بازیکن مسابقات حرفه‌ای  «MMA»:

به عنوان سرباز وطن تا روزی که بتوانم با پرچم ایران مسابقه می‌دهم

الهامی، بازیکن مسابقات حرفه‌ای  «MMA» درباره مبارزه پیش روی خود برابر حریف بلاروسش توضیحاتی را ارائه کرد.

مازیار الهامی، کاپیتان سابق تیم ملی کاراته و بازیکن مسابقات حرفه ای  «MMA» در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مبارزه اخیرش که با اشتباه داور، باعث شد این دیدار برای دومین بار طی ماه‌های آینده تکرار شود، بیان کرد:  حدودا ۴ روزی است که به ایران برگشته ام و در حال ریکاوری هستم. طی ۱ یا ۲ روز آینده، تمرینات قدرتی و وزنه را استارت می‌زنم. ان شاءالله با روحیه خیلی بهتری به بلاروس برگردم و کار این مسابقه را آن طور که مایل هستم به اتمام برسانم.

داور با اشتباهات عجیبش زحمت همه را بر باد داد

او ادامه داد: در مسابقه قبلی هم تمام تلاش خودم را کردم تا به پیروزی برسم. اهل بهانه گیری نیستم، اما کاهش وزن شدید و شیوع کرونا و دیگر مسائل، موجب شد تا به هدفم نرسم. همه علاقه‌مندان این رشته ورزشی شاهد بودند که در حق من ناداوری شد و داور به اشتباه، مسابقه را با فن کشتی که حریفم زد، قطع کرد. مبارزه من با این حریف بلاروس، فایت شب بود و مهم‌ترین دیدار به حساب می‌آمد و علاقه‌مندان زیادی با خرید بلیت گران‌قیمت پا به مسابقه گذاشته بودند. رسانه‌های بلاروسی هم از هفته‌ها قبل درباره این دیدار صحبت کرده بودند. اما داور بازی با اشتباه وحشتناکی که کرد تمامی زحمات من، حریفم و سازمان  NFJ که زیر نظر سازمان معتبر UFC  است  را به باد داد.  

دوست دارم به عنوان اولین ایرانی به موفقیت دلخواهم در MMA برسم

الهامی گفت: این قول را به مردم ایران داده ام تا ماه فوریه که مبارزه ام با این فایتر بلاروس انجام می‌شود، به نتیجه‌ای که دلخواهم است برسم و کمربند را به خود اختصاص دهم. تا به امروز هیچ ایرانی نبوده است که برای کسب کمربند در قالب «MMA» مسابقه دهد و اگر کسی فایت کرده، تنها در قالب یک تورنمنت بوده است و اگر من به این مهم برسم, اولین ایرانی این مسابقات خواهم بود که به کمربند دست یافته است.

به عنوان سرباز وطن تا روزی که بتوانم با پرچم ایران مسابقه می‌دهم

بازیکن ایرانی مسابقات MMA درباره شرایط این دیدار حساس بیان کرد: من چند سالی به عنوان کاپیتان تیم ملی کاراته در این رشته ورزشی خدمت کردم و تنها کسی از این رشته بودم که در یک سال به ۶ تورنمنت متوالی اعزام شده است و یک رکورد به حساب می‌آید؛ حدود ۶۰ یا ۷۰ مسابقه بین المللی را به خود دیده ام که به کسب مدال منجر شده است و میدان دیده ام و این گونه نیست به خانه حریف بروم و دست و پای خودم را گم کنم یا بترسم. اتفاقا حریفم هر چه قدر بیشتر تشویق شود، من برای پیروزی تشنه ترمی شوم. به عنوان سرباز وطن تا روزی که بتوانم برای پرچم کشورم مسابقه می‌دهم و تمام تلاشم را می‌کنم به موفقیت برسم.

//////الهامی: به عنوان سرباز وطن تا روزی که بتوانم برای پرچم ایران مسابقه می‌دهم

او درباره زمان سفرش به بلاروس اظهار کرد: ۱۵ ژانویه به بلاروس سفر می‌کنم تا اردوی تمرینی خود را در این کشور برپا کنم و خودم را در جو مسابقه قرار دهم. فعلا با حسن زاده، کیک بوکسینگ را دنبال می‌کنم و زیر نظر سهیل اکبرپور، قهرمان جوجیتسوی جهان هم کار‌های مربوط به کشتی و جوجیتسو را دنبال می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

برچسب ها: کاراته ، مبارزه ، بلاروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار