آغاز رزمایش طرح ترافیکی زمستان امسال با حضور سردار هادیان فر

صبح امروز رزمایش آمادگی دستگاه های مختلف برای طرح ترافیکی زمستان امسال با حضور سردار هادیان فر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،صبح امروز ۲۰ آذر ماه رزمایش طرح ترافیکی سال ۱۳۹۹ با حضور سردار رضایی جانشین فرمانده ناجا، سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا، نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و نمایندگانی از سازمان‌های مختلف برگزار شد.

در این رزمایش نیرو‌هایی از پلیس راهور، سازمان آتش نشانی، اورژانس، سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر، امداد خودرو و سازمان راهداری با تجهیزات خود حضور داشتند تا ارائه خدمات در زمستان امسال را آغاز کنند.

آغاز رزمایش طرح ترافیکی زمستان امسال

در همین رزمایش سردار رضایی جانشین فرمانده ناجا گفت: یکی از صحنه‌هایی که خوشایند است اقدامات به موقع دستگاه‌ها برای سلامتی مردم است. در حال حاضر درگیر کرونا هستیم و مردم محدودیت‌ها را رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: حتی اگر یک خودرو هم به اضطرار در جاده‌ها حضور داشته باشد ما آمادگی کامل را ایجاد می‌کنیم تا به آن خودرو خدمت کنیم و در سرما گرفتار نشود.

وی افزود:این همدلی و همیاری و وحدت همه دستگاه‌ها می‌تواند الگویی برای همه دنیا باشد و حضور این دستگاه‌ها از این اتحاد خبر می‌دهد. مردم دعا گوی تمام این خدمت گذاران هستند و همین دعا باعث می‌شود که در کار خود موفق باشند.

آغاز رزمایش طرح ترافیکی زمستان امسال

سردار رضایی تصریح کرد:با همین اقدامات ۱۲ درصد کاهش فوتی را داشته ایم که تعداد ۴۰۰ نفر بودندو امیدوارم لحظه لحظه‌های خدمت این نیرو‌ها عبادتی باشد.

بیشتر بخوانید

آماده باش بیش از ۶ هزار امدادگر هلال احمر در طرح ترافیکی زمستانه

انتقال ۲۳ مجروح به مراکز درمانی توسط اورژانس هوایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار