شمار مبتلایان کرونا در استان همدان به ۹ هزار و ۴۷۴ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شمار مبتلایان به کرونا از آغاز شیوع تاکنون به ۹ هزار و ۴۷۴ نفر رسیده است.

شمار مبتلایان کرونا در استان همدان به ۹ هزار و ۴۷۴ نفر رسید.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: با شناسایی ۳۱ مورد ابتلای جدید به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد مبتلایان استان همدان از آغاز شیوع کرونا، به ۹ هزار و ۴۷۴ نفر رسید.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۴۶۳ نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند، بیان کرد: متاسفانه با مرگ ۷ هم استانی آمار درگذشته گان از کرونا در این استان به هزار و ۳۲۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: آخرین آمار نشان می‌دهد در شهرستان‌های فامنین ۱۶۴ نفر، همدان ۳ هزار و ۶۵۴ نفر، بهار ۵۴۲ نفر، کبودراهنگ ۵۸۵ نفر، تویسرکان ۵۸۲ نفر، ملایر هزار و ۷۷۱ نفر، رزن ۳۶۲ نفر، درگزین ۱۶۲ نفر، نهاوند هزار و ۶۹ نفر و اسدآباد ۳۲۸ نفر به کووید۱۹ مبتلا شده اند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اجرای طرح محدودیت کرونایی، در روز‌های آینده روند کاهشی ابتلا به این بیماری رقم بخورد و با مجریان طرح شهید حاج قاسم و همکاری این گروه‌های جهادی، شیوع ابتلا به حداقل کاهش یابد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.