خوش شانسی مربی پس از حمله غافلگیرانه ببر!

مربی ببر در حال اجرای نمایش سیرک بود که مورد حمله ناگهانی و غافلگیرانه ببر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله ببر به مربی خود در سیرکی در چین را به تصویر می‌کشد. در این حادثه این مربی سیرک در مقابل چشمان وحشت زده تماشاچیان با خوش شانسی از مرگ گریخت. این اتفاق در تاریخ ۱۱ دسامبر و در شهر «هِدی» در منطقه وِنژی واقع در استان شانژی در شمال چین رخ داد.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه و حمله ببر را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این ببر در حال قدم زدن و نزدیک شدن به مربی خود دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان این ببر به مربی خود حمله ور شده و او را نقش بر زمین می‌کند. در این لحظه زنی که در نزدیکی این مربی ایستاده بود وارد عمل شده و با فراری دادن ببر به همکارش کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو صدای یک زن شنیده می‌شود که فریاد می‌زند: «عجله کنید، او را نجات دهید.» در انتهای ویدئو این مرد در حالی که به شدت دچار جراحت شده است در حال انتقال به بیمارستان دیده می‌شود. بنا به گفته یک پلیس همکار زن مربی سیرک نیز که برای نجات او وارد عمل شده بود در این حادثه دچار جراحت شد.

بنا به ادعای آقای لی، این ببر دارای دندان نبود و به همین خاطر در این حادثه مربی سیرک بصورت جدی دچار جراحت نشد. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی در چین با خشم کاربران محلی همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «واقعا هدف از اجرای چنین سیرک‌هایی چیست؟ دندان‌های یک حیوان را کشیده اند و با شلاق به آن می‌زنند؟ ایا انتظار واکنش دیگری از این ببر داشتید؟» کاربر دیگری نوشت: «سیرک‌ها را بایکوت کنید. ببر‌ها چنین زندگی‌ای را دوست ندارند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۵ دی ۱۳۹۹
چرا حیواناتو اذیت میکنید چرا ازادشون نمیکنید
آخرین اخبار