پیام‌های دریافتی در هفدهم آبان‌ماه؛

از مشکل پلاک نشدن خودروهای شرکت زامیاد تا آتش‌سوزی در جنگل توسکستان

پیام‌های رسیده در تاریخ هفدهم آبان‌ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

 



پیگیری عدم اعمال محدودیت‌های گروه ۲ و ۳ و ۴ در شهرستان گرمسار
در گرمسار محدودیت‌ها اصلاً اعمال نشد که بخواهد جمعه به اتمام برسد میتونید تشریف بیارید و گزارش تهیه کنید
گرمسار جز ۴۶ شهرستانی بود که اعلام شد گروه ۲ و ۳ و ۴ باید تعطیل شوند، ولی متأسفانه توجهی نشده شهر بسیار شلوغ است و رعایت پروتکل‌ها اصلاً وضعیت خوبی ندارد.


 

هدر رفت آب شهری
در یکی از بوستان‌های مشهد واقع در بلوار شاهد ۱۴ هر دو هفته یک‌بار آب از مخازن تخلیه می‌شود به‌طوری که موجب تخریب پیاده‌رو منازل اطراف شده و حجم بسیار بالایی هم آب هدر می‌رود متصدی مربوطه هم اجازه تصویربرداری نمی‌داد و با توهین می‌خواست که محل را ترک کنیم.
تو رو به خدا به خاطر کادر درمان هم که شده یک‌بار حضوری بیایید و ببینید تو این وضع مریضی چجوری کنار خیابان شیرینی و فلافل درست می‌کنند و تو حجم عرض دو متر پیاده‌رو بالای چند ده نفر فشرده بدون ماسک و ... لباس پرو می‌کنند و.



بیمه بیکاری
سلام لطفاً پیگیری کنید چرا مابه تفاوت بیمه بیکاری کرونا (فروردین و اردیبهشت) با توجه به اعمال در سابقه بیمه بیکاری چه از لحاظ ریالی و زمانی پرداخت نمی‌شود. با تشکر



توسکستان در آتش
آتش‌سوزی در جنگل توسکستان همچنان ادامه دارد و تا الآن بیش از ۳۰۰هکتار از بین رفته و متأسفانه هیچ کاری نمیشه کرد لطفاً پخش کنید تا وضع از این بدتر نشده. ممنونم


 

عدم پلاک گذاری شرکت زامیاد
بنده از اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ نسبت به تکمیل وجه یک دستگاه خودروی زامیاد اقدام نموده که بعد گذشت چندین ماه مشکل شماره‌گذاری خودرو ازتان خواهش می‌کنم یک بررسی بکنید و موضوع رو رسانه‌ای بکنید سپاس با دوست خراسان رضوی



ترافیک عجیب یک میدان به دلیل عملیات عمرانی شهرداری
ترافیک سرسام‌آور و عجیب میدان چهارصد دستگاه واقع در منطقه ۱۴ تهران به دلیل اجرای طرح عمرانی جمع‌آوری آب‌های سطحی توسط شهرداری و مسدود شدن ورودی خیابان پیروزی یک میدان اصلی پایتخت آن هم در شرایط بحرانی کرونا، دوهفته‌ای است که از یک طرف بار تردد خودرو‌ها و نفرات پیاده به میدان چهارصد دستگاه منطقه ۱۴ را به شدت افزایش داده است و از سوی دیگر آلودگی صوتی و هوا در این منطقه دوچندان شده است.
جالب اینجاست که طرح عملیات جمع‌آوری آب‌های سطحی برای نهایی شدن به صورت شبانه‌روز انجام نمی‌شود و پلیس راهور هم در این شرایط به صورت مستمر برای روان‌سازی ترافیک و اعمال جریمه خودرو‌های متخلف در میدان و خیابان‌های اطراف حضور ندارد!



پیگیری
لطفاً معافیت تحصیلی کنکوری هارو پیگیری کنین تا برج ۷معافیت تحصیلی داشتن، ولی چون کنکور عقب افتاده و برج ۸جوابشو دادن الآن ثبت‌ناممان نمی‌کنند میگن ۴۰روز غیبت دارین گناه ما چیه ک کنکور عقب‌افتاده لطفاً پیگیری کنید.



افزایش هر سه ماه یک‌بار قیمت خودرو
سلام با توجه به کاهشی شدن نرخ دلار و کاهش قیمت‌ها متأسفانه قیمت خودرو هر سه ماه ۲۵ درصد افزایش داره که این چندین برابر نرخ تورم هست این در صورتیکه که حقوق کار گران و کارمندان سالی یک‌بار حدود ۱۵ در صد افزایش داره می‌خواستم بدونم مسئولین جواب بدن این افزایش چه توجیهی داره. با تشکر



سهام پالایش در بورس
تقریباً مدت ۴ ماه از ثبت سفارش سهام پالایش می‌گذرد و دولت ۵ میلیون تومان را از هر سهامدار گرفته، ولی هیچ سهمی به مردم نداده است و حتی ۵ میلیون تومان را هم برنمی‌گرداند.


 

زمین‌خواری اداره مسکن و شهرسازی کرمانشاه از کشاورزان بی‌گناه و بی‌پناه
سلام تو را به خدا به داد این کشاورزان بی‌گناه برسید تا حقشان پایمال نشود پیگیری کنید با توجه به ارائه سند توسط صاحبان این زمین‌ها بدون هیچ توجهی با ماشین‌آلات و لودر اقدام به قطعه‌بندی و تصرف زمین این کشاورزان مظلوم و زحمت‌کش کرده‌اند.



طرح افزایش سربازی
باتوجه به بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی مردم. چرا ستاد کل نیرو‌های مسلح تصمیم به افزایش مدت سربازی برای سرباران بومی گرفته اند آیا این تصمیم در این وضعیت درست هست؟ ثانیاً با افزایش مدت سربازی ممکن است تعداد کمتری به سربازی اعزام شوند و کشور با کمبود مواجه می‌شود؟ واقعاً متأسفم. شهرستان ویژه مراغه


 

کرونا و تشکیل کلاس حضوری
دانشگاه آزاد اسلامشهر اساتید رو مجبور به برگزاری رده‌های آزمایشگاه به صورت حضوری کرده و تاریخ این کلاس‌ها از هفدهم آبان تا ششم آذرماه هست. در کلاس عملی دانشجویان باید از وسایل مشترک و میکروسکوپ‌های مشترک استفاده کنند و این احتمال انتقال آلودگی کرونا را چند برابر می‌کند.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار