عناوین روزنامه‌های ورزشی خارجی؛

تلاش مسی برای رسیدن به پله/ درگیری لفظی کومان با رئیس بارسلونا/ یوونتوس با طناب سوارز به چاه می‌افتد

روزنامه‌های بین المللی ورزشی امروز به مسائل مختلفی در ورزش پرداختند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برجسته‌ترین مسابقات روز شنبه لیگ‌های اروپایی به ویژه بازی‌ تیم های سویا با رئال مادرید، دربی تورین  میان یوونتوس و تورینو و دربی لندن بین تاتنهام و آرسنال، ازمهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی بود که امروز شنبه، منتشر شد.

روزنامه‌ها به اظهارات رئیس موقت بارسلونا در مورد فروش مسی و پاسخ رونالد کومان سرمربی هلندی به این اقدام، توجه کردند و تحقیقات درباره تقلب باشگاه یوونتوس در آزمون زبان ایتالیایی لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای و سرنوشت زین الدین زیدان مربی فرانسوی رئال مادرید آغاز شد.

///////

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه  روی دیدار سویا و رئال مادرید و تمایل زیدان برای اصلاح وضعیت تیمش متمرکز شد و  نوشت: "بیایید این مأموریت را با اطمینان انجام دهیم" و "زیدان: من خودم  راخیلی قوی احساس نمی‌کنم".

مارکا همچنین به دیدار کادیز با بارسلونا پرداخت و نوشت: "بازگشت مسی  مقابل کادیز. "

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار اتلتیکو مادرید و والادولید بود و نوشت: "جستجوی صدرنشینی با سوارز در ترکیب اصلی".

///////

روزنامه اسپرت

این روزنامه  تمرکز خود را بر روی دیدار کادیز و بارسلونا در لالیگای اسپانیا گذاشت و نوشت: "مهمانی را رها کن".

اسپرت همچنین در مورد دیدار سویا و رئال مادرید نوشت: "زیدان سرنوشت خود را مقابل سویا محک می‌زند. "

این روزنامه همچنین به پاسخ کومان به رئیس  موقت بارسلونا پرداخت و  نوشت: "کومان: اظهارات رئیس بارسلونا به ما کمکی نمی‌کند. "

///////

روزنامه Mundo Deportivo 

این روزنامه به دیدار بارسلونا و کادیز در لالیگای اسپانیا و تلاش مسی برای برابری با تعداد گل‌های پله پرداخت و نوشت: "برای پله. "

موندو دیپورتیو همچنین به اظهارات زین الدین زیدان در مورد دیدار سویا و رئال مادرید پرداخت و نوشت: "زیدان: من هرگز احساس نکردم که به عنوان مربی جاودانه هستم. "

این روزنامه همچنین درباره دیدار اتلتیکو مادرید برابر وایادولید  نوشت: "سوارز برای یافتن راه حل‌های رسیدن به گل, به مستطیل سبز برگشت.

///////

روزنامه آ اس

این روزنامه به دیدار سویا و رئال مادرید و اظهارات  زین الدین زیدان سرمربی رئالی‌ها پرداخت و نوشت: "زیدان: من احساس قدرت می‌کنم، اما می‌دانم کجا هستم. "

آ اس همچنین در مورد دیدار کادیز برابر بارسلونا و اظهارات کومان علیه رئیس موقت بارسلونا صحبت کرد و نوشت: "کومان علیه رئیس منفجر می‌شود. "

این روزنامه همچنین به دیدار اتلتیکو مادرید و وایادولید علاقمند بود و نوشت: "سوارز پس از یک دوره غیبت به دلیل آلودگی به ویروس کرونا به فوتبال بازگشت. "

///////

روزنامه  فرانسوی L'Equipe

پیروزی المپیک مارسی برابر نیس و صعود این تیم به یک رتبه بالاتر در لوشامپیونه و یک پله پایین‌تر از   پاری سن ژرمن با یک امتیاز و یک دیدار کمتر، مورد توجه این روزنامه بود و اکیپ در این باره  نوشت: "فقط یک امتیاز کمتر".

اکیپ همچنین درباره اخراج پاتریک ویرا سرمربی نیس به دلیل کسب  نتایج ضعیف تیتر زد.

روزنامه‌های ایتالیایی Corriere dello Sport

این روزنامه به تقابل اینترمیلان و بولونیا در لیگ ایتالیا پرداخت و نوشت: "کونته - میهایلوویچ: با اعصاب آرام دیدار کن"

کوریره همچنین به پرونده آزمون ایتالیایی  مهاجم اروگوئه‌ای لوئیس سوارز که برای حضورش در یوونتوس در نتیجه این امتحان  دستکاری صورت گرفته بود، نوشت: "سوارز: یوونتوس تحت تحقیق است".

این روزنامه همچنین در مورد تغییر نام ورزشگاه ناپل به نام دیگو مارادونا نوشت: "ورزشگاه دیگو مارادونای ناپولی انتخاب شد".

///////

روزنامه Toto Sport

این روزنامه با تمرکز بر دربی تورین بین یوونتوس و تورینو، نوشت: "چیزی بیش از یک دربی".

توتو اسپرت همچنین در مورد پرونده جعل امتحان زبان ایتالیایی توسط لوئیس سوارز گفت: "تحقیقات با پاراتیچی: چه چیزی در انتظار یوونتوس است؟ "

این روزنامه همچنین به تمایل کونته، سرمربی اینترمیلان برای جذب ژیرو مهاجم چلسی علاقه داشت و نوشت: "ژیرو که کونته را دوست دارد. "

روزنامه La Gazzetta dello Sport

این روزنامه درباره دیدار  لیگ سری آ ایتالیا مانند دربی میان یوونتوس و تورین و تقابل اینترمیلان و بولونیا نوشت: "تله ها: برای یوونتوس، تورینی‌ها در دربی روبرو هستند و اینترمیلان بولونیا را به چالش می‌کشد. "

گارتا همچنین در مورد پرونده مهاجم لوئیس سوارز و تقلب او در آزمون زبان ایتالیایی نوشت: " پرونده یوونتوس در دست بررسی و  تحقیق است".

روزنامه  انگلیسی Mirror Sport

این روزنامه به شکایات مربیان لیگ برتر درباره چند موضوع پرداخت و همچنین در مورد اظهارات خوزه مورینیو قبل از دربی لندن بین تاتنهام و آرسنال صحبت کرد.

///////

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار