پیام‌های دریافتی در دوازدهم آبان؛

از تجمع معتادان در خیابان دانشکده کرج تا مشکلات دریافت بیمه بیکاری

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۲ آبان، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوازدهم آبان، در ادامه قابل مشاهده است.

 


شهرداری در بعضی مناطق کرج بدون هماهنگی سطل زباله‌های جلو منازل رو از جا میکنه و می‌برد و ادعا می‌کند واسه اینه که شیرآبه زباله‌ها شهر و کثیف می‌کند...، اما ۲ دلیل مادی وجود داره. سطل زباله‌ها رو ذوب می‌کند می‌فروشد. پسماند‌های خشک و جدا می‌کند و می‌فروشد و دیگه زباله گرد‌ها نمی‌توانند دسترسی به این یه لقمه نون داشته باشند. ضمناً اطلاع‌رسانی در جهت طرح جایگزین هم انجام نمیدن و میگن رأس ساعت ۹ همه زباله‌ها رو تو کوچه بزارن... که شدنی نیست و شکل بدی داره... لطفاً گزارش تهیه کنید و جلوی این کار و بگیرید.



سلام ما حوالمون آبان ماه هست اولاً که دلار ریزش کرده پس افزایش قیمت‌ها الکیِ دوما چرا این‌قدر افزایش خوب من موقعی که ثبت‌نام کردم تا الآن خودرو دو برابر شده کوییک قیمت کارخانه ۹۴میلیون بود، ولی بازار دقیقاً برج سه ۱۱۴میلیون فروش داشت، ولی من ساده اومدم و گول تقریباً ۱۵میلیون خوردم و پول واریز کردم. الآن قیمت کوییک از قیمت ۲۰۷ بیشترِ درصورتی که اصلاً قیافه و ایمنی که ۲۰۷داره کوییک ندارد. چرا کسی جوابگو نیست به خدا ظلمی که خودروساز به ملت کردن دولت امریکا با تحریماش نکرد. لطفاً رسیدگی کنید. اگر قیمت کمتر نشه ما واریز وجه نمی‌کنیم تازه انصراف می‌زنیم.


 

تجمع معتادان و سارقین در خیابان دانشکده کرج. ساعت ۱۸ عصر به بعد. متاسفم برای نیرو‌های انتظامی. استاندار زن و بچه مردم جرات رد شدن ندارد. واقعا به عنوان یک شهروند برای مسئولین استان البرز متأسفم.


 

قیمت ارز ۴۰۰۰ تومانی داره میشه ۳۰ هزار تومان یعنی ارز ۷ برابر تو بازار آزاد شده
چطور میشه که قیمت یکسری از اجناس الآن ۱۰ برابر را هم رد کرده
حتی خودرو که ارز نیمایی و ارز‌های کمکی دیگه هم داشته و حتی تو اخبار اعلام کردید با تولید یکسری از اقلامش که تولید داخل شده صرفه‌جویی ارزی هم داشته الآن یکسری از خودرو‌ها قیمتش نسبت به اول بحران بیش از ۷ برابر شده مثل پژو که ۲۷ بوده الآن شده ۲۲۰ و یکسری از خودرو‌ها ۱۰ برابر شده مثل دنا که ۴۰ بوده الآن ۴۱۰ هم بهت نمیدن. دارو و اقلام پزشکی را هم که اصلاً حرفشان نزنید.


 


سلام ما سهام‌دار شرکت آینده‌سازان بهشت پارس هستیم، سرمایه مان رفت نه حمایتی می‌کنند از سهم، هرروز تو صف فروش هستیم و حقوقی خود شرکت نیز حمایت نمی‌کند، مدیر عامل شرکت عین خیالش نیست، صدای مارا به گوش سازمان بورس و مجلس و قوه قضائیه برسانید.


 

سلام من شهروند کارگر خواهش می‌کنم صدای ما رو به گوش مسولین برسانید از عیدِ بیکاریم همه کار‌های بیمه بیکاری رو انجام دادیم هشت ماهه درآمدی نداریم با دوتا بچه نمی‌دانم چرا برای ما بیمه بیکاری نمی‌ریزند ما ۱۵۴ نفر از هتل المپیک اخراج شدیم تا الآن هم هیچ دریافتی غیر از دوملیون برای دو ماه فروردین و اردیبهشت نداشتیم خواهش می‌کنم شما پیگیری کنید چرا نمی‌ریزند؟


 


می‌خواستم ببینم در شهر‌های قرمز مدارس نباید تعطیل بشه؟ ما از گرگانیم و شهر گرگان قرمزِ، ولی مدارس همچنان باز و امتحانات رو برگزار می‌کنند و امتحانات مجازی هم برگزار نمیشه توی مدرسه‌ی دخترم چند نفر کرونا گرفتن آموزش و پرورش هم رفتم، ولی گفتن امتحانات برگزار می‌شود. تو رو خدا پیگیری کنید ک ما باید چیکار کنیم؟ من واقعاً نگرانم


 

روستای کریان از توابع شهرستان میناب استان هرمزگان علی‌رغم همه اخطار‌ها و تذکرات مراسم عروسی برگزار شد و بالای ۲۰۰۰هزار نفر در این عروسی شرکت داشتند ما به هر کجا تماس گرفتیم تا شاید کسی مانع این تجمع شود، ولی متأسفانه هیچ‌کس پاسخگو نبود.


 

سلام تو را خدا به گوش مسولین برشانید خط شوش قرچک وضع مینی‌بوس خیلی کم وقت مینی‌بوس میاد ۴۰ تا ۵۰ نفر سوار میشیم با این کرونا تو را به خدا به داد ما هم برسید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۰۸:۱۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
سلام باتشکرازپی گیری پیام ها
آخرین اخبار