معاون فرماندار بوشهر:

اصناف بوشهر در اجرای طرح تعطیلی همکاری کردند

معاون فرماندار بوشهر از کسبه و اصناف این شهرستان برای تعطیلی فعالیت گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ پس از ساعت ۲۰ تشکر کرد.

اصناف بوشهر در اجرای طرح تعطیلی همکاری کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی اخلاقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوشهر با تشکر از اصناف و کسبه شهرستان به دلیل همکاری با ستاد کرونا در اجرای طرح تعطیلی مشاغل غیر ضروری پس از ساعت ۲۰، بیان کرد: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در اجرای این طرح همکاری می‌کنند اما با این حال در مرحله اول از ظرفیت اتاق اصناف مرکز استان، اتحادیه‌های صنفی، مدیران و اعضای هیات مدیره‌ بازار‌ها و پاساژ‌ها، و شورایاران استفاده شده است.

او افزود: برای نظارت بر اجرای طرح، گشت‌های مشترک دستگاه‌ها و بازرسان و ناظران متعددی از سازمان صمت، نیروی انتظامی و سایر نهاد‌ها در نقاط مختلف استقرار می‌یابند.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بوشهر تاکید کرد: همه می‌دانیم برای قطع زنجیره کرونا، تعطیلی بازار و اصناف به تنهایی کفایت نمی‌کند و موثر نخواهد بود و همه شهروندان لازم است همراه اصناف، از ساعت ۲۰ به بعد و حتی در طول روز از تردد غیرضروری و از تجمع و دورهمی در شهر و یا منازل خودداری کنند.

بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر باید از ساعت ۲۰ به بعد فعالیت خود را تعطیل کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.