گزارش عجیب CNN درباره سبقت گرفتن قربانیان خودکشی از جانباختگان کرونا در ژاپن + فیلم

یک شبکه آمریکایی گزارشی در خصوص پیشی گرفتن آمار قربانیان خودکشی نسبت به جانباختگان ویروس کرونا در کشور ژاپن منتشر کرده است.

خودکشیبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، نه تنها بسیاری از مردم ژاپن و دیگر کشور‌های جهان به دنبال ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند، بلکه تاثیرات شیوع بیماری کووید-۱۹ موجب شده است تا سلامت روح و روان بسیاری از مردم نیز به مخاطره بیافتد.

شبکه آمریکایی CNN گزارش عجیبی منتشر کرده است که نشان می‌دهد تلفات ناشی از خودکشی در ژاپن بیشتر از قربانیان ویروس کروناست. 

در ادامه این گزارش را مشاهده می‌کنید.

 


بیشتر بخوانید


 

 

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
یک زمانی مردان ژاپن جنگجو و غیرتمند و زنانشون هم نیازی به کار کردن نداشتند، چه بر سر فرهنگشون آمده، سیاست های اشتباه سرمایه داری که جامعه رو فقط به چشم ابزاری برای رسیدن به پول میبینه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۲۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
الان خود بنده چقدر درخواست یارانه و بسته کمک معیشت دادیم اصلا رسیدگی نمیکنن و بیکار هم هستم مطمئن باشین تو ایران هم خودکشی هست آمار نمیدن
فقط بلدن فرافکنی کنن وگرنه چرا تو این مملکت با اینهمه نعمات خدادادی اینهمه فقر تنگدستی داریم همش بخاطر مدیریت کاملا ضعیف و اماتور هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
نامه امیرالمؤمنین(ع) به امام حسن(ع) آمده است:
زن را به کارهایی که فراتر از تحمل او است وادار مکن که این گونه برای رعایت حال و راحتی خیال و دوام زیبایی او بهتر است، زیرا زن گلی خوشبو است و پیشکار نیست.
کافی، ج5، ص510
Iran (Islamic Republic of)
پونه
۱۱:۴۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
یه بازیگر خانم ژاپنی هم این اواخر با وجود دو تا بچه خود کشی کرد
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۱:۳۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
ببین چقدر رفاه هست که کرونا اصلا اهمیتی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
مگه اونجا بهزيستي ندارن كه بچه ها رو بذارن و برن و حالا حالاها نيان ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
سی ان ان هم مثل بی بی سی گزارش ها و مستند های جعلی و اغراق شده و تخریبی علیه دیگر کشور ها درست میکنه. کار عجیبی نکرده
Iran (Islamic Republic of)
a.n
۰۱:۲۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
ژاپن، کشوری صاحب تمدن کهن در تاریخ بشری،و صاحب فرهنگ خانواده محور و جامعه محور بوده،که در تعامل با خانواده و جامعه، نجابت و وفا و احترام و احساس مسئولیت در وظیفه است. و در کار، انسانهای پر تلاش و با هوش و متعهد، و در تجاوز به وطن و حریم خصوصی زندگی ، متعصب و جسور میباشند، اما ژاپن، بعد از جنگ جهانی دوم و با به زیر سلطه رفتن آمریکا، فرهنگ و تمدن چند صد ساله آمریکایی ، به تمدن و فرهنگ چند هزار ساله ژاپن چیره شد،و از آنها فقط آدمکهای کار ساخت ، تا با بهره گیری از تلاش و پشتکار و هوش آنها برای پیشرفت خودشان استفاده کنند،آنچه طی این سالها از ژاپنی‌ها گرفتند، همان خانواده محور و جامعه محور و وطن پرستی و نجابتشان و تعصبشان به تمدن و فرهنگ شأن بود ، آنها روح سامورایی را در وجودشان کشتند، و بی تفاوتی و بی بندوباری وفساد جنسی و اخلاقی و تقلید از فرهنگ غرب را در آنها به وجود آوردند.و زنی که محور ونماد تعالی بخشیدن به ارزش‌های خانواده و جامعه و فرهنگ شان بود ، همچون غرب به کالایی برای نیل به اهداف جنسی و تفریحی شد. و این یعنی گذر از خط قرمز تمدن چند هزار ساله زن ژاپنی ، و این یعنی آخر خط، یعنی مرگ ، یعنی خودکشی.
آخرین اخبار