باقری: ما با جام قهرمانی فینال آسیا به ایران بازمی‌گردیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با سخت کوشی بازیکنان توانستیم به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در رابطه با فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: باید روحیه خودمان را حفظ کرده و با آمادگی کامل در فینال حاضر شویم. ما باید قبل از حضور در قطر، در لیگ فوتبال خودمان نتایج خوبی به دست آوریم تا در روز بازی فینال، شاهد روحیه بالای بازیکنان باشیم. قهرمانی پرسپولیس می‌تواند روی فوتبال ایران تاثیر دائمی بگذارد و یک مزیت مالی بزرگ برای ما داشته باشد. ما باید در حد توان، استعداد‌های فوتبال ایران را تشویق کنیم تا تلاش کنند و به این آرزو برسند.

او ادامه داد: با قهرمانی پرسپولیس در آسیا، ما هم از ابعاد گوناگونی مانند جنبه ملی پیشرفت خواهیم کرد و با این قهرمانی می‌توانیم در آینده ، مجموعه‌ای از بازیکنان و مربیانی داشته باشیم که می‌توانند آینده تیم ملی فوتبال ایران را بسازند.

بازیکن اسبق سرخ‌پوشان پایتخت در خصوص تغییر سرمربی این تیم عنوان کرد: ما در فصل گذشته، به دلیل تغییرات تیمی وضعیت بدی در لیگ و بازی‌های آسیایی داشتیم؛ اما با آمدن یحیی گل محمدی به پرسپولیس و سخت کوشی بازیکنان توانستیم به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

باقری در پایان افزود: این که ما با جام قهرمانی به ایران برگردیم، یک افتخار بزرگ برای ما و فوتبال ایران است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
انشاالله
آخرین اخبار