رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دستگاه‌ها در تدارک انتقام از عاملان شهادت فخری‌زاده هستند/ پیگیری حقوقی ترور سردار سلیمانی سخت است

ذوالنوری گفت: دستگاه ها در تدارک انتقامِ به جا در زمان و مکان مناسب از عاملان شهادت شهید فخری‌زاده هستند.

دستگاه‌ها در تدارک انتقام از عاملان شهادت فخری‌زاده هستند/ پیگیری حقوقی ترور سردار سلیمانی سخت استبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت معاون وزیر دفاع و دانشمند هسته ای کشور، محسن فخری زاده، گفت: دستگاه‌هایی که باید پاسخ دهند و اقدام لازم را انجام دهند، در تدارک اقدام به جا شایسته و متناسب هستند که ان‌شاءالله با انتخاب زمان و مکان آن، انتقام لازم را از دشمن بگیرند.

او ادامه داد: دستگاه امنیتی و جامعه اطلاعاتی ما با جدیت این مسئله را دنبال می‌کنند و موفقیت های خوبی هم داشته‌اند، همچنین سرنخ های مناسبی را به دست آورده اند و با انگیزه اعتقاد و هماهنگی و دلسوزی در پی موضوع هستند.

حجت الاسلام ذوالنوری تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی دیروز جلسه ای را در حدود ۶ ساعت با وزارت اطلاعات داشت که ابعاد مختلف موضوع در کنار سایر مباحث بررسی شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: قوه قضائیه و دستگاه دیپلماسی کشور با جدیت موارد حقوقی و پیگیری های شهادت فخری زاده را دنبال می کنند.


بیشتر بخوانید

فرزند شهید محسن فخری زاده: دشمنان باید از خون فخری‌ زاده‌ها و سلیمانی‌ها بیشتر بترسند + فیلم


حجت الاسلام ذوالنوری بیان کرد: اقدامات موفقیت آمیزی در ابعاد تعقیب و دستگیری عوامل حادثه و راه های جلوگیری از تکرار اینگونه اتفاق ها صورت گرفته است.

او با تأکید بر اینکه انتقام جمهوری اسلامی در جهت بالا بردن هزینه عمل دشمن است تا دست به خطاهای دیگر نزند، ابراز امیدواری کرد که خبرهای خوشی در آینده به مردم کشور برسد.

پیگیری حقوقی ترور حاج قاسم سلیمانی سخت است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پیگیری ابعاد حقوقی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران، گفت: دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه به همراه قوه قضائیه، امور حقوقی و بین المللی ابعاد ترور حاج قاسم سلیمانی را به صورت جدی پیگیری می‌کنند؛ البته این موضوع قدری سخت است، زیرا نظام سلطه به صورت هماهنگ کار می کند و مجامع بین المللی تحت نفوذ این نظام و متأثر از رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند.

حجت الاسلام ذوالنوری یادآور شد: البته جمهوری اسلامی ایران به اصطلاح ضربه شستی را برای انتقام سخت از دشمنان در هدف قرار دادن عین الاسد گرفت. اگرچه بارها اعلام شده است که همه جواب ما آن اقدام نبود و به موقعش ان شاءالله آسیب لازم را در قبال اقدام خبیثانه دشمن انجام خواهیم داد و یقیناً برای دشمن پشیمان کننده خواهد بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
امیدوارم جواب قاطع و واقعی داده بشه طوری که واقعا بازدارندگی ایجاد کنه. زمانش خیلی مهم نیست ولی میزانش ایشاا... کوبنده باشه.
آخرین اخبار