بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۰)؛

از دانلود برنامه یادگیری کامل برنامه نویسی تا دانلود برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۰۰)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۹۸)

دانلود Mimo: Learn to Code Premium 3.12 – نرم افزار یادگیری اصولی و کامل برنامه نویسی

برنامه نویسی یکی از شغل‌های کاربردی و پردرآمد حال حاضر است. همه چیز در دنیای فناوری برای ساخته شدن به این علم نیازمند است و کسانی که کدنویسی بلد باشند می‌توانند در زمان حاضر بسیار موفق باشند.

به همین دلیل برنامه‌هایی توسعه یافته‌اند که می‌توانند به شما در زمینه یادگیری برنامه‌ نویسی یاری کنند. یکی از بهترین و معروف‎ترین برنامه‌های آموزش برنامه‌ نویسی Mimo: Learn to Code Premium Unlocked است. شما با استفاده از این برنامه در گوشی یا تبلت خود می‌توانید با اصول و به صورت کامل برنامه‌ نویسی را فرا بگیرید.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به ارائه دوره های آموزشی بیش از سیزده زبان مختلف و متنوع، آشنایی با اصول اولیه  ساخت یک نرم افزار، بازی، اتوماسیون و یا تبدیل شدن به یک هکر اخلاقی، خودکار ساختن زندگی روزمره خود و آموزش هایی کامل و سرگرم کننده برای افزایش بازدهی یادگیری   اشاره کرد.

 

دانلود Mimo: Learn to Code Premium

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود WhatsApp Messenger Beta 2.20.207.11 – جدیدترین و آخرین نسخه بتا از واتس‌ اپ

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتس‌اپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتس‌اپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.

 

دانلود WhatsApp Messenger
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Smart Scan Pro: PDF Scanner 2.3.5 – برنامه اسکن اسناد

تاکنون مدارک و رسیدها از اهمیت بالایی برخوردار بودند به طوری که افراد برای حفاظت و نگه‌داری از آن‌ها دقت بالایی را به خرج می‌دادند. با گذر زمان و رشد فناوری شرکت‌های مختلف تصمیم گرفتند با ارائه نرم افزارهای جدید مدارک را در گوشی‌های هوشمند جای دهند و حفاظت از آن‌ها را ساده سازند.

اکنون شرکت Universeapps با انتشار برنامه Smart Scan به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان از مدارک خود با کیفیتی مناسب تصویربرداری کنید و آن‌ها را به شکل فایل PDF درآورید.

نرم افزار Smart Scan Pro: PDF Scanner ابزاری قدرتمند برای اسکن اسناد در گوشی‌های هوشمند است. این نرم افزار قابلیتی به شما می‌دهد تا بتوانید در هر زمان که می‌خواهید مدارک خود را به سرعت اسکن و در فایل‌های JPEG یا PDF در گوشی خود ذخیره کنید. این نرم افزار در گوگل پلی نمره عالی ۴.۳ از ۵.۰ را کسب کرده است.


دانلود Smart Scan Pro: PDF Scanner


دریافت دانلود منیجر 11.2 ADM برای اندروید - برترین دانلودمنیجر

زمان انتظار برای دانلود یک نرم افزار از اینترنت یکی از طاقت فرساترین کارها است، به این منظور همه به دنبال راه حلی برای حل این مشکل می‌گردند.

برخی سرعت اینترنت خود را بالا می‌برند و برخی از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده می‌کنند تا سرعت دانلود را هم افزایش دهد. یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود برای گوشی های هوشمند اندرویدی Advanced Download Manager است.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند به راحتی و با سرعت بالا پوشه‌های دلخواه خود را دانلود کنند و تا سه عدد فایل را به صورت هم زمان از فضای اینترنت دریافت کنند.


دانلود ADM
 

دانلود My Daily Planner 1.5.2.3 – نرم‌ افزار مدیریت وظایف و کارهای روزانه

برنامه‌ریزی روزانه یک امر مسلم برای انسان‌های موفق است، اگر می‌خواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید، باید برنامه‌ریزی روزانه مناسب داشته باشید.

برای انجام برنامه‌ریزی مناسب و دقیق، ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی My Daily Planner: To Do List, Calendar, Organizer را پیشنهاد می‌کنیم.

با این برنامه کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های خود را طبق تاریخ و اولویت‌هایشان زمان‌بندی کنند و هیچ‌ زمان آن‌ها را فراموش نکنند. نرم افزار My Daily Planner: To Do List, Calendar, Organizer همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد

دانلود My Daily Planner
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود PhotoGrid v7.82 - برنامه ویرایش و ترکیب تصاویر

برنامه Photo Grid یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیاست که در زمینه‌ ساخت و ایجاد عکس‌های کلاژ، لقب بهترین برنامه عکاسی را از آن خود کرده است.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید زیباترین، حرفه‌ای‌ترین و جذاب‌ترین عکس‌های کلاژ را بسازید. با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع‌ترین زمان ممکن، عکس‌های موجود در گالری موبایل خود را به یکدیگر بچسبانید، افکت‌هایی خیره‌کننده و یا قاب‌های بسیار زیبا را به آن بیافزایید و یک عکس شبکه‌ای خارق العاده را بسازید. این نرم افزار همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد در صورت تمایل به استفاده از گزینه‌های موجود تصاویر خود را به صورت مستقیم در شبکه‌های اجتماعی دیگر بارگذاری کنند.


دانلود Photo Grid

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود OpenSignal 7.11.2 برنامه تست سرعت اینترنت برای اندروید

برنامه 3G 4G WiFi Maps & Speed Test (OpenSignal)  به شما این امکان را می‌دهد تا پوشش و سیگنال‌های انواع شبکه‌های بی‌سیم مانند GSM, CDMA, 4G, 3G, 2G و WiFi را پیدا کنید و بدین ترتیب و با یافتن بهترین سیگنال، سرعت دریافت اطلاعات را بهبود بخشید.

توسط این برنامه می‌توانید سیگنال‌های اطراف خود را ردیابی کرده، اطلاعات آن ها را مشاهده کنید و جهت قرارگیری آنتن آن‌ها را ببینید و نیز قدرت و سرعت آنها را تست کنید. این برنامه سیگنال‌ها را به صورت راداری بر روی نقشه GPS گوشی نشان می‌دهد.

این برنامه از اپراتورهای ایرانی پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد آن‌ها را شناسایی کنند. همچنین ویژگی Speedtest به افراد اجازه می‌دهد تا سرعت واقعی اتصال خود را مشاهده کنند.

دانلود OpenSignal

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Music player – pro version 4.5.5 – موزیک پلیر اندروید

باتوجه به علاقه انسان‌ها به موزیک و اهمیتی که موسیقی در کارهایشان دارد، تا به امروز موزیک پلیرهای زیادی ساخته شده‌ است. رقابت بین اپلیکیشن‌های موزیک پلیر در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب خود قابل مشاهده است و هر روز شاهد رشد این نرم افزارها هستیم.

نر‌م افزار  Music player – pro version یکی از قدرتمند‌ترین موزیک‌پلیرها است که در گوکل‌پلی منتشر شده است و از انواع فرمت‌های موزیک‌هم پشتیبانی می‌کند، همچنین ۵ باند اکولایزر این نرم‌افزار باعث می‌شود صدای خروجی را متناسب با سبک موزیک تنظیم کرده و یک صدای بدون نقص را دریافت کنید.


 
دانلود Music player – pro version 4.5.5 – موزیک پلیر اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Meteogram Weather 2.3.10 – هواشناسی پیشرفته متئوگرام

نرم افزار Meteogram Weather ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هوا است. این نرم افزار با هزاران بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای هواشناسی گوشی‌های هوشمند معرفی شده است. این نرم افزار فوق هوشمند امکان دسترسی به اطلاعات دقیق آب و هوایی در هر زمان و مکانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های نسخه جدید Meteogram Weather می‌توان به دسته‌بندی پیش‌بینی‌ها به دو صورت کوتاه و بلند مدت اشاره کرد که در قالب پیش‌بینی‌های ۲۴ الی ۴۸ ساعته و ۱۰ روزه  نمایش داده می‌شوند. شما می‌توانید با داشتن این نرم  افزار به راحتی آب و هوای محل زندگی خود را برای چند روز آینده متوجه شوید.


دانلود Meteogram Weather
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود AZ Screen Recorder 5.8.0 برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش

برنامه AZ Screen Recorder نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید از صفحه گوشی خود فیلمبرداری کنید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید در حال فیلمبرداری از صفحه گوشی، با میکروفن موبایل صدای خود را ضبط کنید و فیلم آموزشی، تبلیغی بسازید.

برنامه فوق‌العاده AZ Screen Recorder به گیمرها اجازه می‌دهد در صورت تمایل هنگام بازی با گوشی خود از مراحل طی شده ویدئو ضبط کنند و یا آن را به صورت زنده استریم کنند. این نرم افزار از دوربین جلو هنگام ضبط فیلم از صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند و افراد می‌توانند با کمک این قابلیت همانند یک استریمر حرفه‌ای بازی خود را به صورت زنده در فضای مجازی به نمایش بگذارند. برنامه AZ Screen Recorder همچنین به افراد اجازه می‌دهد کیفیت ویدئوهای ضبط شده را انتخاب کنند تا در زمان ارسال حجم کمتری داشته باشند.


دانلود AZ Screen Recorder
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار