سلیمی:

باید به دولت برای ارائه لایحه بودجه به مجلس فرصت دهیم

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: باید به دولت برای ارائه لایحه بودجه به مجلس فرصت دهیم تا تغییرات و اصلاحلات لازم در بودجه ایجاد شود.

باید به دولت برای ارائه لایحه بودجه به مجلس فرصت دهیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح اصلاح ساختار بودجه اظهار کرد: در بند ۸ از بند‌های ۱۲‌گانه این لایحه به افزایش یک واحد درصدی مالیات بر ارزش افزوده اشاره شده است.

وی افزود: افزایش یک واحد درصدی مالیات بر ارزش افزوده در شرایط فعلی کشور می‌تواند عامل افزایش تورم و گرانی در جامعه شده و سوالات و ابهامات زیادی را به وجود آورد.

سلیمی تصریح کرد: سوال و ابهام دوم آن است که ما به دنبال اصلاح ساختار بودجه از طریق ارائه لایحه بودجه دولت در ۱۵ آذر هستیم و قرار است دولت این احکام را رعایت کند، ولی با لایحه یک فوریت تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده اولویت ویژه‌ای قائل شد‌ه‌ایم در حالی که فرصت و فورجه کامل برای سازمان برنامه و بودجه برای اعمال این تغییرات که منجر به تغییرات به ویژه در بودجه شرکت‌های دولتی خواهد شد، وجود ندارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:  باید به دولت برای ارائه لایحه بودجه به مجلس فرصت دهیم تا تغییرات و اصلاحلات لازم در بودجه ایجاد شود، ضمن اینکه لایحه یک فوریتی تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده فقط جهت اصلاح ساختار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار