سرمربی تیم بسکتبال سپهرداد:

جمامی می‌تواند مربی خوبی برای تیم بسکتبال سپهرداد باشد/ هرگز به نحوه داوری بازی‌های لیگ اعتراض نکرده ام

سرمربی تیم بسکتبال سپهرداد تهران درباره برد اخیر این تیم برابر نوشت افزار کنکو توضیحاتی را مطرح کرد.

پوران عباسی سرمربی تیم بسکتبال سپهرداد تهران در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره  برد اخیر تیمش برابر نوشت افزار کنکو، بیان کرد: من چندان از بازی راضی نبودم، اما چون بازیکنان من کم سن و سال هستند نمی‌توان زیاد به آن‌ها خرده گرفت. نتیجه این بازی قطعا تاثیرگذار خواهد بود، اما چون بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود باید تفاضل گل و امتیاز را با سایر رقبا حفظ کنیم تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم.  

او در پاسخ به این سوال که در اغلب بازی‌ها چرا لب خط حضور ندارد بیان کرد: فرزانه جمامی دستیار من نیست و کمک معمتد من است، او رزومه خوبی از لحاظ مربیگری دارد و کم از برخی از سرمربیان لیگ برتری ندارد، حتی می‌تواند به عنوان سرمربی به تیم خدمت کند؛ بنابراین او به جای من در لب خط قرار می‌گیرد.

او درباره اعتراض به شیوه داوری بازی‌ها اظهار کرد: من تا به حال به داوری بازی ها اعتراضی نکرده ام. امسال چهارمین بار است که به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشینم و هیچ مورد مشکوکی ندیدم.   

عباسی درباره میزبانی احتمالی برخی شهر‌ها از لیگ بسکتبال، عنوان کرد: مسئله کرونا بسیار مهم است و باید شیوه نامه‌ها در برگزاری بازی‌ها کاملا رعایت شود و هر شهری که دارای این ویژگی است می‌تواند میزبانی لیگ بسکتبال را به دست بیاورد. انتخاب شهر میزبان سلیقه‌ای نیست و باید چند مورد در این زمینه رعایت شود. باید تابع شیوه نامه‌ها باشیم چرا که سلامت ورزشکاران و تیم‌ها از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

او درباره مصدومیت برخی از بازیکنان تیمش بیان کرد: عسل معصومی یکی از بازیکنان کلیدی ما دچار پارگی رباط صلیبی شده است. او در تیم ملی بسکتبال ۵ نفره هم حضور دارد. متاسفانه او در بازی اول مصدوم شد و نیاز به جراحی دارد. در مسابقات لیگ او را در اختیار نخواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار