مقام پیشین آمریکایی: ترامپ با پوتین سازش کارانه برخورد می‌کند

الیزابت نیومن از رفتار سازش کارانه رئیس جمهور آمریکا با روسیه انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ام اس ان بی سی، الیزابت نیومن، مقام پیشین وزارت امنیت داخلی آمریکا گفت: ترامپ با پوتین رابطه‌ای سازش کارانه دارد که به منافع آمریکا آسیب می‌رساند.

نیومن خاطر نشان کرد: دونالد ترامپ فردی زودرنج است که زود عصبانی می‌شود و توهین‌های سیاسی وی اغلب سبب می‌شود که در اقدامات کارشناسان در حفاظت از امنیت ملی داخلی سنگ اندازی شود.

وی درباره زمان وقفه انتقال قدرت بین تیم ترامپ و تیم بایدن افزود: ما تحت حمله سایبری قرار داریم. آمریکا شاهد یک حمله سایبری گسترده بوده که بخش نظامی ما را هم درگیر خود کرده است. جنبه‌های مختلفی برای پاسخگویی به آن وجود دارد. برای کشف و درک گستردگی و اندازه این حمله سایبری باید اقدامات زیادی صورت گیرد. زمانی برای تلف کردن وجود ندارد. حقیقتا این یکی از نخستین موضوعاتی است که دولت بایدن باید از روز نخست به آن رسیدگی و پاسخگویی کند.

نیومن تصریح کرد: اینگونه احساس می‌شود که پوتین بر روی ترامپ اثرگذاری دارد. به نظر می‌رسد که او در اینجا نوعی سازش کاری کرده است. هیچ توجیه معنادار دیگری نمی‌توان درباره این روابط ویژه با روسیه یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار