اجرای طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا در همدان

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) از اجرای طرح سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» برای مهار کرونا در این استان خبر داد.

اجرای طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی اکبر کریم پور، معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) گفت: بسیج یک حرکت خودجوش و مردمی است که می‌تواند در زمینه‌های مختلف بازوی توانمند کشور باشد و امید را در جامعه افزایش دهد.

او با اشاره به ظرفیت‌های بسیج گفت: بسیجیان در دوران‌های سخت امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و توانسته‌اند در گام‌های موثری به منظور پیشبرد اهداف متعالی کشور بردارند که از جمله آن به مشارکت بسیجیان در طرح ریشه‌کن کردن فلج اطفال اشاره کرد.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در ادامه ضمن تشریح این طرح گفت: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر مبنای فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر ورود همه جانبه و توانمند بسیج به عرصه مقابله و مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا شکل گرفت.

کریم پور بیان کرد: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر مبنای تغییر در راهبرد مقابله با این ویروس منحوس است به طوری که رویکرد تهاجم به چرخه انتقال ویروس کرونا به جای دفاع در برابر عوارض آن را در دستور کار دارد.

اوافزود: در این طرح بسیجیان با مراجعه به درب خانه‌های افراد مشکوک به بیماری، از آنان آزمایشات لازم را گرفته و در صورت مثبت بودن آزمایش، فرد مورد نظر به مراکز پزشکی معرفی می‌شوند.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) ادامه داد: بسیجیان عزیز نیز به منظور بهبود افراد بیمار، خدماتی مانند تهیه مایحتاج خانواده‌های آنان را بر عهده می‌گیرند.

کریم پورگفت: بسیج همواره یاریگر و کمک رسان عرصه‌های مختلف بوده و هست که با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌ای که به آن اشاره شد می‌تواند با همکاری وزارت بهداشت و سایر نهاد‌های مرتبط در این طرح موفق باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار