معاون اتاق اصناف بوشهر:

دولت به وعده‌هایش وفا نکرد

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: دولت در برابر کسبه مردود شد، زیرا به هیچ یک از تعهدات خود در برابر بازاریان پایبند نبود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید مفتخر معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در اعتراض به مصوبه اخیر ستاد کرونا و دستور استاندار بوشهر مبنی بر تعطیلی واحد‌های صنفی  از ساعت ۱۸، بیان کرد: در موج اول بروز ویروس کرونا در اسفند پارسال، دولت در برابر کسبه مردود شد، زیرا هیچ یک از تعهدات خود را در برابر بازاریان به انجام نرساند.

او افزود: طبق وعده دولت قرار بود ۴۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های توزیعی خدماتی مرکز استان بوشهر ارائه شود، اما آمار‌ها می‌گوید که کمتر از یک پنجم این مبلغ از طرف دولت پرداخت شده است و همچنین امسال دولت مالیات بازاریان را با پنج درصد افزایش وصول کرد.

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر ادامه داد: در ماه‌هایی که مدیران ارشد استان بوشهر و کشور وعده دادند که چک هیچ یک از بازاریان برگشت نمی‌خورد، عموم چک‌ها در موعد خود به بانک رفت و وصول شد.همچنین وام‌هایی که کسبه گرفته بودند با جرایم تاخیر پرداخت، وصول شد.


بیشتر بخوانید


مفتخر عنوان کرد:  با این سابقه، مدیریت بازار نمی‌تواند از بازاریان بخواهد که بازار را دوباره تعطیل کنند.

بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا از امروز( ۲۰ آبان) تا ۲۰ آذر مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴،  شهرهای بوشهر و برازجان  از  ساعت ۱۸ به بعد اجازه فعالیت ندارند.

دیروز هم رئیس اتاق اصناف بوشهر از مسئولان خواسته بود که در نحوه تعطیلی اصناف بازنگری شود زیرا واحدهای صنفی این شهر بیشتر فعالیشان بعدازظهرهاست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.