تقدیر فرماندار سوادکوه از اقدامات پلیس

فرماندار شهرستان سوادکوه در بازدید از اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی از تلاش کارکنان انتظامی شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عین الله طالبی فرماندار شهرستان سوادکوه در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور در مقر‌های کنترل تردد از نحوه اجرای دستور العمل‌های ستاد مبارزه با بیماری کرونا، در نقاط استقرار نیرو‌ها اعم از ورودی و خروجی شهرستان سوادکوه بازدید کرد.

او همچنین از نحوه عملکرد ماموران پرتلاش فرماندهی انتظامی شهرستان و اعمال ایست و بازرسی و اجرای دستورالعمل‌های مربوطه نظارت و از اقدامات انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار سوادکوه در ادامه از تعامل سایر دستگاه‌ها با پلیس قدردانی کرد و گفت: لازمه موفقیت و اجرای این طرح که مطالبه عمومی است در گرو همکاری و مشارکت سایر شهروندان است.

طالبی افزود: تا پایان طرح از تردد‌های غیر ضروری شهروندان جلوگیری خواهد شد و در همین راستا مردم می‌بایست برای حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه در جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، هشدار‌ها را جدی گرفته و درخانه بمانند.

فرماندار سوادکوه همچنین از زحمات و خدمات پلیس راهور، پلیس اماکن، بسیج اصناف، اتحادیه‌ها برای اجرای طرح محدودیت‌ها و مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار