لزوم رفع مشکل پس زدگی فاضلاب شهر چمران/ شبکه فاضلاب ترمیم می‌شود

معضل پس زدگی فاضلاب در شهر شهید چمران بندر ماهشهر برای تردد شهروندان مشکلاتی را به وجود آورده است.

حسینی شهروند ساکن شهر شهید چمران بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از بارندگی‌های اخیر ما شاهد آبگرفتگی شدید در شهر بندر امام خمینی (ره) و شهر شهید چمران بودیم که اقداماتی برای رفع آن صورت گرفت.

او بیان داشت: اکنون که نزدیک به ۲ هفته از آن بارندگی می‌گذرد و مسئولان کشوری و استانی بازدید‌ها و بررسی‌های خود را از مناطق آبگرفته انجام دادند، اما همچنان پس زدگی فاضلاب معابر شهر شهید چمران مشکلات فراوانی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

حسینی افزود: مشکل تردد شهروندان، بوی نامطبوع فاضلاب و همچنین چهره نامناسبی که شهر به خود گرفته است مستلزم تلاش مسئولان شهرداری و اداره آب و فاضلاب است تا این معظل برطرف شود.

شیرانی مدیر آب و فاضلاب شهر چمران در این زمینه گفت: از سوی نیروهای اداره آب و فاضلاب مشکل پس زدگی فاضلاب در فاز یک شهر شهید چمران و خیابان‌های ولایت ۳ و صداقت بررسی شد.

او در ادامه تصریح کرد: فاضلاب فاز یک شهر شهید چمران جزو مناطقی بوده که به دلیل فرسودگی شبکه، ریزش کرده است و نیاز به حفاری و تعویض خط دارد.

شیرانی ادامه داد: با شهرداری در خصوص اخذ مجوز حفاری مکاتباتی انجام شد و شهرداری شهر شهید چمران مجوز‌های لازم را صادر کرده است که ان شاءالله طی ۷۲ ساعت آینده حفاری و ترمیم خط انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.