چند درصد از اصناف مشهد تعطیلی شبانه را رعایت کردند؟

فرماندار مشهد گفت: ۸۵ درصد کسبه مشهد در اجرای طرح تعطیلی اصناف پس از ساعت ۱۸ تعطیلی شبانه را رعایت کردند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد در هفتاد و ششمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مشهد گفت: از ۲۰ آبان ماه تاکنون ۱۰ تیم نظارتی در مناطق مختلف مشهد، به صورت روزانه بر روند اجرای دستورالعمل ملی محدودیت‌های فعالیت اصناف نظارت می‌کنند.

او افزود: بیش از سه هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از صنوف مختلف مشمول این طرح انجام شده که با تذکر، اخطار کتبی و پلمب برخی واحد‌های صنفی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید

فرماندار مشهد ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت گروه شغلی ۲ در مشهد از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر از ساعت ۱۸ تا صبح روز بعد ممنوع است.

هاشمی بیان کرد: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل و مراکز گروه ۲ شامل پاساژها، مراکز خرید و فروش مواد غیرغذایی، قنادی و خشکبار، آبمیوه فروشی‌ها، مراکز طبخ غذا، آرایشگاه‌های مردانه و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، مشاوران املاک، بازار فروش خودرو، فروشندگان فرش و موکت، اسباب بازی فروشی‌ها، عرضه کنندگان لوازم خانگی، خدمات چاپ و فعالیت‌های وابسته، آتلیه و عکاسی، پرده فروشی، مبلمان، کیف و کفش، لوازم تحریر و خرازی، کادویی، تزئینات داخلی، خیاطی و فروش پوشاک و پارچه است.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.