محمدبیگی مطرح کرد؛

جزئیات اعطای کارت‌های اعتباری در شعب بانک‌ها

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی، از ایجاد زیرساخت کارت‌های اعتباری ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیونی در بانک‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صدا و سیما، داوود محمدبیگی در خصوص جزییات کارت‌های اعتباری گفت: بخشنامه‌های مربوط به کارت اعتباری از سال ۱۳۹۵ از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها ارسال شده و بانک‌ها نیز زیرساخت‌ها و مقررات لازم برای ارائه کارت اعتباری را به متقاضیان در شبکه بانکی کشور فراهم کرده‌اند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌ها و پس از اعتبارسنجی این کارت‌ها را دریافت کنند.

وی افزود: کارت‌های اعتباری در سه دسته ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و براساس دستورالعمل بانک مرکزی نحوه تسویه این کارت‌ها به صورت دفعی یا اقساطی است و مشتریان می‌توانند مبالغی را که از این کارت‌ها استفاده کرده‌اند، به صورت یکباره یا اقساطی به بانک‌ها بازگردانند.


بیشتر بخوانید

جزئیات ارائه کارت اعتباری وثیقه سهام عدالت اعلام شد


مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با تاکید بر اینکه این زیرساخت در شبکه بانکی وجود دارد و مردم می‌توانند از این خدمت استفاده کنند، گفت: یکی از دلایلی که استفاده از کارت‌های اعتباری نسبت به کارت‌های نقدی کمتر است، به دلیل آگاهی کم مردم و اطلاع‌رسانی ضعیف بانک‌ها در این زمینه است و بی‌شک باید به مردم اعلام شود که می‌توانند با مراجعه به شعب از این خدمت بانک‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
آقا خواهشا هرچه سریعتر نواقص رو برطرف کنید وام رو کارت رو بدین دیگه رم عیدی یقرون بره تو جیب ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۲:۲۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
ما رفتیم بانک پرسیدیم.
گفتن حالا یه چیزی گفتن شما باور نکنید
هیچ خبریرنیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۸ دی ۱۳۹۹
خوب اینهم بازی جدید یه.الان برو بانک بگو کارت اعتباری میخوام .اول شامل شما نمیشه .دوم بشما تعلق نمیگیره . سوم .دوتا ضامن رسمی . سند خونه ارزیابی شده .ودرآخر باید منتظر باشی.
حالا .آقازاده ها و آقایان بایک تماس تلفنی فورا کارت اعتباری یا وام درخواستی با ماشین بانک درب منزل آقازاده تحویل داده میشه.
مسئول بانک مرکزی اول حقوق مردم را محترم بشمارند. ضوابط را بجای روابط جایگزین بانکها کند. قانونمندی و مشتری مداری را احیا کند.قوانین دست وپا گیر را ازجلوراه حال مردم بردارد.یکبار به حقوق مردم ارزش قائل بشین وبه ریش ملت نخندیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
بانک ها تا پارتی و اشنا نداشته باشی،هیچی بهت نمیگن،
خودتم یچی بدونی بری ،هزارتا ضامن میخان
آخرین اخبار