بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۱)؛

از دانلود آیکون پک خامه‌ای تا دانلود برنامه ویرایشگر و افکت گذاری تصاویر

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۰۱)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۹۸)

دانلود برنامه AccuWeather Platinum 7.5.1.9 – پیش‌ بینی وضعیت آب و هوا

آب‌وهوای دنیا همواره در حال تغییر است و پیش‌بینی این تغییرات توسط انسان بدون کمک ابزار لازم سخت است. انسان با گذر زمان ابزاری را ساخته تا بتواند شرایط جوی را به نحوی بهتر شناسایی کند.

با توسعه علم فناوری، حالا برنامه‌های گوشی‌های هوشمند می‌توانند با دریافت اطلاعات لازم از منابع مختلف، کاربران را در جریان شرایط آب‌وهوایی قرار دهند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند AccuWeather Platinum است.

نرم افزار AccuWeather Platinum برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیق هواشناسی را در اختیار داشته باشند بسیار مناسب است. این برنامه را می‌توان جزو بهترین گزینه‌های موجود در دنیا قرار داد.

دانلود برنامه AccuWeather Platinum

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Creamypro Icon pack 1.0.3 – آیکون پک خامه‌ای اندروید

یکی از مواردی که افراد زیادی به آن توجه دارند، داشتن رابط کاربری جذاب برای تلفن همراه است. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب است و هدف آن جلوگیری از خستگی کاربر در حین کار با تلفن همراه است.

نرم‌افزار Creamypro Icon pack از جمله نرم‌افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید و به راحتی می‌توانید تعداد زیادی از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب را در دسترس داشته باشید. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید محیط تلفن همراه خود را تغییر دهید و آن چیزی که دوست دارید را خلق کنید.

از ویژگی‌های بارز دیگر نرم‌افزار Creamypro Icon pack می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره داشت، چراکه بیش از ۱۴۰۰ آیکون متنوع و گوناگون در دل این نرم افزار فوق العاده تعبیه شده و برای دسترسی به آن‌ها با هیچگونه محدودیتی روبه‌رو نخواهید بود.


دانلود
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Minecraft 1.16.210.51 – بازی محبوب و پرطرفدار ماینکرفت

عنوان ماینکرفت یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های جهان است که ابتدا برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی پس از استقبال بالای کاربران برای تلفن‌های هوشمند نیز عرضه شد و حالا کاربران در سراسر دنیا می‌توانند توسط گوشی‌های خود و اتصال به اینترنت با دوستان خود رقابت کنند.

این بازی یک دنیای جهان باز دارد که در آن کاربران باید با استفاده از مصالح مختلف خانه ساخته و از آن محافظت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با زامبی و موجودات مختلف بجنگند و برای خود اسلحه بسازند. این بازی همچنین امکان پرورش حیوانات را نیز به مخاطبین می‌دهد و می‌توان گفت بر خلاف طراحی ساده، باطن پیچیده و پرباری دارد.

دانلود Minecraft


دانلود Caelus Black Icon Pack 3.5 – آیکون پک «کیلوس بلک»

یکی از مواردی که افراد زیادی به آن توجه دارند، داشتن رابط کاربری جذاب برای تلفن همراه است. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب است و هدف آن جلوگیری از خستگی کاربر در حین کار با تلفن همراه است.

نرم‌افزار Caelus Black Icon Pack – Black Linear Icons از جمله نرم‌افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید و به راحتی می‌توانید تعداد زیادی از آیکون‌های مشکی را در دسترس داشته باشید. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید محیط تلفن همراه خود را تغییر دهید و آن چیزی که دوست دارید را خلق کنید.

از ویژگی‌های بارز نرم‌افزار Caelus Black Icon Pack – Black Linear Icons می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره داشت، چراکه بیش از صدها آیکون متنوع و گوناگون سیاه در دل این نرم افزار فوق العاده تعبیه شده و برای دسترسی به آن‌ها با هیچگونه محدودیتی روبه‌رو نخواهید بود.


دانلود Caelus Black Icon Pack
 

دانلود Pomelo 3.0.101 – برنامه ویرایشگر و افکت گذاری تصاویر

نرم افزار Pomelo – Photo editor & filter by BeautyPlus PRO با دارا بودن امکانات و افکت‌های بسیار، به یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های ویرایش عکس تبدیل شده است.

این نرم افزار با ارائه صدها افکت و فریم به شما  امکان می دهد عکس‌های خلاقانه‌ای ایجاد  و تصاویر را به کاریکاتور تبدیل کنید. با نصب این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی در تلفن همراه خود، تصاویر دلخواه را ویرایش کنید و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

همچنین شما می‌توانید به راحتی متن‌هایی فوق حرفه‌ای با فونت‌های زیبا بر روی عکس‌ها اضافه کنید و از قابلیت کاریکاتور ساختن برخوردار شوید. نرم افزار Pomelo خروجی‌های بسیار باکیفیت را در اختیار کابران خود قرار می‌دهد.


دانلود Pomelo
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود MyRadar Weather Radar Pro 8.12.0 – رادار دقیق هواشناسی

دانستن وضعیت آب و هوا می‌تواند در بعضی مواقع کمک زیادی به ما کند. فرض کنید برای آخر هفته برنامه خارج از شهر دارید؛ اگر ندانید که قرار است در آن بازه زمانی هوا چگونه باشد ممکن است با یک باران ناگهانی غافلگیر شوید اما اگر زودتر به فکر بررسی آب و هوا باشید می‌توانید با اطمینان بیشتری برنامه ریزی کنید. 

حتی برای لباس پوشیدن نیز شما می‌توانید از برنامه‌های پیش‌بینی هوا استفاده کنید تا متوجه شوید بهتر است فردا لباس سبک بپوشید یا بارانی ، زیرا ممکن است هوا بارانی باشد. در بین همه نرم افزارهای پیش‌بینی آب و هوا، MyRadar Weather Radar یکی از بهترین‌ها است.

از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به محل قرار دادن مکان‌ها و موقعیت‌های دلخواه در لیست علاقه‌مندی‌ها برای دسترسی سریع، هشدارهای آب و هوایی برای هشدار دادن در مواقع بحرانی برای اطلاع کاربران و دارا بودن یک محیط کاربری ساده، آسان و کاربر پسند به دور از هیچگونه ابهام اشاره کرد.


دانلود MyRadar Weather Radar Pro

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox Nightly 201213.17.01 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Nightly

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Pro Mp3 player – Qamp 1.1.126 – موزیک پلیر زیبا و کامل

امروزه گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای جدایی نا‌پذیر بیشتر انسان‌ها در طول روز است. به همین دلیل تاکنون تعداد زیادی موزیک پلیر ساخته شده‌اند تا در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب با یکدیگر به رقابت بپردازند.

در این میان بعضی از نرم‌افزارها بهتر از گزینه‌های دیگر هستند و می‌توان آن‌ها را در دسته جذاب‌ترین موزیک پلیرها قرار داد. نرم افزار Pro Mp3 player – Qamp یکی از آن‌هاست. برنامه مذکور توسط تیم برنامه نویسی QAPP توسعه یافته و توانسته در مدت کوتاه طرفداران بسیاری را کسب کند.

شما با داشتن این موزیک پلیر می‌توانید هم به آهنگ‌های خود در حس و حالی دیگر گوش فرا دهید و هم از امکانات دیگر این نرم‌‌افزار استفاده کنید. چند مورد از ویژگی‌های این موزیک پلیر در ادامه آورده شده است.

 
دانلود Pro Mp3 player – Qamp

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود RS File Manager 1.6.7.1 – فایل منیجر آر اس اندروید

برنامه RS File Manager : File Explorer EX یک نرم افزار مدیریت پوشه قدرتمند برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که  جزو بهترین برنامه‌های مدیریت فایل به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکاناتی کاملا رایگان و بسیار کامل است و به طور کامل از اتصال فلش مموری به گوشی پشتیبانی می‌کند.

این نرم افزار به کاربران امکان مشخص کردن فایل‌‌‎‌های مهم‌تر برای پیدا کردن سریع‌تر آن‌ها را به کاربران می‌دهد. علاوه بر این به دقت میزان استفاده نرم افزارها از فضای رم و ذخیره سازی گوشی را یز نمایش خواهد داد. نرم افزار RS File Manager: File Explorer EX توسط تیم برنامه نویسی RS Mobile Group توسعه داده شده است. کاربران این برنامه می‌توانند به حافظه‌های ابری مانند وان درایو، گوگل درایو، دراپ باکس دسترسی داشته باشند و به آن‌ها متصل شوند.

دانلود RS File Manager
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Polaris Office 9.0.11 برنامه آفیس پولاریس

برنامه Polaris Office یک نرم‌افزار ساده و کلاسیک است که برای اجرای فایل‌های آفیس ساخته شده است. با داشتن این نرم‌افزار کاربران دیگر نیازی نیست که از باز نشدن فایل‌های آفیس در دستگاه اندرویدی خود نگران باشند.

این نرم افزار در محیطی بسیار ساده فایل‌های اکسل، ورد، پاور پوینت و پی دی اف افراد را اجرا کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهد این فایل‌ها و پوشه‌ها را همیشه با خود داشته باشید.

با استفاد از این نرم‌افزار کاربران می‌توانند فایل‌هایی را با فرمت‌های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن‌ها را ویرایش کنند.

دانلود Polaris Office
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.