محمد بن حمد الهاجری:

روابط ایران و قطر همراه با مهر و دوستی است

سفیر قطر در ایران تاکید کرد: تاریخی بودن روابط دو جانبه قطر و ایران تاکنون ثابت شده و روابط بین ملت‌های دو کشور، روابطی همراه با مهر و دوستی است.

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بن حمد الهاجری سفیر قطر در تهران در سخنانی به مناسبت روز ملی دولت قطر گفت: به مناسبت روز ۱۸ دسامبر، سالروز نهادن سنگ بنای تاسیس کشورمان توسط شیخ جاسم بن محمد بن ثانی (رحمه الله) در سال ۱۸۷۸ میلادی، صمیمانه‌ترین تبریک و تهنیت‌ها را به والاحضرت امیر جان نثار شیخ تمیم بن حمد آل ثانی تقدیم می‌نماییم.

همچنین این روز را به بنیانگذار دولت مدرن قطر والا حضرت امیر پدر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی (حفظه الله) که در دوره ایشان دولت قطر شاهد موفقیت‌ها و عزت و پیشرفت و شکوفایی شد، و نیز به معاون امیر شیخ عبدالله بن حمد آل ثانی (حفظه الله)، نخست وزیر و وزیر کشور شیخ خالد بن خلیفه آل ثانی و به ملت عزیز قطر تبریک عرض می‌نماییم؛ و شادی خود به مناسبت روز ملی را با دولت جمهوری اسلامی ایران وملت دوست، ملت ایران، به اشتراک می‌گذاریم تا تاکید کنیم که تاریخی بودن روابط دو جانبه قطر و ایران تا کنون ثابت شده، و روابط بین ملت‌های دو کشور، روابطی همراه با مهر و دوستی است.

از خدای عز و جل نیز می‌خواهیم که کشور مان را از هر گونه گزندی محافظت کند و این مناسبت را با صحت، سلامتی، و امنیت به ما بازگرداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار