برف گردنه عسل‌کشان را مسدود کرد

با بارش برف گردنه عسل‌کشان در محور بازفت کوهرنگ به مسجد سلیمان خوزستان بسته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عزیزالله روشن مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با نخستین بارش برف امسال، گردنه عسل‌کشان در محور بازفت کوهرنگ به مسجد سلیمان خوزستان بسته شد.

او افزود: این محور سخت‌گذر که راه ارتباطی اصلی ۱۵ روستای بخش بازفت با شهر چلگرد به شمار می‌رود تا بهار سال آینده مسدود می‌ماند و سپس به همت راهداران بازگشایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


روشن اضافه کرد: سایر محور‌های ارتباطی استان باز است و تردد در این محور‌ها روان گزارش شده است این در حالی است که رانندگان باید برای تردد در محور‌های سخت‌گذر، کوهستانی و برف‌گیر خودرو‌های خود را مجهز به زنجیرچرخ کرده باشند تا با مشکل تردد مواجه نشوند.

او با اشاره به آمادگی ۴۲ گروه (اکیپ) راهداری در قالب ۴۵۰ نیرو در محور‌های ارتباطی استان ادامه داد: همچنین ۴۲ راهدارخانه فعال در استان تجهیز و برای راهداری زمستانه آماده شده است.

روشن گفت: ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین، سنگین و برف‌خور نیز تجهیز شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او به رانندگان توصیه کرد: تا در فصل سرما و بارش برای تردد در محور‌های ارتباطی زنجیرچرخ و سایر وسایل ایمنی همراه خود داشته باشند و از تردد‌های غیرضرور در محور‌های ارتباطی برف‌گیر و سخت‌گذر خودداری کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار