در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن ۹ پلاک‌ثبتی در پایتخت

اعضای شورای شهر تهران باغ بودن یا نبودن ۹ پلاک ثبتی در پایتخت را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، باغ بودن یا نبودن ۹ پلاک ثبتی پایتخت در دستور کار دویست و پنجاه ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه ۲۵ آذر ماه برگزار شد قرار گرفت.

اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاکهای ثبتی به شماره ۱۱۶/۵۵۴۸۸/۴۲، ۱۱۶/۵۵۴۷۸/۹۲، ۱۱۶/۵۵۴۹۰/۴۳، ۱۱۶/۵۵۴۸۹/۵۱ را در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۲۰ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. گفتنی است پلاک مذکور به مساحت ۳۳۰۰ متر مربع در منطقه ۲ و در خیابان سعادت آباد واقع شده است.

اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۶۹/۲۱۲۳، ۶۹/۱۶۸۴ در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۶ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند گفتنی است پلاک مذکور به مساحت ۷۲۲ متر مربع در منطقه ۱ خیابان درکه واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۴۳۷۹/۱در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با رای ۱۱ موافق به باغ نبودن آن رای دادند. گفتنی است پلاک مذکور به مساحت ۵۷۸ متر مربع در منطقه ۱۲ خیابان هدایت واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۱۱۶/۲۳۶۱ را در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۳ رای موافق به باغ نبودن آن رای دادند. گفتنی است پلاک مذکور به مساحت ۳۶۳۹ متر مربع در منطقه ۲۰ شهر ری واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۳۴۵۴/۱۱/۱ در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۵ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. گفتنی است پلاک مذکور به مساحت ۴۸۳ متر مربع در منطقه یک خیابان الهیه واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۳۲۱۵/۱ در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۶ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند گفتنی است پلاک مذکور به مساحت ۴ هزار ۶۸ متر مربع در منطقه یک در خیابان الهیه واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۹۱۲/۱۷، ۹۱۲/۲۰در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۶ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند گفتنی است پلاک مذکور به مساحت ۱۸۰۵ متر مربع در منطقه یک خیابان دربند واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۳۴۴۰/۲در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۵ رای موافق به باغ نبودن آن رای دادند گفتنی است پلاک مذکور به مساحت ۴۸۳ متر مربع در منطقه یک خیابان ولیعصر واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۳۴/۵۱۲۹/۵در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۵ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. گفتنی است پلاک مذکور به مساحت ۵۹۵ متر مربع در منطقه یک بلوار اندرزگو واقع شده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار