عمویی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تقویت بنیه دفاعی و امنیتی رویکرد بودجه‌ای کمیسیون امنیت ملی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: رویکرد این کمیسیون تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور با در نظر گرفتن شرایط کشور است.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، با اشاره به جلسات کمیسیون خود در بررسی عملکرد بودجه دستگاه‌ها و پیش‌بینی بودجه دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ گفت: رویکرد کمیسیون امنیت ملی تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور با در نظر گرفتن شرایط کشور است، امروز نمایندگان میزبان معاونان سازمان انرژی اتمی، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل و ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور بود تا در مورد بودجه این دستگاه‌ها بحث و تبادل نظر شود.

او ادامه داد: همچنین سردار حسنی آهنگر رئیس دانشگاه امام حسین(علیه السلام) و سردار اسحاقی معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح در مورد عملکرد و طرح و برنامه بودجه‌ای نهادهای خود نوضیح دادند.

عمویی اظهار کرد: پیش‌تر، در جلساتی با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بودجه وزارت دفاع را بررسی کرده بودیم؛ در این نشست‌‌ها نمایندگان سازمان برنامه و بودجه حضور دارند و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند. اولویت کمیسیون امنیت ملی این است که با توجه به منابع اعتباری محدود کشور، بررسی شود بودجه در جهت تعیین شده چگونه استفاده می‌شود و همچنین چشم انداز سال آتی در بودجه چیست.


بیشتر بخوانید


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: نمایندگان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در کمیسیون تلفیق با پیگیری پیشنهادهای مطرح شده در این کمیسیون به بررسی‌های نظرها خواهند پرداخت.

او در پایان  تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فردا میزبان دستگاه‌هایی از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات است و عملکرد دستگاه‌ها در مورد بودجه به بحث گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار