عنابستانی در صحن علنی:

اتفاقات حوزه مالیات بر ارزش افزوده از شهریور ماه غیرقانونی است

نماینده سبزوار گفت: هر اتفاقی از شهریور ماه در حوزه مالیات بر ارزش افزوده می‌افتد، بدون قانون است و چاره‌ای جز تمدید قانون نداریم.

اتفاقات حوزه مالیات بر ارزش افزوده از شهریورماه غیرقانونی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده - مصوب ۱۳۸۷- با اصلاحات بعدی آن، به عنوان موافق گفت: هر اتفاقی از شهریور ماه در حوزه مالیات بر ارزش افزوده می‌افتد، بدون قانون است و چاره‌ای جز تمدید قانون نداریم؛ چراکه نمی‌توان مالیات را معطل نگه داشت.

او ادامه داد: دولت ممکن است در صورت تمدید نشدن قانون، برای اخذ مجوز به سایر مراجع برود و این چنین، مجلس عملاً خود را از امورات مملکت کنار می‌گذارد.

عنابستانی اظهار کرد: قانون دائمی در حال تدوین است و  در حوزه‌های مختلف و توزیع و اجرای مالیات بر ارزش افزوده و مدل هزینه‌کرد، ایرادهایی دارد که می‌توانیم بررسی کنیم. ما با دولتی روبه‌رو هستیم که یا وظایفش را انجام نمی‌دهد یا اگر انجام می‌دهد، این قدر با تأخیر است که هزاران آفت و مشکل ایجاد می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار