وکیل ترامپ: هر کس سلامت انتخابات را تایید کند باید به دار آویخته شود!

وکیل ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ تاییدکنندگان سلامت انتخابات سوم نوامبر را مستحق سرنوشت دردناک اعدام و شلیک با گلوله دانست.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتون پست، وکیل ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ معتقد است هر کسی که سلامت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تائید کند، باید به دار آویخته شود.

جوزف دی ژنووا با یادآوری اظهارات کریس کربس، مدیر سابق آژانس امنیت سایبری آمریکا در خصوص سلامت انتخابات گفت: هر کسی که تصور کند این انتخابات سالم بود، از جمله کربس احمق که از ریاست اداره امنیت سایبری کنار گذاشته شد، باید به دار آویخته شود و سحرگاه بیرون آورده و به او شلیک شود.

رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ نیز عقیده‌ای مشابه موکل خود در خصوص تقلب در انتخابات را دارد و پیشتر مدعی دخالت عوامل وابسته به هوگو چاوز و نیکلاس مادورو، رهبران ونزوئلا در انتخابات سوم نوامبر شد.

مقام ارشد امنیت سایبری آمریکا که به دلیل رد نظریه‌های توطئه دونالد ترامپ در انتخابات برکنار شد، در مصاحبه‌ای بار دیگر بر عقیده خود مبنی بر اینکه انتخابات ۲۰۲۰ امن‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا است، پافشاری کرد و ادعای تقلب از سوی ترامپ را مضحک خواند.

تائید سلامت انتخابات سوم نوامبر از سوی کربس به مذاق ترامپ خوش نیامد و منجر به اخراج او از سمت خود شد. رئیس جمهور فعلی آمریکا که بازنده کارزار سوم نوامبر شده، به شدت بر ادعای اثبات نشده تقلب در انتخابات ریاست جمهوری متمرکز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
پیراسته فر
۲۳:۰۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
ترجمه را دقت کنید
گفته:هرکس فکرکند(بگوید)که این انتخابات( امریکا)سالم ،برگزارشده،مثل کربسِ نادان، مدیر امنیت سایبری، باید به دار آویخته شود و سحرگاهان به بیرون آورده شود و به او شلیک شود. این مرد یک ابله درجه یک است.*
تأیید مربوط به مسئولین انتخابات است ولی اظهارنظر(بگویند)انتخابات امریکاسالم برگزارشده،همه مردم امریکامی توانندچنین فکری وذکری داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
همه متقلب هستند بجز عموترامپ اصلایک ادم دست پاک تودنیا هست که هیچ وقت حلال وحرام نکرده وهیچ به نوامیس دیگران باچشم حیلت نگاه نکرده وهمیشه بفکر فقرا بوده اون هم پدر بزرگ ترامپ بوده که از اول با مهاجرت مخالف بود حتی برای خودش چنان عدالت داشت که تمام مالیات روسپی خانه اش راچند روز زودتر می پرداخت که مبادا نسل اینده اش فرزندان نااهلی باشند وازانسانبت فاصله بگیرند این شد که قصه تربیت به اینجا رسید مردم نسل جویندگان طلابه فردی از خاندان پاک رای دادند که چنین شد
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۱:۴۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
انسان پیمان شکن!از پیامد بد در امان نیست.
امام رضا(ع)
وقت آن رسیده است که اوباما با تفنگداران دریایی آمریکا،ترامپ پوشکی را به زباله دان تاریخ بیندازد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
دقیقا همان سیاست و بهتر بگویم شگردی که داعش برای حاکمیت غاصبانه و ظالمانه خود استفاده می کرد . از بوجود آورندگان داعش غیر از این انتظار نیست البته ناگفته نماند که خود جوبایدن از عناصر اصلی بوجود آورندگان این جریان شیطانی است که الان گرفتار عمل خود شده است .
از مکافات عمل غافل مشو گندم از گندم بروید جو ز جو
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۹:۵۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
برو عامو
کله زرد اسکاتلندی نژاد پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
مگر خودشان هم با این روش انتخاباتی روی کار نیامدند ؟؟/ بعد چرا زور بیجا و حرفهای چرت میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
مرگ بر ترامپ ظالم وستمگران جهان خوار
آخرین اخبار