خوزستان فاقد شبکه دفع آب‌های سطحی است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به دلیل نبود شبکه دفع آب‌های سطحی در استان، آب ناشی از بارش‌ها وارد شبکه فاضلاب می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق حقیقی پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به دلیل نبود شبکه دفع آب‌های سطحی در استان، آب ناشی از بارش‌ها وارد شبکه فاضلاب می‌شود.

او با اشاره به توسعه نیافتن زیرساخت هات متناسب با رشد جمعیت و شهر‌ها در خوزستان افزود: به دلیل شرایط جغرافیایی و رودخانه‌های متعددی که از شهر‌های استان عبور می‌کند در بیشتر شهر‌های خوزستان آب و ارد شبکه فاضلاب می‌شود.

حقیقی پور با بیان اینکه سیستم فاضلاب به خودی خود مشکلات زیادی دارد، تصریح کرد: سیستم فاضلاب شهری قادر به دفع آب‌های ناگهانی نیست و باتوجه به تغییرات آب و هوایی که شهر اهواز را تحت تاثیر قرار داده است، بارش‌های زیادی در مدمت زمان کوتاهی به وقوع پیوسته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان داشت: با عنایت مقام معظم رهبری و وزیر نیرو اعتباراتی تخصیص داده شد از شهریور ماه بخشی از بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی توسعه شبکه فاضلاب شهر اهواز را دریافت کرده ایم و قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار فاضلاب معرفی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
در شهرسازیهایی که در گذشته توسط انگلیسیها و آلمانی ها در اهواز و ابادان و ... انجام شده مسائل مختلفی از جمله جمع اوری ابهای سطحی توسط کانلهای روباز پیش بینی شده که متاسفانه در سالهای اخیر این موضوع مورد بی توجهی قرار گرفته و مشکلات بیشماری را رقم زده است