رسولی‌نژاد در صحن علنی:

هیئت رئیسه نوبت‌ ارائه دستورهای صحن را تغییر می‌دهد

سخنگوی کمیسیون صنایع با انتقاد از اینکه هیئت رئیسه نوبت‌ ارائه دستورهای صحن را تغییر می‌دهد، گفت: سه ماه از ارائه طرح یک فوریتی در مورد زنجیره فولاد گذشته و به آن پرداخته نشده است.

هیئت رئیسه نوبت‌ ارائه دستورهای صحن را تغییر می‌دهدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، سید احمد رسولی‌نژاد، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به آیین نامه داخلی پارلمان، خطاب به نیکزاد رئیس جلسه، گفت: با وجود اینکه حدود سه ماه از گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد زنجیره فولاد می‌گذرد، اما متأسفانه اگرچه در دستور صحن قرار دارد، به آن پرداخته نشده است. سه ماه از ارائه این طرح یک فوریتی گذشته است؛ هیئت رئیسه نوبت‌ ارائه دستورهای صحن را تغییر می‌دهد.

او ادامه داد: در این باره حتی آقای کریمی قدوسی توییت کردند که چرا کمیسیون صنایع در این خصوص کوتاهی می‌کند؟! هیئت رئیسه، طرح کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها را در مورد انتخابات شوراها در نوبت سوم دستور صحن قرار داد، در صورتیکه صحن علنی پیش از این، تنها در مورد قانون انتخابات ریاست جمهوری رأی داد تا در صحن علنی مطرح شود. اکنون هم گزارش کمیسیون صنایع را مورد چهارم گذاشته‌اید.

رسولی نژاد تصریح کرد: تحقیق و تفحص در مورد شرکت‌های خودروسازی مگر چقدر وقت مجلس را می‌گیرد؟ ما هم درباره طرح فولاد و خودرو زیر سوال رفته‌ایم.


بیشتر بخوانید


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن تأکید کرد: چند صد هزار میلیارد تومان تخلف اتفاق افتاده است و این طرح باید تصویب شود، اما این قول را از طرف کمیسیون صنایع و معادن می‌دهیم که شما اجازه دهید کلیاتش تصویب شود و بلافاصله در کمیسیون در کوتاه‌ترین زمان و با دقت لازم، جزئیات را تصویب کنیم تا نگرانی مردم و نمایندگان برطرف شود.

او گفت: آیین نامه داخلی بیان می‌کند که هرگاه کمیسیون همراه با گزارش، پیشنهادی برای تصویب در مجلس ارائه کند، با رعایت مفاد آیین نامه داخلی در دستور حداقل دو هفته بعد مجلس قرار خواهد گرفت و مطابق آیین‌نامه داخلی رسیدگی می‌شود. به دنبال گزارشی که کمیسیون صنایع و معادن در خصوص زنجیره فولاد ارائه کرد، بنا شد طرح  بلافاصله آماده شود که آماده شد و طبق قاعده، همان‌طور که در ماده ۱۵۹ آیین نامه آمده است، کمیسیون طی یک هفته گزارش ارائه داد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار