دستگیری سارقان با لباس مبدل بابانوئل!

ماموران پلیس با پوشیدن لباس بابانوئل چند سارق را در حال انجام سرقت دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماموران پلیس در کالیفرنیای آمریکا در پوشش لباس بابانوئل توانستند چند سارق را حین ارتکاب جرم دستگیر کنند. در این عملیات که در محله «ریورساید» واقع در شرق لس آنجلس انجام شد ماموران پلیس در حالی که لباس بابانوئل بر تن داشتند توانستند چند نفر از جمله دو سارق خودرو را حین ارتکاب جرم دستگیر کنند.

این دو سارق خودرو روز پنجشنبه در مقابل یک مرکز خرید قصد سرقت خودرو را داشتند که ناکام ماندند.


بیشتر بخوانید


در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است لحظه تلاش سارقان برای سرقت خودرو و همچنین لحظه گرفتار شدن آن‌ها را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که یکی از سارقان با سوار شدن به خودرو در پارکینگ قصد سرقت آن را دارد ناکام می‌ماند. در صحنه دیگر نیز پلیس در لباس مبدل همدست این سارق را دستگیر می‌کند. در این ویدئو صدای پلیس شنیده می‌شود که خطاب به سارق می‌گوید: «زانو بزن!» در این لحظه سارق به ماموران پلیس پاسخ می‌دهد: «چه اتفاقی دارد می‌افتد؟»

بنا به بیانیه پلیس محلی کالیفرنیا، یکی از ماموران پلیس متوجه تلاش این سارقان برای سرقت یک خودروی هوندای سفیدرنگ در پارکینگ مرکز خرید شده بود. خودوری سرقت شده هوندا در نزدیکی محل سرقت در حالی که در خیابان رها شده بود کشف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار