در خراسان جنوبی؛

پویش گرمای مهربانی به مرحله اختتامیه خود رسید

مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از اختتامیه پویش گرمای مهربانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، کاظمی مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی گفت: پویش گرمای مهربانی با همکاری مرکز جامع تحکیم خانواده در شهرستان بیرجند برگزار شده است.

او افزود: در این پویش تعداد ۱۰ بخاری و بیش از ۵۰۰ کلاه و شال گردن برای نیازمندان تهیه شده است.


بیشتر بخوانید


کاظمی بیان کرد: با توجه به اینکه شب یلدا را در پیش داریم تعداد ۳۶۰ بسته یلدایی که شامل میوه، شیرینی، شکلات، بسته‌های بهداشتی و مرغ می‌شود را تهیه و بین نیازمندان و ایتام توزیع خواهیم  کرد.

مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی اظهار کرد: ارزش ریالی این بسته‌ها بیش از ۷۰ میلیون تومان است که بخش اعظم آن توسط خیرین و نیکوکاران استان تامین شده است.

او با اشاره به اینکه این بسته‌ها میان نیازمندان و خصوصا ایتام توزیع خواهد شد، تصریح کرد: این پویش در ۵ شهرستان بیرجند، درمیان، نهبندان، سربیشه و زیرکوه اجرایی خواهد شد.

همکاری بیش از ۱۵۰ بافنده جهادگر در پویش مهربانی

زرگر مدیر عامل مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی گفت: این مرکز با هم افزایی مرکز تخصصی رسانه یاران در اختتامیه پویش گرمای مهربانی، بسته‌هایی را برای کودکان یتیم و نیازمند تهیه و توزیع خواهد کرد.

او افزود: در این پویش از حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ نفر از بافندگان جهادی و افتخاری بهره بردیم و نخ مورد نیاز نیز از سوی خیرین تامین شد و متناسب با فصل سرما کلاه و شال گردن‌هایی در این بسته‌ها تعبیه شده است که در شب یلدا به دست نیازمندان خواهد رسید.

زرگر بیان کرد: براساس برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته حدود ۵۰۰ دست کلاه و شال گردن آماده و به دست ایتام و نیازمندان خواهد رسید.

مدیر عامل مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی تصریح کرد: شناسایی کودکان نیازمند توسط مراکز نیکو کاری انجام شده و با توجه به اینکه این کودکان پرونده‌هایی را در این مراکز دارند و از قبل شناسایی شده اند، بحث بضاعتشان مورد تایید قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار