خداکرمی در تذکر پیش از دستور

شهرداری هر چه سریعتر برنامه تهران ۱۴۰۰ را به شورا ارائه دهد

عضو شورای شهر تهران گفت: به شهرداری تذکر می‌دهم تا هر چه سریعتر برنامه ۱۴۰۰ را به لحاظ برنامه بین بخشی برای تصویب به شورا ارائه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناهید خداکرمی در نطق پیش از دستور دویست و پنجاه و هشتمبن جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه‌شنبه دوم دی ماه برگزار شد اظهار کرد: تهران ۱۴۰۰ رویداد بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: نوروز سال آینده تاریخی است و با میلاد حضرت مهدی مزین شده است و قرار بود تمام این موارد در دل برنامه ۱۴۰۰ باشد و به همین دلیل به شهرداری تذکر می‌دهم تا هر چه سریعتر برنامه ۱۴۰۰ را به لحاظ برنامه بین بخشی برای تصویب به شورا ارائه کند.

خداکرمی تصریح کرد: در تمام حوزه‌های شهرسازی فرهنگی و عمرانی باید این رویداد پخش شود و همچنین باید نسبت به طراحی یک سازه پرحجم در یکی از میادین شهر اقدام شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: من از تمام هنرمندان درخواست می‌کنم تا آثار خود را با لوگوی تهران ۱۴۰۰ روانه بازار کنند زیرا اگر مشارکت کنند، تهران ۱۴۰۰ می‌تواند نشاط و شادی را به خیابان‌های تهران بیاورد.

خداکرمی با بیان اینکه شورای شهر تهران نمی‌تواند نسبت به سلامت شهروندان بی‌تفاوت باشد گفت: مرگ ۲۳ هزار تهرانی و بیمار کرونا نشان می‌دهد باید تصمیمات عاجل و منطبق با شرایط گرفته شود و به همین دلیل شایسته است مجمع تشخیص مصلحت نظام هر چه سریعتر موضوع پیوستن به گروه اقدام مالی و نظام بانکی بین‌المللی را فراهم کند تا خرید و ورود واکسن کرونا به کشور تسریع یابد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار