منچستریونایتد و لیورپول به دنبال هم تیمی علیرضا جهانبخش

۲ تیم فوتبال منچستریونایتد و لیورپول به دنبال جذب هافبک تیم برایتون در فصل نقل و انتقالات پیش رو هستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از ESPN تیم فوتبال لیورپول و سرمربی این تیم یورگن کلوپ به دنبال جانشینی برای واینالدوم هافبک ۳۰ ساله خود می‌باشند، هافبکی که در فصل نقل و انتقالات پیش رو با توجه به علاقه سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا به او به احتمال زیاد آنفیلد را به مقصد بارسلونا ترک خواهد کرد.

به همین دلیل کلوپ به دنبال جایگزینی برای هافبک هلندی خود و جذب ایو بیسوما هم تیمی علیرضا جهانبخش در تیم فوتبال برایتون می‌باشد.

اما لیورپولی‌ها تنها مشتری این هافبک ۲۴ ساله اهل مالی نیستند؛ چرا که رقیب لیورپول، منچستر یونایتد هم به دنبال بازیکنی برای جایگزینی ستاره فرانسوی خود پل پوگبا می‌باشد. بازیکنی که طبق گفته‌های مدیر برنامه‌های خود دیگر آینده‌ای در اولدترافورد ندارد و این هافبک خوش تکنیک می‌تواند جایگزین مناسبی برای پوگبا باشد.

از تیم موناکو و همچنین ۲ تیم در لالیگا به عنوان دیگر مشتری‌های این هافبک آفریقایی نام برده می‌شود.

بیسوما که در فصل جاری بهترین بازیکن تیم فوتبال برایتون بوده است، در سال ۲۰۱۸ و با ۱۵ میلیون یورو از تیم فوتبال لیل به برایتون پیوست و از آن زمان به یکی از بازیکنان اصلی برایتون در لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است. قرارداد بیسوما با برایتون تا پایان سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار