چرا قیمت مسکن در تهران گران‌تر از بعضی شهر‌های بزرگ دنیاست؟ + فیلم

محمد منان رئیسی، منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در برنامه جهان آرا شبکه افق در خصوص گرانی قیمت مسکن در تهران صحبت کرد.

محمد منان رئیسی،   منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در برنامه جهان آرا شبکه افق در خصوص گرانی قیمت مسکن در تهران گفت با وجود دستاورد‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون، طی ۴۰ سال اخیر کارنامه مثبتی در حوزه مسکن نداشته‌ایم. هزینه مسکن در سبد معیشت خانواده‌های ایرانی، دو برابر میانگین جهانی است که بیشتر مشکل به قیمت زمین بر می‌گردد، چون زمین، ۸۰ تا ۹۰ درصد قیمت تمام شده خانه را در تهران و دیگر شهر‌ها تشکیل می‌دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
تو کشورهای غربی ارزیابی مسکن یه دوره تحصیلی با امتحان نهایی هستش
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۹:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
دلال بازی اینک در خیلی از مناطق به اندازه ای پیش از حد بناهگاه معاملاتی وجود دارد که نقش عمده ای در بالا رفتن قیمت مسکن دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کجاش گرونه نسبت به اروپا و کانادا و امثالهم مفته زن و بچه ما تو تورنتو تو یه سوئیت ۲۰ متری و ۱۵ کیلومتر دورتر از مرکز شهر ماهی ۱۵۰۰ دلار اجاره میدن یعنی ماهی هشتاد میلیون تهران با ماهی هشتاد تومن بهت قصر میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نسبت در نظر بگیر اونجا کف حقوق کارگر 3000 دلاره اینجا کفش 12 تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
چون در دیگر کشورها مالیات سنگین سالیانه روی ملک میگیرند و خرج همه میکنند و به همین دلیل قیمت زمین نسبت به درآمد خیلی پایینتر است و کسی زمین زیادی تصرف نمیکند.
آخرین اخبار