کاهش ۳۵ درصدی تردد در جاده‌های فارس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، گفت: تردد خودروهای سواری در محورهای استان نسبت به قبل از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی ۳۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، بیان کرد:  تا کنون ۴۷۲ هزار تردد  از ۱۲۶ سامانه تردد شمار فعال در محورهای اصلی استان به ثبت رسیده است.

او، تصریح کرد: بر این اساس میزان تردد در محورهای شیراز - اصفهان، شیراز - بوشهر، شیراز - یاسوج، شیراز - بندرعباس و شیراز - کرمان  تا قبل از  اجرای طرح به ترتیب ۵۰ درصد، ۶۸ درصد، ۵۷ درصد، ۲۰ درصد و ۲۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

سیاهپور، ادامه داد: این میزان کاهش مربوط به تردد خودروهای سواری است و تردد خودروهای سنگین با توجه به ضرورت جا به جایی و حمل و نقل کالا بدون وقفه ادامه داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، افزود: علاوه بر ۱۲۶ سامانه ترددشمار، ۱۴۰ سامانه ثبت تخلف نیز در محورهای اصلی استان فعال است که تعداد سامانه‌های ثبت تخلف تا پایان امسال به ۱۹۱ سامانه افزایش می یابد.

طرح جامع محدودیت‌های هوشمند کرونایی که از اول آذرماه ۹۹ همزمان با سراسر کشور در استان فارس آغاز شده  به مدت ۲ هفته ادامه دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار