آخرین تلاش‌های سازمان لیگ فوتسال برای کسب مجوز بازی‌ها

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال، امروز برای آخرین بار با سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی جلسه خواهد داشت تا در این جلسه بتواند زودتر مجوز شروع بازی‌های لیگ را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار بود از اول آبان ماه شروع شود، اما به دلیل فراگیر شدن ویروس کرونا در کشورمان، این رقابت‌ها از سوی سازمان لیگ فوتسال به تعویق افتاد و هنوز تاریخ مشخصی برای شروع بازی‌های لیگ اعلام نشده است. آن طور که مسئولان سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده اند، گویا قرار است ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال  را تا روز چهارشنبه ۵ آذر ماه صادر کند. به محض صادر شدن این مجوز، بازی‌های لیگ برتر فوتسال هم به احتمال بسیار زیاد از ۱۹ آذر ماه و به صورت متمرکز، در یکی از شهر‌های هرمزگان، شیراز و یا کیش برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


همچنین گفته می‌شود که آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال امروز برای آخرین مرتبه با سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی جلسه‌ای برگزار خواهد کرد تا شاید بتواند مجوز بازی‌های لیگ را زودتر دریافت کند. مسابقات لیگ برتر فوتسال، به دلیل شیوع ویروس کرونا ابتدا قرار بود به صورت ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شود، اما به دلیل فراگیر شدن این بیماری در بیشتر نقاط کشورمان، بنا است به صورت متمرکز و با حضور تمامی تیم‌ها در یکی از ۳ شهر کیش، شیراز و یا هرمزگان که از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت بهتری هستند، برگزار ‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار