اشتباه عجیبی که باعث به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر فوتسال شد

مسئولان سازمان لیگ برتر فوتسال، با یک اشتباه عجیب باعث شدند مسابقات لیگ برتر به تعویق بیفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که مسابقات لیگ برتر بسکتبال، والیبال و هندبال از خیلی وقت پیش شروع شده‌اند، اما همچنان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و هنوز مشخص نیست که این بازی‌ها از چه تاریخی شروع می‌شوند. آن طور که محمداسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی صبح امروز اعلام کرد، گویا مسئولان سازمان لیگ برتر فوتسال، در دستورالعمل اخیری که برای ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارسال کرده بودند، به جمله «برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال» اشاره‌ای نکرده و فقط به این جمله که «اردو‌ها و رویداد‌های تیم‌های ملی را برگزار کنید» بسنده کرده اند و به نوعی سهل انگاری در نوشتن، باعث شده است که مسابقات لیگ برتر فوتسال تا الان شروع نشوند.


بیشتر بخوانید


به هر حال، آن طور که سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده است، گویا این دستورالعمل بعد از بازنویسی دوباره به امضای علی نژاد ، معاون وزیر ورزش و جوانان رسیده و فدراسیون پزشکی ورزشی، این دستورالعمل را برای بار دوم به ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارسال کرده و قرار است این ستاد هر چه زودتر مجوز شروع بازی‌های لیگ برتر فوتسال را صادر کند.

حال باید از مسئولان سازمان لیگ فوتسال این سوال را پرسید که چرا در دستورالعملی که برای ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارسال کرده‌اند اشاره‌ای به برگزاری مسابقات لیگ نشده است؟ شاید اگر این سهل انگاری به وجود نمی‌آمد، مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال از همان اواسط آبان ماه شروع شده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.