توزیع ۴ هزار بسته غذایی در شیراز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس، گفت: در مرحله دوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه ۴ هزار سبد غذایی میان نیازمندان در شیراز توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس، با اشاره به مرحله دوم اجرای رزمایش کمک مومنانه در زمان شیوع بیماری کرونا، گفت: این سازمان وظایف آموزشی، پیشگیرانه و امدادی از جمله آموزش مجازی، تولید محتوا در فضای مجازی، برپایی ایستگاه‌های تب سنجی در ورودی شهر‌ها را در دستور کار داشته است.

او، بیان کرد: از ابتدای اسفندماه پارسال تا کنون جمعیت هلال احمر استان فارس با پویش دست یار فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده که همچنان ادامه دارد و در قالب این پویش ۱۲ هزار سبد حمایتی اعم از غذایی، بهداشتی، نوشت‌افزار و پوشاک تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

درویشی، تصریح کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه هلال احمر استان فارس  نیز در قالب این رزمایش کمک‌هایی را به نیازمندان ارائه داد که همزمان با ماه رمضان درمرحله نخست این کمک ها  یک هزار سبد غذایی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با تاکید برآغاز مرحله دوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک های مومنانه، ادامه داد: ۴ هزار سبد غذایی دیگر نیز به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان آماده شده  که در مجموع برای تهیه این بسته ها ۱۶ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

او، افزود: هر سبد شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۴ بسته ماکارونی، ۲ بطری روغن مایع، یک قوطی رب گوجه، یک بسته چای ۵۰۰ گرمی، یک بسته قند ۹۰۰ گرمی و یک بسته عدس ۹۰۰ گرمی است.

درویشی، اضافه کرد: این بسته‌ها در قالب‌های همسان و ممهور به لوگوی هلال احمر تحت عنوان رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به صورت همزمان از سوی ۲۶ شعبه استانی هلال احمر استان فارس بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار