تیم ملی فوتسال در تدارک بازی با ۲ تیم اروپایی

این روز‌ها کمیته فوتسال در حال برنامه ریزی است تا ملی پوشان کشورمان بتوانند بهمن ماه به مصاف ۲ تیم اروپایی بروند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان فروردین ماه سال بعد باید در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا شرکت کند و از همین حالا کمیته فوتسال برنامه ریزی‌های لازم را برای برگزاری بازی‌های دوستانه با کشور‌های مختلف انجام داده و ظاهرا قرار است ملی پوشان کشورمان بهمن ماه در مدت زمان تعطیلات نیم فصل اول لیگ برتر به مصاف ۲ تیم اروپایی بروند.

پنجم تا شانزدهم بهمن ماه که تعطیلات نیم فصل اول لیگ در پیش است، با ایام فیفادی همزمان شده و کمیته فوتسال در تلاش است تا بتواند در آن زمان ۲ تیم اروپایی را به ایران دعوت و در قالب دیدار‌های ۳ جانبه، چند بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال کشورمان برگزار کنند.

به نظر می رسد یکی از این تیم‌ها از شرق اروپا خواهد بود و ظاهرا این مسابقات قرار است در شیراز و همزمان با افتتاح سالن تازه تاسیس صدرا برگزار شوند.

محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در آخرین بازدیدی که از سالن صدرا داشت، خبر از تکمیل این سالن در بهمن ماه داد و اعلام کرد که به احتمال زیاد تیم ملی فوتسال در آن زمان چند بازی دوستانه در این سالن برگزار خواهد کرد.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند که از ۳ تا ۱۴ فروردین ماه در کویت برگزار می‌شوند و ۵ تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ را که شهریور ماه در لیتوانی برگزار می‌شود ، کسب می‌کنند. ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند هم‌گروه شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار