هفته سیزدهم لوشامپیونه با شگفتی سازی استراسبورگ ادامه یافت

عصر امروز (یکشنبه) ۴ دیدار از هفته سیزدهم لیگ فوتبال فرانسه به طور همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته سیزدهم لیگ فوتبال فرانسه عصر امروز ۴ دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

نانت صفر - استراسبورگ ۴

تیم‌های فوتبال نانت و استراسبورگ در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود استراسبورگ به پایان رسید.

بازیکنان استراسبورگ شروع طوفانی در این بازی داشتند و در دقیقه ۱۶ توسط "لینارد" و از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. دقیقه ۳۴ نوبت به دیالو رسید تا گل دوم شاگردان "لاری" را به ثمر برساند. نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود استراسبورگ به پایان رسید.

در نیمه دوم تلاش بازیکنان نانت برای جبران نتیجه بیشتر شد و آن‌ها نبض بازی را در اختیار گرفتند، اما باز هم بازیکنان استراسبورگ ۲ گل دیگر به ثمر رساندند. در دقیقه ۷۸ "آیورقه" از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۳ "زوهی" گل‌های سوم و چهارم را به ثمر رساندند.

استراسبورگ با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و در رده هفدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. نانت هم با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

آنژه ۲ - لوریان صفر

تیم‌های فوتبال آنژه و لوریان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود آنژه به پایان رسید.

بازیکنان آنژه این دیدار را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۰ "فولگینی" اولین گل آن‌ها را به ثمر رساند. در ادامه بازی کم افت و خیز و پایاپای دنبال شد و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود آنژه به پایان رسید.

در نیمه دوم هم بازیکنان آنژه در ثانیه‌های پایانی بازی یک گل دیگر به ثمر رساندند تا این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان "مولین" به پایان برسد.

آنژه با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و در رده هفتم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. لوریان هم با ۸ امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد.

بوردو یک – برس صفر

تیم‌های فوتبال بوردو و برس در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود بوردو به پایان رسید.

بازیکنان بوردو از ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چندین موقعیت بر روی دروازه حریفشان ایجاد کردند، اما تمامی آن‌ها بی ثمر ماند و نیمه اول بدون رد و بدل شدن هیچ گلی به پایان رسید.

طلسم این دیدار در نهایت در دقیقه ۸۴ شکسته شد و "بن عرفا" موفق شد گل ۳ امتیازی برای بوردو به ثمر برساند.

بوردو با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و در رده دهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. برس هم با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

دیژون صفر - سنت اتین صفر

تیم‌های فوتبال دیژون و سنت اتین در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی یک از کسل کننده‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم لوشامپیونه بود. هیچ یک از تیم ها نتوانستند موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیژون پس از این نتیجه مساوی با ۸ امتیاز در قعر جدول لوشامپیونه قرار دارد. سنت اتین هم با ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم جای گرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار