شوکت خبر داد؛

وصول ۴۰ هزار میلیارد تومان مطالبات تامین اجتماعی از دولت

عضو هیات امنا سازمان تامین اجتماعی گفت: ۴۰ هزار میلیارد تومان از مطالباتمان را از دولت به شیوه‌های مختلف دریافت کردیم.

اکبر شوکت عضو هیات امنا سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اخبار از خروج بنگاه داری تامین اجتماعی، اظهار کرد: سهام شستا، سهام با ارزشی است و زمانی که شستا بورسی شد مخالف این اقدام بودم چرا‌که بورسی شدن نحوه خرید و فروش را آسان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با بورسی شدن شستا شاهد اتفاقات خوب و کم سابقه‌ای در این بنگاه بوده‌ایم، گفت: مدتی پیش مجمعی برگزار شد و برنامه ریزی برای مدیریت شستا در این مجمع صورت گرفت و دیگر مانند سنوات گذشته پشت درب‌های بسته نبود.


بیشتر بخوانید


این عضو هیات امنا سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: تقریبا در ۸۰ درصد حجم سرمایه گذاری ها، از بنگاه داری خارج شده ایم، اما فقط در ۲۰ درصد سرمایه گذاری‌ها بنگاه دار هستیم و تا پایان برنامه ششم توسعه امید داریم که به طور کامل از بنگاه داری خارج شویم.

شوکت درباره آخرین وضعیت وصول مطالبات تامین اجتماعی از دولت، گفت: ۴۰ هزار میلیارد تومان از مطالباتمان را از دولت به شیوه‌های مختلف دریافت کردیم که در طول تمام این سال‌ها اقدامی بی سابقه بود. سال‌های گذشته فقط سالیانه ۷ یا ۸ هزار میلیارد تومان از مطالبات را دریافت می‌کردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار