راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی در خوستان

معاون اقتصادی استاندار خوزستان از راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری در استان خبر داد.

نوراله حسن زاده معاون اقتصادی استاندار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری در استان، گفت: این مرکز در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان است که دارای ۲ خط تلفن ثابت به شماره‌های ۳۴۴۴۲۰۲۹ و ۳۴۴۴۹۲۷۹ از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پاسخگوی مشکلات تولید کنندگان و صنعتگران استان  خواهد بود.

او افزود: فعالان اقتصادی در صورت برخورد با هر گونه مشکل در روند تولید، می‌توانند با این مرکز ارتباط داشته باشند تا مشکل آن‌ها به صورت فوری پیگیری شود.

حسن زاده در پایان اظهار داشت: دستگاه‌های مرتبط هم موظف هستند تا مشکلات واحد‌های تولیدی را مرتفع و تسهیل کنند همچنین این مرکز در روز‌های تعطیل و آخر شب مشکلات را از طریق پیامگیر دریافت می‌کند.

این مراکز با  توافق وزیر کشور و صمت  در ۳۰ استان کشور راه اندازی شده که آخرین مرکز در خوزستان است و در حال حاضر کار آزمایشی آن شروع شده است. محل این مراکز نیز در ادارات صنعت، معدن و تجارت استان‌ها است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.