لزوم پاسخگویی وزرای نیرو و کشور به آبگرفتگی خوزستان

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پاسخگویی وزارتخانه‌های نیرو و کشور و مدیرانی که به وظایف خود در خصوص آبگرفتگی‌های اخیر عمل نکرده‌اند، تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی  رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به گفته معاون وزیر نیرو، فقط ۱۲ و نیم درصد بودجه مقام معظم رهبری برای طرح فاضلاب اهواز  به طرح فاضلاب این شهر اختصاص داده شده است و ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

او با بیان اینکه وزرا، وزارتخانه‌های نیرو و کشور و مدیرانی که به وظایف خود در خصوص مشکلات آبگرفتگی‌های اخیر به خوبی عمل نکرده‌اند باید پاسخگو باشند، افزود: اولویت اصلی استان را مسئله آب و فاضلاب است و ما نمایندگان مردم استان در مجلس نیز با استفاده از ابزار‌های قانونی و نظارتی خود موضوع اعتبارات و مشکلات آب و فاضلاب استان را پیگیری می‌کنیم.

حسینی بیان کرد: علاوه بر پیگیری جدی در خصوص اختصاص اعتبار به طرح‌های آب و فاضلاب در بودجه سال آینده، از طریق منابع دیگر از جمله حق آلایندگی‌ها که باید از سوی وزارت نفت به استان پرداخت شود، برای تأمین اعتبار این طرح‌ها مطالبه و پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.