تسریع پاسخ در استعلامات شهرداری شیراز

شهروندان پاسخ استعلامات شهرداری را ظرف دو ساعت و تا حداکثر دو روز دریافت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد بهادری معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز، گفت: در اجرای برنامه ششم دولت و بخشنامه ارتقا سلامت اداری و تسهیل و تسریع در امر خدمات رسانی و جلب رضایت شهروندان با ایجاد بستر شهری سالم و انسان محور و همچنین به منظور جلوگیری از هر گونه تردد غیر ضروری شهروندان، شهرداری شیراز پاسخ استعلامات را ظرف ۲ ساعت تا حداکثر ۲ روز به شهروندان ارائه می‌کند.

او، بیان کرد: شهروندان از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://eshahr.shiraz.ir و تنها با اخذ عضویت توسط شهروند و پس از طی گام‌های سامانه در هر زمان از شبانه روز می‌توانند پاسخ استعلامات خود را دریافت کنند.

بهادری، تصریح کرد: در حال حاضر پاسخ کل استعلام‌های آپارتمان‌های مسکونی از سوی سامانه شهروند سپاری به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری شهروندان به مناطق ۱۱گانه انجام می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز، ادامه داد: شهروندان می‌توانند در هر زمان از شبانه روز نسبت به ثبت درخواست انواع پروانه، عدم خلافی، پایانکار و سایر استعلامات غیر از آپارتمان‌های مسکونی، شامل استعلامات زمین، ساختمان مسکونی و تجاری و آپارتمان‌های غیر مسکونی و صنفی به صورت اینترنتی اقدام کنند و از خدمات غیر حضوری در این بخش نیز بهره‌مند شوند.

او، افزود: تلاش می شود در اجرای برنامه ششم دولت و بخشنامه ارتقا سلامت اداری در ایجاد بستری سالم برای شهروندان، کاهش تردد‌های غیر ضروری و کسب رضایت حداکثری شهروندان گام های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار