کدام مشاغل در مشهد شامل تعطیلی می شود؟

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: از روز چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه، مشاغل گروه های سه و چهار باید تعطیل شوند و هرگونه تخلفی دراین‌زمینه، اخطار و پلمب واحد صنفی مربوط را در پی خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد گفت:  کافی‌شاپ‌ها، چای‌خانه‌ها،قهوه‌خانه‌ها، آرایشگاه‌ها و تالار‌های پذیرایی از مشاغلی است که باید تعطیل شوند.

او افزود: از ابتدای هفته به اتحادیه‌ها اطلاع‌رسانی شده است و برای نظارت بر وضعیت موجود نیز از روز چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه گروه‌های بازرسی وارد عمل خواهند شد.


بیشتر بخوانید


رئیس اتاق اصناف مشهد به ضرر و زیان برخی واحد‌های صنفی به‌دلیل تعطیلی‌های کرونایی اشاره کرد و ادامه داد: در شرایط جدید و باتوجه‌به افزایش آمار ابتلا و مرگ‌ومیر بر اثر کرونا، ناگزیریم واحد‌های صنفی‌ را که در رعایت شیوه نامه های بهداشتی بی‌دقتی می‌کنند و توجه لازم را ندارند، پلمب کنیم.

بنانژاد با اشاره به اینکه به‌نظر می‌رسد تعطیلی اصناف راهکار درستی نباشد، اما در عین حال باید از دستورات ستاد مقابله با کرونا تبعیت کنیم،بیان کرد: در چنین شرایطی بار اصلی متوجه بازرسان می‌شود و این درحالی است که امکانات لازم را برای پوشش و نظارت دقیق بر اصناف نداریم، زیرا علاوه بر نظارت بر تعطیلی مشاغل اعلام‌شده، باید بر روند بازار و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سایر اصناف نیز نظارت کنیم و به‌این‌ترتیب چندین مأموریت برای اتاق اصناف و اتحادیه‌ها تعریف و مشخص شده است که کار را برای بازرسان سخت می‌کند.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.