عصر امروز در دیدار با خانواده شهید فخری زاده؛

قالیباف: خون شهید فخری زاده قفل‌های بسته صنعت هسته‌ای را باز کرد

رئیس مجلس گفت: طرح مصوب مجلس از ۴ ماه قبل در دستور کار کمیسیون قرار داشت، اما خون شهید فخری زاده باعث شد کاری که بررسی آن زمان زیادی می‌برد سریع‌تر به نتیجه برسد.

به گزارش  خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه ۱۶ آذرماه با حضور در منزل شهید فخری زاده با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس در این دیدار با تاکید بر روحیه علمی و عرفانی شهید فخری زاده گفت: روحیه علمی و جهادی دانشمندان در حوزه دفاعی و هسته‌ای همواره کشور را در مسیر توسعه قرار داده که شهید فخری زاده از جمله مصادیق چنین دانشمندانی در کشور بود.

وی با بیان اینکه افرادی همچون شهید فخری زاده باعث تولید قدرت و عزت در کشور شدند، اظهار کرد: به طور قطع آثار و خدمات شهید فخری زاده به عنوان برگ زرینی در تاریخ علمی و مطالعاتی کشور ماندگار خواهد شد.

قالیباف: خون شهید فخری زاده قفل‌های بسته صنعت هسته‌ای را باز کرد

قالیباف با تاکید بر اینکه خون شهید فخری زاده قفل‌های بسته صنعت هسته‌ای را باز کرد، تصریح کرد: طرح مصوب مجلس از ۴ ماه قبل در دستور کار کمیسیون قرار داشت، اما خون شهید فخری زاده باعث شد کاری که بررسی آن زمان زیادی می‌برد سریع‌تر به نتیجه برسد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: از خداوند توفیق می‌خواهیم که ما نیز با فرهنگ شهدایی همچون فخری زاده در مسیر سیدالشهدا گام برداریم و در این مسیر یاور رهبری و خدمتگزار مردم باشیم. به طور حتم خون شهید سلیمانی و شهید فخری زاده عزت و استقلال کشور را حفظ و تقویت خواهد کرد و باعث تداوم راه انقلاب می‌شود.

قالیباف: خون شهید فخری زاده قفل‌های بسته صنعت هسته‌ای را باز کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی شهید فخری زاده را شخصیتی با روحیه و فرهنگ جبهه و جهاد و پرورش یافته در مکتب حضرت امام توصیف کرد و خاطرنشان کرد: عموم جامعه بعد از شهادت شهید فخری زاده تا حد مختصری با عظمت شخصیت و کار ایشان آشنا شدند که همه این‌ها ناشی از گمنامی و تواضع شخصیتی این شهید بزرگوار بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۳:۰۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
به نظر بنده یکی خوردیم حداقل یکی بزنیم . چون اگه چنین نشه از دشمن سیلی های بیشتری میخوریم . بذارین دشمن از ما بترسه وگرنه تحریم دشمنان و فشار اونها برملت ما بیشتر میشه حالا خود دانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
ولی مجلس با یک مصوبه احساسی کشور را بسوی تشدید تحریم ها هدایت کرد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
این باخت هیچ چیز از ارزشهای ما کم نکرد
آخرین اخبار