه با مدافع تیم ملی یونان امضا کند.

میکل آرتتا سرمربی تیم آرسنال سوکراتیس را در فهرست ذخیره‌ها قرار داده و این بازیکن هنوز در این فصل برای تیم بزرگسالان بازی نکرده است.

اتلتیکو به دنبال موسی دمبله

به گزارش فوت مرکاتو باشگاه اتلتیکومادرید در نظر دارد موسی دمبله مهاجم تیم لیون فرانسه را به خدمت بگیرد.

دیه گو سیمئونه یکی از مربیانی است که سبک بازی موسی دمبله را می‌پسندند و در تلاش است تا در ماه ژانویه او را جانشین دیگو کاستا بکند.

دمبله این فصل در لیون موفق نبوده و در ۱۶ بازی فقط یک گل به ثمر رسانده است.

بلیچ سرمربی جدید گوان چین شد

بلیچ روز ۱۶ دسامبر ۲۰۲۰ از وست بروم اخراج شد و حالا گوان اعلام کرد این تیم با قراردادی ۲ ساله اسلاون بیلیچ را به خدمت گرفته است.

سرمربی جدید بیرانوند معرفی شد

باشگاه آنتورپ که علیرضا بیرانوند را در اختیار دارد فرانک ورکواترن را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد.

این مربی قراردادی تا پایان سال با آنتورپ قرارداد امضا کرده است.

کوارترن هدایت تیم‌های اندرلخت بلژیک، اسپورتینگ و تیم ملی بلژیک را در کارنامه دارد.

بازیکن بارسلونا به ختافه پیوست

باشگاه ختافه اسپانیا کارلس آلنا بازیکن تیم بارسلونا را تا پایان فصل به صورت قرضی به خدمت گرفت. در قرارداد این بازیکن گزینه خرید وجود ندارد.

پوچتینو همچنان به اریکسون اعتقاد دارد

پوچتینو سرمربی جدید تیم فوتبال پاری سن ژرمن معتقد است کریستین اریکسن هافبک دانمارکی اینتر خرید خوبی برای این است.

اریکسن که ژانویه سال ۲۰۲۰ از تاتنهام به اینتر میلان پیوست در این تیم موفقیتی نداشته و در فهرست فروش قرار دارد.

حالا پوچتینو که در تاتنهام با این بازیکن کار کرده است معتقد است که می‌تواند بار دیگر با این ستاره دانمارکی همکاری کند.

سه شنبه ۱۶ دی

کاهش دستمزد دی بروینه به خاطر مسی

به گزارش اثلتیک، سران باشگاه منچسترسیتی در تلاش هستند قرارداد کوین دی بروینه ستاره بلژیکی خود را تمدید کنند، اما آن‌ها مبلغ کمتری را نسبت به قرارداد فعلی به این ستاره تاثیرگذار پیشنهاد داده اند.

علت این تصمیم سران باشگاه سیتی آن است که آن‌ها قصد دارند با صرفه جویی در هزینه‌های باشگاه در پایان فصل برای جذب لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا اقدام کنند.

قرارداد دی بروین سال ۲۰۲۳ پایان می‌رسد. او در این فصل در ۱۸ بازی سه گل برای این تیم به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده است.

ژیرو در رادار باشگاه یوونتوس

به گزارش اسکای اسپورتس، الیور ژیرو ستاره فرانسوی تیم فوتبال چلسی در فهرست خرید زمستانی باشگاه یوونتوس قرار دارد.

بیانکونری‌ها در تلاش هستند تا خط حمله خود را برای نیم‌فصل دوم تقویت کنند و به همین دلیل آن‌ها در کنار الیور ژیرو و چند مهاجم از جمله آرکادیوش میلیک و فرناندو یورنته را مدنظر دارند.

ژیرو که تابستان ۲۰۲۱ بازیکن آزاد محسوب می‌شود، در این فصل در ۸ بازی برای چلسی ۸ گل به ثمر رسانده است.

شفچنکو یکی از گزینه‌های مربیگری چلسی

نام آندری شفچنکو به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری در چلسی مطرح شده است.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی پس از کسب چند نتیجه ضعیف، این روز‌ها تحت فشار قرار دارد و آبی‌های لندنی از هم اکنون گزینه‌هایی را برای جانشینی او مد نظر دارند.

یکی از این گزینه‌ها آندره شفچنکو مهاجم سابق این باشگاه است. او در حال حاضر سرمربی تیم ملی اوکراین است. علاوه بر او نام چند مربی دیگر نیز مطرح شده است.

منچسترسیتی در اندیشه جذب راموس

باشگاه منچستر سیتی وضعیت سرخیو راموس ستاره خط دفاعی رئال مادرید را به دقت زیر نظر دارد.

قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید رو به اتمام است، ولی مادریدی‌ها هنوز قرارداد جدیدی به او پیشنهاد نکرده اند. اگر قرارداد این مدافع ملی پوش تمدید نشود او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود.

بایرن مونیخ در اندیشه قطع همکاری با مارتینز

به گزارش کیکر باشگاه بایرن‌مونیخ مایل است ژاوی مارتینز بازیکن اسپانیایی خود را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برساند.

این بازیکن تابستان امسال بازیکن آزاد خواهد بود و صحبت‌هایی درباره بازگشت او به باشگاه سابقش یعنی اتلتیک بیلبائو مطرح شده است. باواریایی‌ها هم تمایل دارند پیش از پایان قرارداد این بازیکن، او را به فروش برسانند.

در‌های تاتنهام به روی اریکسن بسته نیست

نشریه گاردین مدعی شد تاتنهام ممکن است کریستین اریکسن ستاره سابق خود را از اینتر باز پس بگیرد.

اریکسن ژانویه سال ۲۰۲۰ تاتنهام را به مقصد اینترمیلان ترک کرد، اما نتوانست در این تیم موفق شود. حالا تیم ژوزه مورینیو در اندیشه جذب قرضی این بازیکن دانمارکی است.

سولشر  سه بازیکن جدید می‌خواهد

سرمربی نروژی تیم منچستر یونایتد معتقد است که تیمش برای رقابت در لیگ جزیره به ۳ بازیکن جدید احتیاج دارد.

شیاطین سرخ قصد دارم دست به خانه تکانی اساسی بزنند و سولشر می‌خواهد هر فصل ۲۰ درصد تیمش را تغییر دهد..

استقبال راموس از همبازی شدن با مسی

به گزارش به اهدای نشریه ال چینگیتو، کاپیتان تیم رئال مادرید آماده است با لیونل مسی در پاری سن ژرمن همبازی شود.

رئال مادرید هنوز قرارداد جدیدی به راموس پیشنهاد نداده است و او در فصل تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. شرایط مسی در بارسلونا نیز دقیقا همین طور است.

از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مقصد احتمالی مسی یاد می‌شود و این تیم همچنین مایل است راموس نیز در پارک دو پرنس به مسی بپیوند.

تمایل اتلتیکو مادرید برای جذب مهاجم رئال سوسیداد

اتلتیکو مادرید مایل است ویلیان خوزه مهاجم تیم رئال سوسیداد را به خدمت بگیرد. مدیر برنامه‌های این مهاجم ۲۳ ساله مذاکرات خود را با باشگاه اتلتیکومادرید برای این انتقال زمستانی آغاز کرده است.

اتلتیکو مایل است ویلیان خوزه را به عنوان جانشین دیگو کاستا که به تازگی مادرید را ترک کرده به خدمت بگیرد.

مذاکره اینترمیلان با ادر

باشگاه اینترمیلان با نمایندگان" ادر" وارد مذاکره شده است تا این بازیکن را از تیم چینی جیانگ سو سانینگ به خدمت بگیرد.

مبلغ قرارداد "ادر" در حال حاضر بیش از آن چیزی است که در سوپر لیگ چین مجاز است و حالا اینتر می‌خواهد از این موضوع بهره ببرد و او را به اینتر بازگرداند.

دوشنبه ۱۵ دی

واسکس پیشنهاد اول رئال را رد کرد

لوکاس واسکس هافبک رئال مادرید اولین پیشنهاد این تیم برای را تمدید قرارداد رد کرد.

قرارداد این هافبک فصل جاری به پایان می‌رسد و بعید به نظر می‌رسید که باشگاه مادریدی به او قرارداد جدیدی پیشنهاد کند، اما پس از بازگشت او به ترکیب اصلی تیم زین الدین زیدان ممکن است واسکس در رئال بماند. اگرچه رئالی‌ها مصمم هستند که دلیل شیوع ویروس کرونا بودجه خود را کاهش دهند.

دیگو کاستا پیشنهاد تیم‌های برزیل و ترکیه را رد کرد

به گزارش اسکای اسپورتس دیگو کاستا مهاجم سابق باشگاه اتلتیکو مادرید مصمم است که بار دیگر به لیگ برتر انگلیس بازگردد و به همین دلیل پیشنهاد باشگاه‌های برزیلی و ترکیه‌ای را رد کرد. مهاجم سابق چلسی با فسخ قراردادش با اتلتیکو مادرید اکنون بازیکن آزاد است.

کاستا که مورد توجه باشگاه ولوز نیز قرار دارد عجله‌ای برای امضای قرارداد ندارد و می‌خواهد منتظر پیشنهاد‌های بهتری از لیگ جزیره بماند.

پاسخ منفی مدافع سویا به آرسنال

خوان جردن هافبک تیم سویا اسپانیا تمایل ندارد به تیم دیگری نقل مکان کند.

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه باشگاه آرسنال تمایل دارد در ماه ژانویه این هافبک را به خدمت بگیرد او گفت قصد ندارد به تیم دیگری نقل مکان کند.

واکنش دی بروینه به تمدید قرارداد با سیتی

به گزارش اسکای اسپورتس دی بروینه هافبک بلژیکی منچستر سیتی گفت هیچ عجله‌ای برای تمدید قرارداد با این تیم ندارد.

قرارداد این ستاره بلژیکی تابستان سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

تاتنهام و مذاکره با کین و هیونگ مین

تاتنهام مذاکره با کین و سون هیونگ مین را به آینده موکول کرد. باشگاه تاتنهام فعلاً قصد مذاکره با هری کین و سون هیونگ مین ۲ ستاره گلزن خود ندارد.

این ۲ بازیکن قرارداد بلندمدتی با تاتنهام دارند و بنابراین با توجه به شرایط کرونایی باشگاه هیچ عجله‌ای برای تمدید قرارداد آن‌ها ندارد.

هالند در دورتموند می‌ماند

هانس یواخیم واتسکه رئیس باشگاه بورسیا دورتموند عنوان کرد که اریک هالند حداقل یک فصل دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

هالند که سال ۲۰۱۹ با ۲۰ میلیون یورو از سالزبورگ اتریش به دورتموند پیوست به پدیده بوندسلیگا تبدیل شده است. این ستاره نروژی ۳۳ گل برای دورتموند به ثمر رسانده است.

رئال هنوز به راموس پیشنهاد تمدید قرارداد نداده است

قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید تابستان سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و حالا او می‌تواند با باشگاه‌های لیگ برتری وارد مذاکره شود. رئال مادرید هنوز به کاپیتان خود قرارداد جدیدی پیشنهاد نداده است.

با وجود آنکه تاتنهام و منچستریونایتد علاقمند به جذب سرخیو‌راموس هستند این ستاره اسپانیایی در انتظار پیشنهاد تمدید قرارداد است از سوی رئال مادرید است.

آرسنال از خرید ایسکو منصرف شد

به گزارش نشریه آ اس آرسنال از خرید ایسکو ستاره رئال مادرید در ماه ژانویه منصرف شد.

درخشش "امیل اسمیت رو" در خط میانی آرسنال باعث شد تا این باشگاه از خرید ایسکو منصرف شود و اعلام کند که نیازی به این بازی ساز اسپانیایی ندارد.

آرتتا: تکلیف لاکازت آینده تابستان آن مشخص می شود

سرمربی تیم آرسنال گفت تکلیف الکساندر لاکازت مهاجم گلزن این تیم تابستان سال ۲۰۲۱ مشخص خواهد شد.

این مهاجم فرانسوی با ۹ گل برترین گلزنان این فصل آرسنال بوده و کمتر از ۱۸ ماه دیگر از قراردادش باقی مانده، اما هنوز مذاکره بر سر تمدید قرارداد او آغاز نشده است. آرتتا می‌گوید عجله‌ای برای مذاکره نیست.

افزایش فشار بر روی فرانک لمپارد

به گزارش رسانه‌های انگلیسی پس از شکست ۳-۱ چلسی برابر منچسترسیتی فشار‌ها بر لمپارد افزایش یافته و عنوان شده است که اگر او نتایج را جبران کند ممکن است اخراج شود.

سایت کات افساید ادعا کرده است که لمپارد ممکن است تا پایان ژانویه شغل خود را از دست بدهد.

کلوپ تصمیمی برای خرید مدافع نگرفته است

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با وجود این که چندین بازیکن دفاعی تیمش به دلیل مصدومیت حاشیه نشین شده‌اند هنوز تصمیمی برای خرید یک مدافع در ماه ژانویه نگرفته است.

هر سه مدافع میانی تیم یعنی ویرجیل فن دایک، گومز و جوئل ماتیپ مصدوم هستند. در غیاب مدافعان میانی اصلی، فابینیو که هافبک لیورپول محسوب می‌شود در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته است و در کنار آن‌ها ویلیامز و فیلیپس جوان هم فرصت بازی پیدا کرده اند.

خانه تکانی زمستانی در منچستریونایتد

اوله گنار سولسشر ممکن است ۶ بازیکن تیم اصلی خود را بفروشد تا برای ورود بازیکنان جدید فضای کافی داشته باشد.

فیل جونز، دنیل جیمز، سرخیو رومرو، لینگارد و مارکوس روخو همگی در فهرست فروش قرار یونایتد‌ها گرفته اند، ضمن آن که براندون ویلیامز به صورت قرضی به تیم‌های دیگر منتقل خواهد شد.

تلاش پاری سن ژرمن برای خرید قطعی مویز کین

باشگاه پاری سن ژرمن برای خرید قطعی مویز کین مهاجم اورتون مذاکرات خود را با او و این باشگاه انگلیسی آغاز کرده است.

کین که این فصل به پاری سن ژرمن پیوست حدود ۳۱ میلیون پوند برای اورتون درآمدزایی خواهد داشت.

یکشنبه ۱۴ دی

رقابت رم و لیون بر سر مدافع ریور پلات

تیم‌های رم و لیون فرانسه در تلاش هستند تا گونزالو مونتیل مدافع آرژانتینی ریورپلات را به خدمت بگیرند.

قرارداد مونتیل در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد. این بازیکن هرگز از کشورش خارج نشده است، اما رسانه‌های آرژانتین پیش بینی می‌کنند پیشنهاد‌های بسیاری برای او ارائه خواهد شد.

منچستریونایتد پیشنهاد یووه برای پوگبا را قبول نکرد

باشگاه منچستر یونایتد پیشنهاد یوونتوس برای معاوضه پوگبا با داگلاس کاستا یا آرون رمزی را نپذیرفت.

یوونتوس حاضر است برای جذب پوگبا، به عنوان بخشی از قرارداد رمزی یا کاستا را به اولترافورد منتقل کند.

تمایل میلان برای جذب هافبک لیل فرانسه

بر اساس گزارش کالچو مرکاتو بوباکاری سوماره هافبک تیم ملی فرانسه مورد توجه باشگاه آث‌میلان قرار گرفته است.

میلانی‌ها می‌خواهند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی به خدمت بگیرند، اما لیل مایل نیست در میانه فصل این بازیکن ۲۱ ساله را از دست بدهد. ضمن اینکه این بازیکن فرانسوی نقش مهمی در تیم کریستوف گالتیه سرمربی لیل دارد.

اینتر پیشاپیش صف مشتریان اوریگی پیوست

اینترمیلان در خط مقدم مشتریان دیووک اوریگی مهاجم بلژیکی لیورپول قرار دارد.

ولوز و نیوکاسل هم از جمله مشتریان این مهاجم بلژیکی هستند که قصد دارد در سال جدید میلادی آنفیلد را ترک کند.

اینتر مایل است اوریگی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. در صورتی که اوریگی به اینترمیلان بپیوندد با روملو لوکاکو هم وطن خود هم بازی خواهد شد.

واکنش لاپورتا به فهرست نقل و انتقالات بارسا

خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا و نامزد ریاست این باشگاه گفت مایل نیست مانند دیگر نامزد‌ها فهرست نقل و انتقالات مدنظر خود را فاش کند.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا روز ۲۴ ژانویه برگزار خواهد شد.

اریکسن به تیم‌های مادریدی پیشنهاد شد

به گزارش مارکا، باشگاه اینترمیلان ایتالیا کریستین اریکسن بازیکن دانمارکی خود را به ۲ تیم رئال و اتلتیکو مادرید پیشنهاد کرده است، اما به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات مالی این ۲ باشگاه بعید به نظر می‌رسد که این انتقال انجام شود.

منچستریونایتد هالند را به جای سانچو می‌خواهد

باشگاه منچستریونایتد تصمیم دارد به جای جذب جیدون سانچو ستاره انگلیسی بورسیا دورتموند، اریک هالند هم تیمی او را به خدمت بگیرد.

دورتموند تابستان گذشته برای سانجو ۱۲۰ میلیون پوند مطالبه کرد، ولی شیاطین سرخ از پرداخت مبلغ خودداری کردند و حالا معتقدند که تصمیم درستی گرفته اند.

اکنون آن‌ها تصمیم دارند به جای سانچو، برای تقویت خط حمله خود هالند را به خدمت بگیرند.

واسکس خواهان تمدید قرارداد با رئال

لوکاس واسکس بازیکن تیم رئال مادرید خواستار تمدید قرارداد خود با این باشگاه شد.

او گفت:" ما درباره تمدید قرارداد صحبت خواهیم کرد و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. حالا این فقط بستگی به من ندارد. اکنون من در این تیم زیاد بازی می‌کنم و می‌خواهم به بازی کردن در این تیم ادامه دهم. "

هشدار آلاردایس به سران وست بروم

تیم وست برومویچ در رده نوزدهم لیگ برتر انگلیس قرار دارد و کاندیدای سقوط به دسته پایین محسوب می‌شود.
آلاردایس که به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است به مسئولان هشدار داد اگر می‌خواهند تیم از سقوط به چمپیونشیپ نجات پیدا کند باید در فصل زمستان چند بازیکن جدید به خدمت بگیرند تا این تیم تقویت بشود.

منچستریونایتد پوگبا می‌فروشد

به نوشته میرر باشگاه منچستر یونایتد با فروش پل پوگبا در فصل تابستان موافقت کرده است.

شیاطین سرخ پذیرفته اند که این بازیکن فرانسوی قرارداد جدیدی امضا نخواهد کرد و به همین دلیل تمایل دارند پیش از اتمام قراردادش در سال ۲۰۲۲ او را به فروش برسانند.
تیم‌های یوونتوس، رئال مادرید و پاری سن ژرمن همگی به جذب پل پوگبا تمایل دارند.

شنبه ۱۳ دی ماه

پوچتینو  به طور رسمی سرمربی پاری سن ژرمن شد

همانطور که از مدت ها پیش انتظار می رفت، مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تیم فوتبال تاتنهام به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن معرفی شد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امروز (شنبه) با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد و  به این ترتیب این مربی آرژانتینی جانشین توماس توخل آلمانی در "پارک دو پرنس" شد.

ساعاتی قبل از انتشار بیانیه باشگاه پاریسی ،گزارشگر رادیو فرانسوی rmc از حضور پوچتینو در زمین تمرین پاری‌سن‌ژرمن خبر داده و از سوی دیگر روزنامه اکیپ مدعی شده  بود سرمربی سابق تاتنهام امروز (شنبه) به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن معرفی خواهد شد و فردا اولین جلسه تمرینی خود را برگزار خواهد کرد.

لیدز یونایتد به دنبال واسکس

باشگاه لیدز یونایتد برای جذب لوکاس واسکس وینگر باشگاه رئال مادرید پیشنهادی ارائه کرده است.

قرارداد این بازیکن ۲۹ ساله در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و او اکنون می‌تواند با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود. او مایل است در لیگ برتر بازی کند.

مارچلو بیلسا سرمربی لیدز از سران باشگاه خواسته است تمام تلاش خود را برای جذب این وینگر ۲۹ ساله به کار ببندند.

لاتزیو در اندیشه خرید مدافع منچستر سیتی

باشگاه لاتزیو در نظر دارد الکساندر زینچنکو مدافع تیم منچستر سیتی را به خدمت بگیرد.

لاتزیو علاقمند است این مدافع چپ را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد تا او را جایگزین سناد لولیچ که هنوز از ناحیه مچ پا مصدوم است، بکند.

ارزش این بازیکن ۲۰ میلیون یورو عنوان شده است و لاتزیو تصمیم دارد او را با قراردادی قرضی و بند خرید قطعی به خدمت بگیرد.

مخالفت آلاردایس با خرید دنیل جیمز

‏ آلاردایس سرمربی تیم وست بروم با خرید دنیل جیمز بازیکن تیم منچستریونایتد مخالفت کرد.

دنیل جیمز به‌دلیل اینکه در من یونایتد به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شده قصد دارد این تیم را ترک کند، اما آلاردایس با خرید او مخالفت کرده و می‌خواهد یک مدافع میانی، یک هافبک و یک مهاجم را به خدمت بگیرد تا تیمش را از منطقه سقوط نجات دهد.

اورتون به دنبال سنگربان گرانادا

روی سیلوا دروازبان تیم گرانادا مورد توجه باشگاه اورتون قرار دارد.

قرارداد این بازیکن ۲۶ ساله با گرانادا در پایان فصل به پایان می‌رسد و بنابراین او به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به تیم دیگری منتقل شود.

سیلوا در طی ۴ سالی که به گرانادا پیوسته بیش از ۸۰ بازی برای این تیم را انجام داده است.

مخالفت تاتنهام با جدایی لوریس و دله اله

به نوشته نشریه میل تاتنهام تمایل ندارد به هوگو لوریس و دله الی در ماه ژانویه اجازه جدایی بدهد.

پاری سن ژرمن که در آستانه استخدام سرمربی سابق تاتنهام است این ۲ بازیکن را مد نظر دارد، اما تیم ژوزه مورینیو قصد دارد هرگونه پیشنهادی برای آن‌ها را رد کند.

توقف مذاکرات رئال با راموس

بر اساس ادعای نشریه آاس مذاکرات باشگاه رئال مادرید با سرخیو راموس بر سر قرارداد جدید به دلیل کاهش بودجه این تیم اسپانیایی متوقف شده است.

قرارداد راموس با رئال در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بلانکوس‌ها علاقمند هستند که قرارداد جدیدی با او امضا کنند، اما شیوع ویروس کرونا باعث شده است که بودجه باشگاه ۳۰۰ میلیون یورو کاهش داشته باشد، این کاهش شامل دستمزد بازیکنان و تمدید قرار داد‌ها است.

رئال امیدوار است که راموس با کاهش دستمزد و تمدید قرارداد الگویی برای دیگران باشد.

مارسی به دنبال مهاجم ناپولی

المپیک مارسی به جمع مشتریان آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی ناپولی پیوست.

قرارداد میلیک با ناپولی در پایان فصل به پایان می‌رسد و این تیم مایل است در ماه ژانویه او را به تیم دیگری منتقل کند تا از محل فروش او مبلغی را به دست آورد.

اتلتیکو مادرید نیز میلیک را به عنوان جایگزینی برای دیگو کاستا می‌داند.

تمایل اورتون برای تمدید قرارداد سیگوردسون

به نوشته دیلی میل باشگاه اورتون در نظر دارد قرارداد جدیدی با سیگوردسون ستاره لهستانی خود امضا کند.

سیگوردسون تابستان سال ۲۰۱۷ با ۴۵ میلیون پوند از سوانسی به اورتون پیوست و گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد

قرارداد فعلی او با اورتون سال ۲۰۲۲ پایان می‌رسد و با توجه به عملکرد رضایت بخش او تافی‌ها قصد تمدید قراردادش را دارند.

ضرر ۱۸ میلیون پوندی لیورپول از مصدومیت کوتینیو

مصدومیت فیلیپ کوتینیو هافبک برزیلی بارسلونا ۱۸ میلیون پوند به لیورپول ضرر خواهد زد.

طبق بندی از قرارداد کوتینیو که از لیورپول به بارسا پیوست اگر او ۱۰۰ بازی برای بارسا انجام می‌داد ۱۸ میلیون پوند به لیورپول می‌رسید، اما اکنون با توجه به مصدومیتش بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق بیفتد زیر او پنج ماه حاشیه‌نشین خواهد بود.

آلابا در راه رئال مادرید

به نوشته مارکا دیوید آلابا مدافع اتریشی تیم بایرن مونیخ در فصل تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد.

او قراردادی چهار ساله به ارزش ۱۰ میلیون یورو با مادریدی‌ها امضا خواهد کرد.

آلابا که قراردادش فصل تابستان با بایرن به پایان می‌رسد اکنون به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند با باشگاه دیگری وارد مذاکره شود.

جمعه  ۱۲ دی 

سرمربی کریستال پالاس شایعه انتقال زا‌ها را رد کرد

روی هاجسون سرمربی تیم فوتبال کریستال پالاس شایعات منتشرشده در باره انتقال ویلفرد زا‌ها ستاره این تیم را رد کرد.

این بازیکن ۲۸ ساله ساحل عاجی مورد توجه تیم‌های بزرگی مانند آث‌میلان و پاری سن ژرمن قرار دارد و گفته می‌شود در ماه ژانویه کریستال پلاس را ترک خواهد کرد، اما روی هاجسون گفت فعلاً هیچ قراردادی بین این بازیکنان دیگر باشگاه امضا نخواهد شد.

مسی بازیکن آزاد شد

لیونل مسی که تا ژوئن سال ۲۰۲۱ با بارسلونا قرارداد دارد اکنون می‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

در حالی که کمتر از ۶ ماه دیگر از قرارداد مسی با بارسلونا باقی مانده است آینده فاتح ۶ توپ طلا هنوز نامشخص است. تیم‌های منچستر سیتی و پاری سن ژرمن از مشتریان اصلی این ستاره ۳۳ ساله هستند.

زیدان خواهان تمدید قرارداد مودریچ و راموس شد

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید از سران این تیم خواست هرچه زودتر قرارداد لوکا مودریچ ستاره کروات و سرخیو راموس مدافع اسپانیایی تیمش و لوکاس واسکز را تمدید کنند. او تمدید قرارداد این بازیکنان را مهمتر از خرید بازیکنی مانند دیوید آلابا دانست.

تمایل ونگر برای بازگشت به آرسنال

آرسن ونگر سرمربی سال‌های قبل آرسنال گفت مایل است به تیم سابق خود برگردد، اما فکر نمی‌کند که فعلا به وجود او در این تیم نیازی باشد.

رئال مادرید جایگزین مارسلو را پیدا کرد

رئال مادرید نونو مندز مدافع چپ اسپورتینگ لیسبون را جانشین مارسلو خواهد کرد.

با توجه به اینکه آینده مارسلو در رئال مادرید نامشخص است این باشگاه مندز ۱۹ ساله را جایگزین بلندمدت او می‌داند. این بازیکن به تازگی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ با اسپورتینگ تمدید کرده و بند فسخ قراردادش ۲۵ میلیون یورو است.

تمایل مارسی و بنفیکا برای بازیکن لستر سیتی

دیمارای گری بازیکن تیم لسترسیتی مورد توجه مارسی فرانسه و بنفیکای پرتغال قرار دارد. این بازیکن در لسترسیتی بازیکنی حاشیه نشین شده و ممکن است به او اجازه داده شود در ماه ژانویه تیم را ترک کند.

مذاکره رئال با آلابا

به گزارش نشریه مارکای اسپانیا رئال مادرید امیدوار است بتواند مذاکرات خود با دیوید آلابا مدافع بایرن مونیخ را به سرانجام برساند.

مدافع تیم ملی اتریش در ۶ ماه آخر قرارداد خود با بایرن قرار دارد و اکنون طبق قانون اجازه دارد که با باشگاه‌های دیگر پیش قرارداد امضا کند.

گفته می‌شود آلابا مایل است به باشگاه رئال نقل مکان کند و این بدان معناست که طی چند روز آینده ممکن است قرارداد او با این تیم امضا شود.

یوونتوس به دنبال پله

یوونتوس تصمیم دارد برای خرید گرازیانو پله بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا در ماه ژانویه اقدام کند.

این بازیکن ۳۵ ساله پس از جدایی از شاندونگ لوننگ چین به چند باشگاه ایتالیایی از جمله آث میلان و اینترمیلان پیشنهاد شده است.

وستهام هم از جمله تیم‌هایی است که وضعیت او را زیر نظر دارد.

توخل مربی مدنظر بارسا

نشریه بیلد آلمان در گزارشی ادعا کرد که توماس توخل سرمربی برکنار شده پاری سن ژرمن مربی مد نظر یکی از کاندیدا‌های ریاست باشگاه بارسلونا است.

توخل که به تازگی از پاری‌سن‌ژرمن اخراج شده است با تیم‌های بزرگ اروپایی مانند آرسنال و چلسی لینک شده، اما بیلد ادعا کرد یک نامزد ریاست باشگاه بارسلونا مایل است این مربی آلمانی را جایگزین رونالد کومان کند.

نام این نامزد مشخص نشده است. انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اواخر ماه ژانویه برگزار خواهد شد.

آینتراخت از بازگشت یوویچ استقبال کرد

هوتر سرمربی تیم آینتراخت فرانکفورت از بازگشت لوکا یوویچ بازیکن سابق این تیم استقبال کرد.

یوویچ که فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ برای تیم آینتراخت فرانکفورت ۲۷ گل به ثمر رساند و سپس راهی رئال مادرید شد نتوانست در این تیم درخشش سابق را داشته باشد و به بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد. او در فهرست فروش قرار گرفته و حالا هوتر گفته است با بازگشت او به فرانکفورت مخالفتی ندارد.

توافق بارسلونا با گارسیا

فابریتسیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی مدعی شد که باشگاه بارسلونا با اریک گارسیا مدافع منچستر سیتی به توافق رسیده است.

این بازیکن از تمدید قرارداد با سیتی خودداری کرد و در آینده نزدیک به باشگاه بارسا باز خواهد گشت.

تمایل چلسی برای خرید دکلان رایس

باشگاه چلسی در نظر دارد رایس هافبک ملی پوش وستهام را به خدمت بگیرد. چلسی از مدت‌ها قبل دنبال این بازیکن ملی پوش بود و اکنون آماده است تا با پیشنهاد مبلغی هنگفت او را به خدمت بگیرد.

مخالفت لیورپول با جدایی اوریگی

باشگاه لیورپول با جدایی بازیکنان بزرگ خود در ماه ژانویه مخالفت خواهد کرد.

این در حالی است که گفته می‌شود بازیکنان مانند دیووک اوریگی و ژردان شقیری در فصل زمستان این تیم را ترک خواهند کرد، اما لوپ تمایل دارد در شرایطی که چند بازیکنش مصدوم هستند این بازیکنان را حفظ کند.

منچستریونایتد همچنان به دنبال سانچو

باشگاه منچستریونایتد همچنان علاقمند است جیدون سانچو ستاره انگلیسی بورسیا دورتموند را به خدمت بگیرد و پیش بینی می‌کند که مبلغ مدنظر دورتموند برای بازیکن در سال ۲۰۲۱ کاهش خواهد یافت.

تلاش‌های منچستر یونایتد برای جذب این وینگر ۲۰ ساله در فصل تابستان به جایی نرسید و حالا چلسی نیز که خواهان خرید این بازیکن جوان است.

رئال همچنان به دنبال هالند

باشگاه رئال مادرید از شایعه پیوستن اریک هالند به بارسلونا بیمی ندارد.

رئال مادرید مهاجم دورتموند را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود برای سال ۲۰۲۱ تعیین کرده و مطمئن است که می‌تواند او را از چنگ بارسلونا خارج کند.

آرسنال به دنبال هافبک دورتموند

یولیان براندت هافبک ۲۴ ساله تیم فوتبال بورسیادورتموند یکی از بازیکنانی است که مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است.

بازیکنان آرسنال هم از سران این باشگاه خواسته اند این بازیکن خلاق را به خط میانی تیمشان اضافه کند.

منچستریونایتد دیبالا را می‌خواهد

باشگاه منچستر یونایتد پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی یوونتوس را به عنوان گزینه‌ای بلند مدت برای جانشینی ادیسون کاوانی در نظر گرفته است.

این بازیکن آرژانتینی هنوز قرارداد خود را با یوونتوس تمدید نکرده است و این بدان معنا است که شاید او برای حضور در لیگ برتر انگلیس وسوسه شود.

رئال برای هافبک لایپزیگ باید ۳۰ میلیون یورو بپردازد

باشگاه رئال مادرید به دنبال خرید کریستوفر  انکونکو هافبک ۲۳ ساله لایپزیگ است، اما مطلع شده است که برای خرید این بازیکن باید ۳۰ میلیون یورو بپردازد. انکونکو از وقتی که از پاری سن ژرمن به لایپزیگ پیوسته درخشش فوق العاده‌ای داشته است.

برایتون به دنبال سنگربان منچستریونایتد

به گزارش دیلی میل در صورت جدایی مت برایان دروازه‌بان تیم فوتبال برایتون این باشگاه به سراغ سرخیو رومرو دروازه بان تیم منچستر یونایتد خواهد رفت.

رایان که به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شده است در فهرست بازیکنان مازاد برایتون قرار دارد و آن‌ها رومرو را گزینه مناسبی برای تیم خود می‌دانند.

چلسی هم به جمع مشتریان سیماکان پیوست

محمد سیماکان مدافع تیم فوتبال استراسبورگ فرانسه مورد توجه چلسی قرار گرفته است. این بازیکن ۲۰ ساله همچنین مورد توجه تیم‌های آث‌میلان و نیس فرانسه نیز قرار دارد.

موافقت گارسیا برای بازگشت به بارسا

به نوشته گاردین اریک گارسیا مدافع تیم منچستر سیتی بر سر مسائل شخصی با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده است.

این مدافع جوان پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه منچسترسیتی را رد کرد و در حال حاضر مشخص نیست که آیا او در ماه ژانویه با دریافت مبلغی راهی نیوکمپ خواهد شد یا در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد.

منچستریونایتد همچنان به دنبال گریلیش

به نوشته دیلی میل باشگاه منچستریونایتد هنوز از جذب جک گریلیش ستاره ملی پوش استون ویلا ناامید نشده است.

یونایتد‌ها که در فصل تابستان حاضر نشدند مبلغ ۸۰ میلیون یوروی مدنظر استون ویلا را بپردازند همچنان در بین باشگاه‌هایی هستند که در نظر دارند برای گریلیش پیشنهاد ارائه کنند.

لوریس در راه پاری سن ژرمن

باشگاه تاتنهام بر این باور است که هوگو لوریس دروازه بان این تیم که در آخرین سال قرارداد خود است راهی پاری سن ژرمن خواهد شد تا زیر نظر پوچتینو بازی کند و به همین دلیل به دنبال جایگزینی برای این دروازبان هستند.

سم جانستون و دین هندرسون ۲ دروازبانی هستند که تاتنهام آن‌ها را به عنوان جانشین لوریس زیر نظر دارد.

جدایی جیمز از منچستر یونایتد

به نوشته دیلی استار دنیل جیمز در ماه ژانویه منچستر یونایتد را ترک خواهد کرد.

محتمل‌ترین گزینه انتقال این بازیکن به وست بروم به عنوان بازیکن قرضی است. هرچند که لیدزیونایتد هم علاقمند به خرید این بازیکن است.

برنامه ۱۲۳ میلیون دلاری سیتی برای خرید هری کین

باشگاه منچسترسیتی در نظر دارد با پیشنهادی ۱۲۳ میلیون دلاری مهاجم تاتنهام و کاپیتان تیم ملی انگلیس را به خدمت بگیرد.
سیتی او را به عنوان جایگزین سرخیو آگوئرو می‌خواهد.

کین هنوز نتوانسته است در دوران فوتبال خود به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و مدال نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بهترین عنوان او بوده است.

پنجشنبه ۱۱ دی

اوزیل تا پایان قرارداد در آرسنال

در پی انتشار شایعاتی مبنی بر جدایی مسوت اوزیل هافبک آلمانی آرسنال در ماه ژانویه، خبرنگار نشریه آلمانی بیلد ادعا کرد که فنرباغچه تیم مورد علاقه اوزیل است، اما او می‌خواهد تا پایان قراردادش در جمع توپچی‌ها بماند.

تمدید قرارداد جانی ایوانز با لسترسیتی

جانی اوانز مدافع تیم لسترسیتی قرارداد خود را با این باشگاه تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.

با وجودی که ادعا می‌شد مدافع تیم ملی ایرلند شمالی به باشگاه سابق خود یعنی منچستریونایتد باز خواهد گشت، اما او که یکی از مهره‌های کلیدی برندان راجرز در لسترسیتی است تا پایان فصل ۲۰۲۳ در لستر خواهد ماند.

قرارداد فعلی این بازیکن ۳۲ ساله که ژوئن سال ۲۰۱۸ از وست بروم به لستر پیوست، تابستان سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسید.

پله به یوونتوس پیشنهاد شد

گرازیانو پله بازیکن ایتالیایی شاندونگ لوننگ چین که به تازگی از این تیم جدا شده است، به یوونتوس پیشنهاد شد.

قرارداد لینگارد با یونایتد تمدید شد

باشگاه منچستریونایتد بند تمدید قرارداد جسه لینگارد را فعال کرد و به این ترتیب قرارداد این هافبک تا تابستان سال ۲۰۲۲ تمدید شده است.

آرسنال و لیورپول به دنبال مدافع رم

۲ باشگاه آرسنال و لیورپول در تلاش هستند تا راجر ایبانزمدافع تیم رم را به خدمت بگیرند.

این مدافع برزیلی ۲۲ ساله مورد توجه چندین تیم قرار دارند که شانس آرسنال و لیورپول بیش از بقیه است

انتقال هالند به بارسلونا تکذیب شد

مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند ستاره گلزن دورتموند هرگونه مذاکره با نامزد‌های ریاست باشگاه بارسلونا برای انتقال هالند به این تیم را تکذیب کرد.

امیلی روساند یکی از نامزد‌های ریاست باشگاه بارسلونا ادعا کرده بود که اگر در انتخابات پیروز شود هالند را به نیوکمپ خواهد آورد، اما مینو رایولا مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند گفت که با هیچ یک از نامزد‌های انتخابات ریاست باشگاه بارسا مذاکره‌ای نداشته است.

تمایل منچستریونایتد برای جذب مدافع سویا

ژول کوند مدافع فرانسوی سویا مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

منچستر سیتی فصل تابستان با وجود ارائه پیشنهاد ۵۵ میلیون یورویی نتوانست این مدافع ۲۲ ساله را به خدمت بگیرد، اما من یونایتد امیدوار است که بتواند این بازیکن را در سال ۲۰۲۱ جذب کند.

این در حالی است که سویا تمایلی به فروش این بازیکن با قیمت پایین ندارد و فقط به پیشنهاد‌هایی حدود ۸۰ میلیون یورویی گوش خواهد کرد.

تمایل خدیرا برای حضور در لیگ برتر انگلیس

در پی انتشار شایعاتی درباره تمایل تیم‌های انگلیسی تاتنهام و اورتون برای خرید سامی خدیرا از یوونتوس، این بازیکن ۳۳ ساله نیز متقابلاً برای حضور در لیگ جزیره ابراز علاقه کرد.

خدیرا در حال حاضر در ترکیب اصلی تیم پیرلو جایی ندارد و در این فصل حتی یک بازی هم برای او انجام داده است. از قرارداد خدیرا با یوونتوس فقط ۶ ماه دیگر باقی مانده و حالا او برای حضور در لیگ جزیره ابراز علاقه کرده است.

رقابت آرسنال و تاتنهام بر سر بازیکن لایپزیگ

باشگاه آرسنال آماده است برای جذب مارسل سابیتزر هافبک بازیساز لایپزیگ با تاتنهام رقابت کند.

لایپزیگ برای این بازیکن که مورد توجه چندین تیم اروپایی قرار دارد ۶۱ میلیون دلار قیمت گذاشته است.

دراکسلر در رادار لیدزیونایتد

به گزارش گازتا دلو اسپورت باشگاه لیدز یونایتد تصمیم دارد یولیان دراکسلر مهاجم تیم پاری‌سن‌ژرمن را به خدمت بگیرد.

لیدز در طول نقل و انتقالات تابستانی هم برای خرید این بازیکن تیم ملی آلمان ابراز علاقه کرد، اما موفق به جذب او نشد.

حالا با توجه به اینکه دراکسلر برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن دچار مشکل شده است لیدز بار دیگر قصد دارد در ماه ژانویه برای خرید او اقدام کند.

دروازه بان برایتون در آستانه جدایی از این تیم

متن رایان دروازه‌بان استرالیایی تیم برایتون در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

با توجه به اینکه این دروازبان در فهرست بازیکنان مازاد برایتون قرار دارد او نیز گفت شاید برای ما بهتر باشد که با هم قطع همکاری کنیم، اما تا وقتی که پیشنهاد مناسبی برسد من بازیکن برایتون هستم و برای حضور در ترکیب این تیم خواهم جنگید.

لیورپول به دنبال مدافع تورینو

باشگاه لیورپول که به دلیل مصدومیت مدافعانش در خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه شده است قصد دارد گلیسون برمر مدافع میانی تورینو را به خدمت بگیرد.

تیم‌های اورتون فولام نیز در فصل تابستان برای خرید این بازیکن ابراز تمایل کرده بودند.

چلسی همچنان به دنبال سانچو

باشگاه چلسی انگلیس بار دیگر برای جذب جیدون سانچو وینگر انگلیسی باشگاه بورسیا دورتموند ابراز علاقه کرد.

چلسی در طول فصل نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکن را به خدمت گرفت، اما اکنون آماده است تا با منچستر یونایتد بر سر جذب وینگر تیم ملی انگلیس رقابت کند.

کولاسیناچ به شالکه برمی گردد

سئاد کولاسیناچ مدافع تیم آرسنال به باشگاه شالکه باز می‌گردد.

باشگاه شالکه در آستانه انتقال قرضی این مدافع ۲۷ ساله است. کولاسیناچ که سال ۲۰۱۷ به آرسنال پیوست فوتبال خود را از شالکه آغاز کرده است.

این بازیکن ۲۷ ساله در هفته‌های اخیر جایی در ترکیب آرسنال نداشته و مایل است در ماه ژانویه به تیم سابق خود برگردد.

چهارشنبه ۱۰ دی ماه 

تغییر موضع بارسلونا درباره "پویگ"

در حالی که بارسا تصمیم داشت"ریکی پویگ" بازیکن جوان خود را ماه ژانویه به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل کند، از تصمیم خود منصرف شد.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که در حال حاضر تمایلی به انتقال قرضی پویگ در ماه ژانویه ندارد و قرارداد او تا سال ژوئن سال ۲۰۲۳ تمدید خواهد شد. او به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک نخواهد کرد.

اینتر همچنان به دنبال زانیولو

نیکولو زانیولو که سال ۲۰۱۸ از اینتر جدا شد و به رم پیوست، در این مدت برای این بازیکن مثمر ثمری بوده و به همین دلیل نراتزوری‌ها می‌خواهند این هافبک را به سن سیرو بازگردانند.

زانیولو گفته است علاقه‌ای برای بازگشت به اینترمیلان ندارد و باشگاه رم نیز تمایلی به فروش این هافبک ۲۶ ساله ندارد و می‌خواهد قرارداد او را تمدید کند.

ناپولی به دنبال انتقال قرضی مدافع چلسی

باشگاه ناپولی تصمیم دارد امرسون پالمیری مدافع ایتالیایی تیم چلسی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

با توجه به اینکه این بازیکن ملی پوش ایتالیایی در حال حاضر در ترکیب اصلی چلسی جایی ندارد ناپولی امیدوار است که بتواند در ماه ژانویه او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.  ناپولی پس از انتقال جورجینیو و باکایوکو بسیار خوبی با آبی‌ها دارند.

تلاش مرتساکر برای انتقال هافبک هرتابرلین به آرسنال

‏آرسنال در آستانه جذب "عمر رکیک" هافبک ۱۹ ساله هرتابرلین قرار دارد و در این میان پرت مرتساکر مدیر آکادمی توپچی‌ها نقش پررنگی در مذاکرات بین این ۲ تیم ایفا کرده است.

رکیک قرار است در ازای ۶۰۰ هزار یورو سال ۲۰۲۱ به آرسنال نقل مکان کند.

میلیک جانشین کاستا نخواهد شد

بر اساس گزارش فابریتسیو رومانو قرار نیست آرکادیوش میلیک مهاجم ناپولی جانشین دیگو کاستا در اتلتیکو مادرید شود.

تیم اتلتیکو مادرید پس از این‌که با جدایی زودهنگام کاستا موافقت کرد حالا به دنبال یک مهاجم جدید است که میلیک یکی از گزینه‌ها بود.
با توجه به اینکه ناپولی ۱۵ میلیون یورو برای مهاجم لهستانی خود درخواست کرده حالا میلیک در فهرست خرید‌های اتلتیکو نیست.

تمایل آرسنال برای خرید اریکسن

باشگاه آرسنال مایل است هافبک دانمارکی تیم اینتر میلان را به خدمت بگیرد.

این هافبک ۲۸ ساله ژانویه سال ۲۰۲۰ تاتنهام را به مقصد اینترمیلان ترک کرد، اما نتوانست در ترکیب اصلی این تیم جایی برای خود پیدا کند و حالا در فهرست بازیکنان مازاد نراتزوری قرار دارد.

با توجه به این شرایط آرسنال برای خرید او ابراز علاقه کرده است، اما آن‌ها ابتدا باید قبل از خرید اریکسن، اوزیل را از فهرست خود خارج کنند.

این در حالی است که از پاری سن ژرمن به عنوان محتمل‌ترین مقصد اریکسن دانمارکی نام برده می‌شود.

آث میلان به دنبال مدافع جوان استراسیورگ

باشگاه آث میلان در نظر دارد برای تقویت خط دفاع خود محمد سیمکان مدافع گینه‌ای تبار و ۲۰ ساله استراسبورگ فرانسه را به خدمت بگیرد.

باشگاه منچستر یونایتد به دنبال ستاره نوریچ

منچستریونایتد در نظر دارد در ماه ژانویه مکس ارونز ستاره تیم نوریچ را به خدمت بگیرد.

تابستان گذشته آرسنال و تاتنهام سعی کردند این مدافع راست را به خدمت بگیرند، اما نوریچ به آن‌ها پاسخ منفی داد. بارسلونا نیز از دیگر علاق‌مندان به این بازیکن است.

یووه خواستار بازگشت یورنته شد

باشگاه یوونتوس علاقمند است فرناندو یورنته را در ماه ژانویه به تورین بازگرداند.

این بازیکن ملی پوش اسپانیایی این فصل در ناپولی نیمکت نشین شده و امیدوار است که بتواند در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه این تیم را ترک کند.
توتو اسپورت گزارش می‌دهد با توجه به اینکه یووه به دنبال تقویت خط حمله خود است یورنته می‌تواند به زودی به تیم سابق خود برگردد.

لیورپول قید اشکینیار را زد

به علت قیمت بالای میلان اشکرینیار مدافع ملی پوش اینترمیلان، لیورپول از خرید این بازیکن منصرف شد.

سرخپوشان لیورپول با توجه به مصدومیت فن دایک و گومز، ۲ مدافع تاثیرگذار خود که به مدت طولانی از تیم دور خواهند بود، خرید اشکرینیار را در برنامه‌های خود داشتند، اما اینتر برای این بازیکن ۵۴ میلیون پوند قیمت گذاشته و به همین دلیل لیورپول به دنبال گزینه‌های دیگری خواهد بود.

پوچتینو به نیمکت پاری سن ژرمن نزدیک شد

به گزارش دیلی میل پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام در آستانه نشستن روی نیمکت مربیگری تیم پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.
در پی اخراج توماس توخل، مذاکرات این مربی آرژانتینی با پاریسی‌ها پیشرفت خوبی داشته است.

تمایل میلان برای خرید زا‌ها

میلان تصمیم دارد برای تقویت خط حمله خود در ماه ژانویه ویلفرد زا‌ها ستاره نیجریه کریستال‌پالاس را به خدمت بگیرد.

از سوی دیگر پوچتینو مدت‌ها زا‌ها را در لیگ برتر زیر نظر داشت، در صورتی که هدایت پاری سن ژرمن را در دست بگیرد یکی از مشتریان بالقوه زا‌ها خواهد بود.

واکنش آرتتا درباره شایعه پیوستن ایسکو به آرسنال

میکل آرتتا سرمربی آرسنال در واکنش به شایعه پیوستن ایسکو از رئال به آرسنال ترجیح داد سکوت کند.

او گفت:" نتایج اخیر رویکرد ما را در فصل پنجره نقل و انتقالات زمستانی تغییر نخواهد داد، ولی قطعاً ما نمی‌توانیم درباره هیچ بازیکنی صحبت کنیم. "

سه‌شنبه ۹ دی ماه

مذاکره یوونتوس با اوزیل تکذیب شد

سایت گل خبر مذاکره باشگاه یوونتوس برای خرید مسوت اوزیل هافبک آلمانی آرسنال را تکذیب کرد.

گزارش‌های رسیده از ایتالیا حاکی از این بود که نمایندگان اوزیل با مسئولان باشگاه یوونتوس بر سر انتقال این بازیکن آلمانی به یووه در ژانویه سال ۲۰۲۱ در حال مذاکره هستند، اما سایت گل ادعا کرد که اوزیل در پایان فصل ورزشگاه امارات را ترک خواهد کرد و یوونتوس مقصد این هافبک ۳۱ ساله نیست.

موقعیت مسی در بارسا قابل تغییر است

خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا گفت وضعیت لیونل مسی در بارسلونا می‌تواند تغییر کند.

ستاره آرژانتینی بارسلونا پیش از شروع فصل ۲۱-۲۰۲۰ خواستار جدایی از نیوکمپ شد و همین امر حواشی را به وجود آورد. حالا لاپورتا که امیدوار است بار دیگر به ریاست باشگاه بارسلونا برسد ابراز امیدواری کرده است که مشکلات مالی باشگاه و همینطور مسئله آینده لیونل مسی حل و فصل شود.

لاپورتا بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ رئیس بارسلونا بود.

آرسنال به دنبال هافبک سویا

باشگاه آرسنال در نظر دارد در ماه ژانویه پیشنهاد خود را برای خوان جردن هافبک سویا ارائه کند.

توپچی‌ها سه سال است که این بازیکن ۲۶ ساله را زیر نظر دارند، اما این بار عزمشان را جزم کرده اند تا او را به خدمت بگیرند.

بنده فسخ قرارداد جردن ۷۴ میلیون دلار است، اما سویا حاضر است او را با رقم ۴۳ میلیون دلار به تیم دیگری منتقل کند.

پاری سن ژرمن برکناری توخل را تایید کرد

باشگاه پاری سن ژرمن سرانجام پس از گذشت چند روز، امروز(سه شنبه) برکناری توماس توخل سرمربی آلمانی خود را تایید کرد.

روز چهارشنبه هفته گذشته و پس از پیروزی پاری سن ژرمن برابر استراسبورگ رسانه‌ها از اخراج این مربی ۴۷ ساله خبر داده بودند، اما بعد از گذشت چند روز باشگاه پاریسی امروز با انتشار بیانیه‌ای این خبر را به طور رسمی اعلام کرد.

اینترمیلان هم به جمع مشتریان اوریگی پیوست

به گزارش کویره دلو اسپرت باشگاه اینترمیلان هم به جمع مشتریان دیوک اوریگی مهاجم تیم فوتبال لیورپول اضافه شد.

نراتزوری‌ها این مهاجم ۲۵ ساله را زوج مناسبی برای روملو لوکاکو در نیم فصل دوم می‌دانند. این ۲ در تیم ملی بلژیک با هم هم بازی بوده اند.

چند تیم لیگ برتری از جمله لیدز یونایتد و برایتون هم خواهان خرید اوریگی هستند.

لیون به دنبال مهاجم لسترسیتی

باشگاه لیون فرانسه همچنان علاقمند به خرید اسلام سلیمانی مهاجم تیم لسترسیتی است.

با توجه به اینکه ممفیس دیپای و موسی دمبله ۲ مهاجم لیون در آستانه ترک این باشگاه هستند این تیم فرانسوی به دنبال خرید یک مهاجم است.

سلیمانی با اینکه این فصل فقط ۱۹ دقیقه برای لسترسیتی بازی کرده از مدت‌ها قبل در فهرست خرید باشگاه لیون قرار داشته است و حالا آن‌ها می‌توانند در سال جدید این بازیکن را به خدمت بگیرند.

تمایل آرسنال برای خرید کاستا

به نوشته نشریه آ اس دیگو کاستا مهاجم جدایی‌طلب تیم اتلتیکو مادرید مورد توجه باشگاه آرسنال قرارداد.

این مهاجم ۳۲ ساله خواهان جدایی از اتلتیکو در ماه ژانویه است و از باشگاه خواسته است که ۶ ماه پیش از پایان قرارداد آن را فسخ کند.

اگر اتلتیکو با جدایی کاستا موافقت کند آرسنال یکی از چندین مشتری این مهاجم ۳۲ ساله است.

میلان به دنبال ستاره کریستال‌پالاس

باشگاه آث میلان در نظر دارد ویلفرد زا‌ها ستاره نیجریه‌ای تیم کریستال‌پالاس را به خدمت بگیرد.

این مهاجم ۲۸ ساله در این فصل ۸ گل زده و ۲ پاس گل داده است و میلان برای تقویت خط حمله خود و کسب عنوان قهرمانی سری آ پس از ۱۰ سال، در نظر دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

آرسنال از دیگر مشتریان این بازیکن ۲۸ ساله است که خبر جدایی او از کریستال پالاس در ۱۸ ماه گذشته به گوش می‌رسد.

شفیلد یونایتد سرمربی خود را برکنار کرد

باشگاه شفیلد یونایتد تونی پالس سرمربی خود را پس از ۱۰ مسابقه اخراج کرد.

شفیلد یونایتد از ۱۵ بازی تنها ۲ امتیاز کسب کرده ودر انتهای جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

مسی و سوارز در اینتر میامی

لیونل مسی و لوئیس سوارز تصمیم دارند بار دیگر و این بار در باشگاه اینتر میامی با یکدیگر همبازی شوند.

به گزارش رادیو کاتالونیا البته این دو پس از سال ۲۰۲۲ می‌توانند کنار هم بازی کنند زیرا مسی تا پایان فصل جاری با بارسا قرارداد دارد و لوئیس سوارز نیز تا تابستان سال ۲۰۲۲ با اتلتیکومادرید قرارداد دارد.

دوشنبه ۸ دی

کاستا در اندیشه جدایی از اتلتیکو مادرید

به گزارش آ اس، دیگو کاستا مهاجم اتلتیکومادرید خواستار فسخ قرارداد خود شده است و این روز‌ها در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند. او می‌خواهد به دلیل مشکلات خانوادگی، ۶ ماه زودتر از پایان قراردادش، اتلتیکومادرید را ترک کند.

کاستا که چندین پیشنهاد از باشگاه‌های مختلف دارد به دنبال آن است که در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه این باشگاه را ترک کند، اما اتلتیکومادرید معتقد است ابتدا باید جانشینی برای او پیدا کند.

رئال مادرید نگران وضعیت گرت بیل در تاتنهام

رئال مادرید گرت بیل را تا پایان فصل به صورت قرضی راهی تاتنهام کرده بود؛ به این امید که حضور قرضی او در تاتنهام باعث افزایش شانس فروشش در تابستان بشود، اما اکنون رئال نگران این است که وضعیت جسمانی بیل و نیمکت نشینی اش در تاتنهام، بر ارزش او در بازار نقل و انتقالات تاثیر منفی بگذارد.

مذاکرات اتلتیکو با چلسی بر سر آلونسو

به نوشته ایندیپندنت، اتلتیکومادرید بر سر خرید مارکوس آلونسو مدافع باشگاه چلسی، با این تیم وارد مذاکره شده است.

دیگو سیمئونه در نظر دارد در نیم فصل دوم خط دفاعی خود را تقویت کند و به همین دلیل اتلتیکو به دنبال انتقال قرضی این مدافع ۳۰ ساله از چلسی است. با توجه به حضور بن چیلول و امرسون پالمیری در جمع آبی‌های لندن، چلسی با خروج آلونسو مخالفتی ندارد.

یونایتد‌ها نسبت به خرید آلابا سرد شده‌اند

باشگاه منچستر یونایتد نسبت به خرید دیوید آلابا مدافع تیم بایرن مونیخ سرد شده است.

آلابا پیشنهاد تمدید قرارداد مونیخ را رد کرده است و به زودی بازیکن آزاد محسوب می‌شود. شیاطین سرخ در نظر داشتند این بازیکن ۳۲ ساله را به خدمت بگیرند، اما حاضر نیستند دستمزد هنگفت مورد نظر آلابا را به او بپردازند. حالا به احتمال زیاد مقصد بعدی این مدافع، باشگاه رئال مادرید خواهد بود.

ابراز تمایل مسی برای حضور در MLS

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا تمایل خود را برای حضور در لیگ فوتبال آمریکا (MLS) ابراز کرد، اما قول داد که تا پیش از پایان فصل درباره انتقال به تیم دیگری صحبت نکند.

مسی پس از آن که تابستان گذشته نتوانست بارسا را ترک کند، حالا در آخرین فصل از قرارداد خود با این باشگاه قرار دارد و این روز‌ها درباره خروج او از بارسا و پیشنهادهایش خبر‌هایی منتشر می‌شوند.

۲ تیم منچستر سیتی و پاری سن ژرمن محتمل‌ترین مقصد این ستاره آرژانتینی هستند.

اوزیل به یوونتوس پیشنهاد شد

به گزارش توتواسپورت اوزیل هافبک آلمانی تیم آرسنال به یوونتوس پیشنهاد شده است.

با توجه به این که میکل آرتتا، اوزیل را به سکو‌ها تبعید کرده است، مدیر برنامه‌های این هافبک آلمانی درباره انتقال او به عنوان بازیکن آزاد به غول‌های ایتالیایی در سال ۲۰۲۱، با سران یووه صحبت‌هایی کرده است.

با توجه به پایان قرارداد اوزیل با آرسنال، در تابستان آینده او می‌تواند بدون پرداخت هیچ مبلغی این تیم را ترک کند.

لورنته از اتلتیکو جدا می‌شود

مدیر برنامه‌های مارکوس لورنته گفته که ممکن است موکلش اتلتیکو مادرید را ترک کند. او گفت:" من تماس‌های بسیاری درباره او داشته ام و در این مورد صحبت کرده ایم. "

اطمینان میلان از ماندن دوناروما

باشگاه آث میلان اطمینان دارد که جان لوئیجی دوناروما دروازه بان جوان این تیم در سن سیرو خواهد ماند.

به گزارش کویر دلو سرا، تیم‌های بسیاری علاقمند به خرید این دروازه بان جوان هستند، اما میلان احساس می‌کند که او به باشگاه وفادار خواهد ماند.

واینالدوم در حال بررسی تمدید قرارداد با لیورپول

جورجینیو واینالدوم بازیکن هلندی تیم فوتبال لیورپول در فکر تمدید قرارداد خود با این باشگاه است.

این بازیکن ۳۰ ساله تمایل دارد پیش از آن که تابستان آینده از راه برسد و بازیکن آزاد محسوب شود، درباره شرایط قرارداد جدید با لیورپولی‌ها صحبت کند.

واینالدوم برای تصمیم‌گیری خواستار زمان بیشتری شده است، اما قول داده که قبل از این که در سال جدید با باشگاه‌های دیگری صحبت کند، لیورپولی‌ها را در جریان بگذارد.

پوچتینو معاوضه پاردس و اریکسون را وتو کرد

پوچتینو نمی‌خواهد لئوناردو پاردس را با کریستین اریکسن معاوضه کند.

پیش از آمدن پوچتینو، قرار بود پاردس راهی اینتر شود و اریکسن از اینتر به پاریس بیاید. چنین معامله‌ای بین پاری سن ژرمن و اینترمیلان مطرح شده بود، اما سرمربی آینده پاریسی‌ها مایل است که پاردس را در پاریس نگه دارد.

تردید مسی درباره هم‌بازی شدن دوباره با نیمار

لیونل مسی معتقد است بارسا قادر نخواهد بود نیمار را بار دیگر به نیوکمپ برگرداند.

از زمانی که نیمار با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو در سال ۲۰۱۷ به پاری سن ژرمن منتقل شد، همواره مسئله بازگشت او به نیوکمپ و هم‌بازی شدن دوباره با مسی مطرح بوده، اما چنین انتقالی هنوز انجام نشده است.

به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات مالی فعلی بارسا، همچنان بازگشت نیمار به نیوکمپ عملی نباشد.

آرسنال به دنبال هم‌بازی جهانبخش 

باشگاه آرسنال در نظر دارد در صورت جدایی هکتور بیرین مدافع اسپانیایی خود، طارق لمپتی مدافع تیم برایتون را به خدمت بگیرد.

بیرین مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار دارد؛ به همین دلیل توپچی‌ها لمپتی را به عنوان جانشین او زیر نظر دارند.

تیم‌های منچستر سیتی و بایرن مونیخ هم روی این مدافع ۲۰ ساله نظر مثبتی دارند.

پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن شد

بر اساس ادعای فابریتزیو رومانو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» پوچتینو سرمربی سابق باشگاه تاتنهام با پاری‌سن‌ژرمن برای هدایت این تیم به توافق رسیده و حتی قرارداد امضا کرده است. او جانشین توماس توخل در پاریس خواهد بود.

توخل به دلیل فسخ قراردادش، ۶ میلیون یورو غرامت خواهد گرفت.

یکشنبه ۷ دی ماه

تمایل پاری سن ژرمن به خرید دله الی

به نوشته فوت مرکاتو دله الی هافبک تاتنهام مورد توجه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است.

این بازیکن که در تاتنهام به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده به دنبال تیمی است که بتواند در ترکیب اصلی بازی کند و با توجه به اینکه پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام راهی پاری سن ژرمن خواهد شد این بازیکن می‌تواند در تیم پاریسی به این مهم دست یابد.

۴ باشگاه لیگ برتری به دنبال ستاره منچستریونایتد

به نوشته دیلی استار ۴ باشگاه وست بروم، برایتون، برنلی و لیدز در تلاش هستند تا دنیل جیمز وینگر ولزی تیم منچستر یونایتد را به خدمت بگیرند. این بازیکن در این فصل ۸ بازی برای یونایتد‌ها انجام داده و ۲ گل به ثمر رسانده است.

منچسترسیتی به بازیکن جوان بارسا

باشگاه منچسترسیتی تصمیم دارد ریکی پویگ بازیکن ۲۱ ساله تیم بارسلونا را به خدمت بگیرد.

بارسلونا تمایل دارد این بازیکن جوان را به صورت قرضی راهی تیم دیگری کند. این در حالی است که سیتی او را به صورت قطعی می‌خواهد، اما از سوی دیگر نام رئال بتیس به عنوان مقصد اصلی این بازیکن مطرح است.

لیورپول به دنبال مهاجم آرسنال

باشگاه لیورپول در نظر دارد لورین بالوگان مهاجم ۱۹ ساله تیم آرسنال را به خدمت بگیرد. این بازیکن در ۶ ماه آخر قرارداد خود به سر می‌برد و چند باشگاه آلمانی نیز برای خرید او ابراز علاقه کرده اند. این در حالی است که آرسنال در تلاش است او را راضی به تمدید قرارداد کند.

توافق لوکا مودریچ با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد

به گزارش مارکا، لوکا مودریچ ستاره کروات تیم رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد با این باشگاه اسپانیایی به توافق رسیده است.

لوکا مودریچ قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۲ با رئال تمدید خواهد کرد. او این فصل در ۱۴ بازی لالیگا به میدان رفته و ۲ گل به ثمر رسانده است.

کواردادو مورد توجه چینی‌ها

خوان کواردادو مدافع راست تیم فوتبال یوونتوس مورد توجه باشگاه‌های چینی قرار گرفته است.

چند باشگاه چینی با قهرمان ایتالیا وارد مذاکره شدند تا این بازیکن ۳۲ ساله را در ماه ژانویه به خدمت بگیرند، اما یووه به صراحت گفته است که کواردادو فروشی نیست.

اینترمیلان به دنبال دروازه بان اودینزه

باشگاه اینترمیلان در نظر دارد خوان موسو دروازبان ۲۶ ساله تیم فوتبال اودینزه را به خدمت بگیرد.

نراتزوری‌ها موسو را جانشین مطمئنی برای سمیر هندانوویچ می‌دانند، اما اودینزه در حال حاضر ۳۰ میلیون یورو برای این دروازه‌بان قیمت تعیین کرده است که به نظر می‌رسد اینتر توان پرداخت آن را نخواهد داشت.

رقابت یوونتوس، رم و کلوب بروژ بر سر مدافع جوان دالاس

رایان رینولدز مدافع ۱۹ ساله تیم فوتبال اف سی دالاس مورد توجه ۲ تیم بزرگ یوونتوس و رم ایتالیا قرار دارد.

یووه قصد دارد این بازیکن را پس از خرید به کالیاری قرض دهد، اما رم او را برای تیم اصلی خود می‌خواهد. این در حالی است که کلوب بروژ رسماً برای خرید این بازیکن پیشنهاد داده است.

فیل فودن مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت

باشگاه رئال مادرید تمایل دارد برای تقویت خط حمله خود  فیل فودن مهاجم جوان تیم منچستر سیتی را به خدمت بگیرد. فودن در ترکیب اصلی گواردیولا جایی ندارد و ممکن است به پیشنهاد رئال پاسخ مثبت بدهد.

فودن از سپتامبر ۲۰۱۸ تاکنون ۲۰ گل در همه مسابقات به ثمر رسانده است.

دیووک اوریگی مورد توجه چند تیم اروپایی

اوریگی مهاجم تیم فوتبال لیورپول که در این تیم پس از صلاح، فیرمینو و سادیو مانه به مهاجم چهارم تبدیل شده است قصد دارد آنفیلد را ترک کند. در این حال تیم‌های برایتون، شالکه و فیورنتینا برای خرید او ابراز علاقه کرده اند.

تمایل آلونسو برای حضور در سری آ

مارکو آلونسو مدافع چپ تیم فوتبال چلسی تمایل دارد این تیم را به مقصد سری آ ترک کند.

با وجود بن چیلول مدافع تیم ملی انگلیس در چلسی، آلونسو  در استمفوردبریج به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده است و به همین دلیل قصد ترک این باشگاه را دارد. از ایتالیا به عنوان مقصد احتمالی او یاد می‌شود.

تمدید قرارداد جان استونز با سیتی

به نوشته دیلی استار ، جان استون بازیکن ۲۶ ساله تیم فوتبال منچسترسیتی تصمیم دارد قرارداد خود را با این تیم تمدید کند. این بازیکن ۲۶ ساله که سال گذشته یک بازیکن حاشیه‌ای بود حالا به یکی از بازیکنان اصلی پپ گواردیولا تبدیل شده است و سیتی مایل است او را همچنان حفظ کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار