هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

اهمیت باغ‌های تهران علت حساسیت اعضای شورای شهر

ريیس شورای شهر تهران درباره اهمیت باغ های سطح شهر تهران و حساسیت اعضای شورا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و پنجاه ششمین جلسه علنی شورای شهر که امروز سه‌شنبه ۲۵ آذر ماه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنده امروز در ابتدای جلسه بصورت مجازی حاضر بودم و امروز عمدتا به موضوع باغ‌ها توجه شد و ۹ باغ تعین  تکلیف شدند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا سخنگوی شورای شهر توهین می‌کند و انتقادات سختی دارد اظهار کرد: علت، شفافیت شورای شهر و مطرح شدن موضوع باغ‌ها است زیرا در گذشته باغ‌ها در جلسه غیر علنی مطرح میشدند، اما امروز این موضوع در جلسه علنی مطرح می‌شود.

هاشمی ادامه داد: درحال حاضر ته مانده باغ‌های تهران وجود دارد و به همین دلیل حساسیت برای باغ‌ها زیاد شده است و همین اهمیت ممکن است منجر به اعتراض اعضا شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره پرونده باغ‌ها گفت: سالانه حدود ۱۰ هزار پرونده تقاضای ساخت دارند، اما شاید ۱۰۰ مورد آن وارد شورا شود که یکی از راه‌های تعین و تکلیف آن‌ها رای اعضا است و ما درمورد هر ملکی که فکر می‌کنیم نمی‌توانیم درباره آن به نتیجه برسیم به رای اعضا مراجعه میکنیم.

وی ادامه داد: ۶۳ پرونده به شورا آمده است که ۴۰ مورد آن، هم در گذشته هم درحال حاضر باغ معرفی شده‌اند و برای توجه به باغ‌ها جلسات متعددی برگزار کردیم و قرار است دوباره در صحن مطرح شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار